Pytanie do mkarwana

Data: 2013-07-23 16:03:31
Autor: miś z okienka
Pytanie do mkarwana
Śmierdzący tchórz w mundurze LWP nie obronił nikogo ani przed Układem
Warszawskim, ani przed nikim innym. Stan wojenny byl chujowi potrzebną nocną
lapanką, która tylko opoźnila gnicie czerwonego gówna.

Zaprzeczysz mkarwan?

Data: 2013-07-23 17:00:12
Autor: Tuskobus
Pytanie do mkarwana
W dniu 2013-07-23 16:03, miś z okienka pisze:
[...]

Może ja się wtrącę...
Nic takiego nie miało miejsca, nie opóźniło się gnicie czerwonego gówna, chyba, że liczyć czas do dziś...
W 1981 roku zbrodniarz Jaruzel i Kiszczak walczyli o swoje stołki i przywileje i je utrzymali do dziś... Co więcej, bronili całej UBeckiej Polski, pod jaką by nazwą nie była, uwłaszczyli się potem na majątku narodowym Polaków i tak kradną i łupią do dziś... i orzą Polskę do gołej ziemi i teraz dopiero już prawie nie mają na czym pasożytować i tym sposobem opóźnili swoją agonię UBeckie dzieci...

Data: 2013-07-23 20:46:54
Autor: mkarwan
Pytanie do mkarwana

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:ksm2ga$eoa$1node1.news.atman.pl...
Śmierdzący tchórz w mundurze LWP nie obronił nikogo ani przed Układem
Warszawskim, ani przed nikim innym. Stan wojenny byl chujowi potrzebną nocną
lapanką, która tylko opoźnila gnicie czerwonego gówna.

Może wybrałbyś sie do psychiatry?

Data: 2013-07-23 22:31:35
Autor: miś z okienka
Pytanie do mkarwana

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ksmj2a$f6r$1usenet.news.interia.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
|
| Może wybrałbyś sie do psychiatry?

Ponoć nie ma głupich pytań w przeciwieństwie do głupich odpowiedzi. Twoja odpowiedź polegała na wycięciu mojego pytania, które umieściłem na końcu.

Pytanie do mkarwana