Pytanie do krzyśka82

Data: 2009-11-23 13:58:45
Autor: mleko
Pytanie do krzyśka82

Co to sie dzieje z tym narodem? Juz zwierzeta maja zdecydowanie bardziej
wyksztalcony instykt samozachowawczy niz ci "wybrani Polacy" jak to niektorzy pisza.
Zaden piesek nie bedzie cieszyl sie, ze po spacerze, przypinany jest do lancucha.
Jak czytam pms, to coraz czesciej pojawiaja sie osoby, ktore sa oskarzycielem, sedzia w jednej osobie, a do orgazmu brakuje im tylko legitymacji kata. Ludzie, opamietajcie sie! Nkt nie jest doskonaly !
Jesli kazdy zglosi przekroczenie lini ciaglej, wyprzedzanie w niedozwolonym miejscu, przekroczenie predkosci, przejazd na zielonej strzalce bez zatrzymania i milion innych wykroczen, to wyjdzie na to, ze cala policja zajmie sie tymi glupstwami.Aby opanowac, cala sytuacje z tymi _wykroczeniami_ potrzeba bedzie jednego policjanta na jedna osobe. A pozniej placz, ze w mojej thali czy innym ceedzie ukradziono kolpaki, porysowano drzwi i gdzie ta policja byla? Zajmowala sie analiza nagrania obywatelskiego, zgloszonego przez kierowce, ktoremu sie wydaje, ze  inny pan kierowca wyprzedzil go niebezpiecznie przed przejsciem dla pieszych.

Uwielbialem ogladac filmy SF, traktowalem je jako cos ciekawego, ale widze, ze wizja rezyserow jest jak najbardziej prawdziwa:  Blokowiska, w kazdym garaz podziemny, w garazu wszystkie auta identyczne, o okreslonej godzinie mieszkancy zjezdzaja do garazu i automatycznie sa zawozeni do pracy. Sielanka kurwa mac....

Data: 2009-11-23 14:38:50
Autor: Artur\(m\)
Pytanie do krzyśka82

Użytkownik "mleko" <mleko@mleko.ml> napisał w wiadomości

[...]

Ja zgłoszę.

A ciekawi mnie wyraz twarzy "obrońcy czasem wyprzedzających na ciągłej"
gdy przed swoją maską jadąc na dodatek z żona i dziećmi, zobaczy kabinę
ciężarówy,
której kierowca się baaaaaardzo śpieszy.

Artur(m)

Data: 2009-11-23 19:34:06
Autor: mleko
Pytanie do krzyśka82
Artur(m) wrote:

gdy przed swoją maską jadąc na dodatek z żona i dziećmi, zobaczy kabinę
ciężarówy,
której kierowca się baaaaaardzo śpieszy.

A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości i wasz synek mały tędy przechodził w przyszłości,którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie mi, że siedzi z tyłu!

Brak slow...

Data: 2009-11-23 20:55:43
Autor: DoQ
Pytanie do krzyśka82
mleko pisze:

A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości i wasz synek mały tędy przechodził w przyszłości,którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie mi, że siedzi z tyłu! Brak slow...

Jest nagranie ciezarowki ktora wyprzedzajac spycha osobowke do rowu/na pobocze, a ty pieprzysz cos o jakichs synkach i przedszkolach.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-11-25 09:09:57
Autor: Artur\(m\)
Pytanie do krzyśka82

Artur(m) wrote:

> [...]

A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości i wasz synek mały tędy
przechodził w przyszłości,którego jeszcze nie macie, więc nie mówcie mi,

Wykazałes tym swói ewidentny indyferentyzm umysłowy

Artur(m)

Data: 2009-11-25 19:51:25
Autor: mleko
Pytanie do krzyśka82
Artur(m) wrote:

Wykazałes tym swói ewidentny indyferentyzm umysłowy

W przeciwienstwie do ciebie, ja prostym czlowiekem jestem i nie uzywam slow, wyrazen, ktorych nie rozumiem.

Data: 2009-11-26 11:41:34
Autor: Artur\(m\)
Pytanie do krzyśka82

Artur(m) wrote:

> Wykazałes tym swói ewidentny indyferentyzm umysłowy

W przeciwienstwie do ciebie, ja prostym czlowiekem jestem i nie uzywam
slow, wyrazen, ktorych nie rozumiem.

A, to dobrze o Tobie świadczy.
Prostota nie jest karana.

Artur(m)

Data: 2009-11-26 12:06:26
Autor: mleko
Pytanie do krzyśka82
Artur(m) wrote:

A, to dobrze o Tobie świadczy.
Prostota nie jest karana.

A o czym swiadczy uzywanie wyszukanego wyrazenia przez osobe, ktora go nie rozumie, a chce zablysnac?
EOT

Data: 2009-11-23 22:05:18
Autor: Adam Płaszczyca
Pytanie do krzyśka82
Dnia Mon, 23 Nov 2009 13:58:45 +0100, mleko napisał(a):

[...]

Nie, oni zajmą się tym, czym POWINNI SIĘ ZAJMOWAĆ. A nei głupstwami. --
     ___________ (R)

Data: 2009-11-23 23:13:57
Autor: Gotfryd Smolik news
Pytanie do krzyśka82
On Mon, 23 Nov 2009, mleko wrote:

[...]

  Może system prawny zawali się niczym finanse ZUS i ktoś się puknie
w głowę, że albo z prawem jest coś nie tak - albo z prawami jazdy
powydawanymi kierownikom? (średnio biorąc, chyba jedno i drugie,
do tego trzeba by dołożyć zarządców dróg w roli - tak samo jak
kierowcy - eksploratorów tegoż prawa).
  Przecież nie przestrzegane powszechnie prawo to jest ZŁE prawo.

pzdr, Gotfryd

Pytanie do krzyśka82