Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

Data: 2009-09-01 12:40:10
Autor: Miecio
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Witam,
chciałbym kupić albo Cee'd FL albo i30 1.6CRDi 115KM. W narodowym auto teście w Auto Świat wyszło, że użytkownicy najsłabiej ocenili zawieszenie. Jakie są wasze odczucia - komfort, prowadzenie, hałas, awaryjność zawieszenia?

Pozdrawiam,
Miecio

Data: 2009-09-01 13:14:09
Autor: 085
Użytkownik "Miecio" <hot_shoeWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.0000034e.4a9cfa0anewsgate.onet.pl...
Witam,
chciałbym kupić albo Cee'd FL albo i30 1.6CRDi 115KM. W narodowym auto teście w
Auto Świat

chodzi o AutoBild ? ;)

zasadniczo zawartosc tych komiksow motoryzacyjnych powstaje na zamowienie, nie kieruj sie jakimis 'testami' tylko zamow jazde probna

inna sprawa, ze to sa stosunkowo nowe auta, wiec pewne rzeczy beda wychodzic z czasem...

p, zul

Data: 2009-09-01 20:34:44
Autor: uciu
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

inna sprawa, ze to sa stosunkowo nowe auta, wiec pewne rzeczy beda wychodzic
z czasem...

w rocznym hyundaiu znajomej na klapie pojawił się piękny purchel a serwis sie wypina i nie chce wymieniać klapy tylko szlifować i malować.... Poza tym auto kilka razy stało już w serwisie bo biegi wyskakiwały.

Ja bym brał Kie

Data: 2009-09-01 19:13:24
Autor: masti
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Dnia pięknego Tue, 01 Sep 2009 20:34:44 +0200, osobnik zwany uciu
wystukał:

[...]

zwłaszcza, że produkowane są w tej samej fabryce :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-01 21:34:58
Autor: uciu
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

Ja bym brał Kie

zwłaszcza, że produkowane są w tej samej fabryce :)

aaaa to zmienia postać rzeczy:-)

Data: 2009-09-01 13:15:32
Autor: Cavallino
[...]

Ja mam jedno negatywne odczucie - jest głośne.
Awaryjność: przez 2 lata zero awarii, komfort: ok - bo twarde (nie wszystkim się tu musi podobać), prowadzenie: bez zastrzeżeń.

Data: 2009-09-01 13:23:25
Autor: lleeoo
Cavallino pisze:

Ja mam jedno negatywne odczucie - jest głośne.
Awaryjność: przez 2 lata zero awarii, komfort: ok - bo twarde (nie wszystkim się tu musi podobać), prowadzenie: bez zastrzeżeń.

aa już rozumiem zaangażowanie w obronę nowych, fajnych ?, "Koreańczyków"

Data: 2009-09-01 14:00:45
Autor: Roman
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Użytkownik "lleeoo" :
[...]

a co masz do Koreanczykow? oprocz tego, ze wywodzą się z Korei?

Data: 2009-09-01 16:27:57
Autor: Wielebny
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

Użytkownik "Roman" <ehatec@hotmail.com> napisał w wiadomości news:h7j30g$a6n$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "lleeoo" :
[...]

Ja na przykład miałem jedengo i dołoże wszelkich starań, żeby byłt o pierwszy i zarazem ostatni.

Tandeta jest to straszliwa tak w skrócie....

W.

Data: 2009-09-01 16:57:28
Autor: monowalker
Wielebny pisze:
Ja na przykład miałem jedengo i dołoże wszelkich starań, żeby byłt o pierwszy i zarazem ostatni.

Tandeta jest to straszliwa tak w skrócie....

Tico? ;)

MSPANC

--
monowalker

Data: 2009-09-01 21:37:47
Autor: cztery
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Tandeta jest to straszliwa tak w skrócie....

Tico? ;)

Procz koreansko-polskiego Lanosa (na ktorego poza siermieznoscia nie powiem zlego slowa - praktycznie calkowicie bezawaryjny) w mojej rodzinie przewinal sie rowniez nowy salonowy Hyundai accent 1.3.
W ciagu 4 lat jakie przezyl w naszej rodzinie (a wtedy jezdzil glowni i serwisowal je moj ojciec) padl ABS (dwukrotnie), termostat, naprawiana skrzynia biegow (nie wchodzil wsteczny).
Do sprzedazy auta nie udalo sie naprawic ani zlokalizowac usterki jaka pojawila sie po 2 latach - przy zimnym silniku samochod bardzo szarpal przy dodawaniu gazu. Jedyne auto benzynowe z jakim sie spotkalem do ktorego dolewalem pomiedzy przegladami litr-dwa oleju.
"Ficzur" taki - blednie wyprofilowana przednia szyba i/lub niewlasciwie wyprofilowana uszczelka jakie uniemozliwialy uchylenie okna podczas deszczu (co przy braku klimatyzacji pozwala nie parowac oknom...). Jak sobie uchylisz przednia szybke to woda elegancko wplywa do srodka :-)

Reasumujac, jak ktos nie ma pieniedzy na normalne samochody to moze byc. Gdyby accent byl tak samo malo awaryjny jak Lanos to byloby w miare poprawne autko.

