Pytanie do krzy¶ka82

Data: 2009-11-24 08:47:54
Autor: Massai
Pytanie do krzy¶ka82
kogutek wrote:

Napisz proszę, jak przebiega procedura z dostarczeniem Policji tego co
zarejestrowałe¶ swoim aparatem. Czy jest bardzo upierdliwa, czy może
wystarczy przekazać za pokwitowaniem płytkę oficerowi dyżurnemu na
jakim¶ posterunku.

Hyhy, wczoraj wieczorem dzwoniłem na 112 po drogówkę, żeby się zajęli
suk± (znaczy policyjnym VW) który sobie stał wesoło na w±skiej jezdni,
na pasie, pod pr±d, tuż za pasami.

Wygl±dało to tak:
|   |    |p
|   |  X |p
|   |    |
|   |    |

X to tam gdzie sobie stanęli. Ja jechałem "z dołu do góry".

Znaczy najpierw się zatrzymałem, i powiedziałem żeby sie przeparkowali,
bo będzie jaka¶ tragedia, na co usłyszałem żebym się odczepił, bo
przecież stoj± ZA pasami, więc jak jechałem to całe przej¶cie
widziałem...

Jako¶ nie trafiło do nich moje pytanie czy ten co jedzie z naprzeciwka
też tak dobrze widzi piszych na tej "naszej" połówce.

Najlepsze że to "p" to były miejsca parkingowe - w zatoczce. Wolne.

--
Pozdro
Massai

Pytanie do krzy¶ka82