Data: 2009-09-02 12:14:47
Autor: 085
Użytkownik "monowalker" <monowalker@nie.mam.mai.la> napisał w wiadomości news:h7jcpb$ou7$1inews.gazeta.pl...

Tandeta jest to straszliwa tak w skrócie....

Tico? ;)

cialem kiedys takiego na wypadku - w zasadzie nie trzeba bylo ciac :]

ale "gdyby nie bylo wypadkow" to calkiem wdzieczne autko - jezdzilem kiedys pozyczonym pikusiem - autko zrywne, stosunkowo pakowne, pieciodrzwiowe, niewielki rozstaw osi zapewnia bezproblemowa jazde po "terenie", no i poza tym to kombi ;p

tak czy owak, niska awaryjnosc byla glownym plusem tego autka - no, moze po spalaniu, ktore bylo mikre - coz, motor 0,8 zdaje sie tam byl :]

p, zul

Data: 2009-09-02 21:11:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:14:47 +0200, 085 napisał(a):

tak czy owak, niska awaryjnosc byla glownym plusem tego autka - no, moze po spalaniu, ktore bylo mikre - coz, motor 0,8 zdaje sie tam byl :]

To już lepiej Suzuki Supercarry. Wymiary zewnętrzne identyczne,
bezawaryjność taka sama, za to pojemnośc dużo większa. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-02 21:22:18
Autor: Alex81
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
In article <1c8r7ckvysz8h.dlg@oldfield.org.pl>, trzypion@oldfield.spamnie.org.pl says...

> [...]

To już lepiej Suzuki Supercarry. Wymiary zewnętrzne identyczne,
bezawaryjność taka sama, za to pojemnośc dużo większa.

Za to w Tico jest te pół metra maski z silnikiem które są w stanie uchronić przed śmiercią po uderzeniu w rowerzystę, w Supercarry (tudzież Daewoo Damas - koreańska wariacja) kierowca technicznie rzecz biorąc _jest_ strefą zgniotu ... ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-09-02 23:08:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 2 Sep 2009 21:22:18 +0200, Alex81 napisał(a):

[...]

I tu się mylisz. W Tico rowerzysta wlatuje do środka przez szybę, w
Supercarry pod koła. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-01 17:45:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "lleeoo" <lleeoo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7j08e$1du$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

To nie ma znaczenia czy koreańczyk, japończyk czy włoch.
Słowo klucz to nowy.

A zaangażowanie było przeciw obronie równania stary=złom.

Data: 2009-09-01 18:27:55
Autor: LEPEK
Cavallino pisze:

A zaangażowanie było przeciw obronie równania stary=złom.

Czegoś chyba nie czytałem?

To według ciebie już nie każdy stary = złom?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-01 20:33:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi> napisał w wiadomości news:4a9d4b0e$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

A zaangażowanie było przeciw obronie równania stary=złom.

Czegoś chyba nie czytałem?

To według ciebie już nie każdy stary = złom?

Racja, zamotałem, oczywiście jest.

Data: 2009-09-01 13:40:31
Autor: CeSaR
[...]

Komfort jazdy zupełnie przyzwoity, dynamika motoru w normie, spalanie jak dla mnie za wysokie.
Zawieszenie głośne. Ma tendencje do bujania się na boki ale bez tragedii - jest OK. Buda w wersji kombi.
Możesz się cieszyć bezawaryjną jazdą lub spodziewać najmniej oczekiwanej usterki - taki urok auta.
Z naszych "flotowych" - przełączniki wycieraczek, wyświetlacz na konsoli centralnej, elektryczne sterowanie szyb, świszcząca turbosprężarka (zakwalifikowana już do wymiany - po 15000km).

pzdr

Data: 2009-09-01 14:02:55
Autor: wchpikus
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Witam!
już do wymiany - po 15000km

To z czego oni ja zrobili? Z plastiku?

Data: 2009-09-01 14:36:20
Autor: CeSaR
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
To z czego oni ja zrobili? Z plastiku?

Nie mam pojęcia. Turbina pracuje ale głośno. W tej chwili już na wolnych obrotach słychać świst. Serwis zakwalifikował do wymiany.
Czekamy na części :-) juz 2 tygodnie.

Data: 2009-09-01 15:14:35
Autor: Robson
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

chciałbym kupić albo Cee'd FL albo i30 1.6CRDi 115KM. W narodowym auto teście w

Jechalem jako pasazer C'eed i co mnie uderzylo, to zarowiasto pomaranczowe podswielenie, ktorego nie mozna przyciemnic. W nocy totalna porazka a i o zmroku przeszkadza. Nie wiem czy to uroda wszystkich modeli, czy tylko tego. Poza tym jazda byla OK, wykonczenie wnetrza wydaje sie lepsze niz w i30.

Data: 2009-09-01 15:51:19
Autor: LEPEK
Robson pisze:

[...]

Nie wiem, czy we wszystkich wersjach wyposażenia, ale egzemplarz, którym obecnie jeżdżę ma ściemnianie deski i wyświetlaczy (po lewej stronie od kierownicy, nad lewym kolanem).
Dodatkowo po włączeniu świateł mijania ręcznie (automatycznie uruchamiają się same jako dzienne) deska przygasa.

Pozdr,

Data: 2009-09-02 08:53:18
Autor: Robson
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

kierownicy, nad lewym kolanem).
Dodatkowo po włączeniu świateł mijania ręcznie (automatycznie uruchamiają się same jako dzienne) deska przygasa.

Czyli z tego wniosek, ze jechalem najtansza wersja C'eed'a ;)

Data: 2009-09-02 10:08:02
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robson" <albercik@z.pl> napisał w wiadomości news:h7l4p0$hdg$1news.onet.pl...

kierownicy, nad lewym kolanem).
Dodatkowo po włączeniu świateł mijania ręcznie (automatycznie uruchamiają się same jako dzienne) deska przygasa.

Czyli z tego wniosek, ze jechalem najtansza wersja C'eed'a ;)

Nie.
To regulacja natężenia podświetlenia jest niestety tylko w najbogatszej.

Data: 2009-09-02 11:44:29
Autor: Wielebny

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h7l952$u1q$1news.onet.pl...
[...]

Aw Jeez.... A ja miałem to w Polonezie w standardzie na poczatku lat '90....

W.

Data: 2009-09-02 11:59:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "Wielebny" <versal@op.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Fakt, oszczędność akurat w tym miejscu jest śmieszna.
Całe szczęście, że idzie chociaż wyłączyć całkowicie podświetlenie wyświetlacza kompa pokładowego, a to ono najbardziej daje po oczach w nocy.
To co zostaje, czyli podświetlenie zegarów już tak nir przeszkadza.

Data: 2009-09-02 16:33:33
Autor: Grejon
Wielebny pisze:

Aw Jeez.... A ja miałem to w Polonezie w standardzie na poczatku lat '90....

Hm.. a w Caro 93 nie było.

W.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-09-02 14:30:25
Autor: ::[TOOMAS]::
Cavallino pisze:

To regulacja natężenia podświetlenia jest niestety tylko w najbogatszej.
Dziwne bo ja mam a wersja nie najbogatsza :)

Data: 2009-09-02 14:54:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "::[TOOMAS]::" <toomas@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7loh1$h1h$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

To regulacja natężenia podświetlenia jest niestety tylko w najbogatszej.
Dziwne bo ja mam a wersja nie najbogatsza :)

A jaka konkretnie?
Może coś z którymś modelem rocznikowym dodali.

Data: 2009-09-01 15:52:17
Autor: LEPEK
Miecio pisze:
[...]

Zawieszenie takie jakieś "czułe" - czuć każdą, nawet najmniejszą nierówność na drodze.
Przejedź się sam - najlepiej ocenisz.

Pozdr,

Data: 2009-09-01 16:50:41
Autor: kukuryk
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

Ja powoże SW.
Zawieszenie mało precyzyjne i tak mi sie wydaje ze to jedyny poważny zarzut do auta.
Plastiki w środku lepsze niż w wiekszosci aut tej klasy. Nic nie skrzypi jak na razie (35 tys km).
Słaby serwis, długo się czeka na czesci (gdybys np rozbił auto).
Ogólnie OK jak dla mnie.

Data: 2009-09-01 21:50:08
Autor: szwagier
Miecio pisze:
[...]

Obawiam sie ze zadnej negatywnej opinii nie przeczytasz.
Nikt sie nie narazi na PLONKa...

szwagier

Data: 2009-09-01 22:07:19
Autor: medea
Miecio pisze:
[...]

Nie wiem na ile liczy się dla Ciebie odpowiedź kobiety w tej kwestii, ale ja jestem w moim i30 zakochana. Prowadzi się świetnie, hałasu nie ma, na razie bez awarii od 9 miesięcy (tfu tfu).
Jedyny minus - cholernie dużo pali, średnio 8,5l.

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-09-01 22:45:42
Autor: Michal
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Jedyny minus - cholernie dużo pali, średnio 8,5l.

to jest cholernie duzo ? a ile to jest zajebiscie malo ?
i przy jakim motorze ?

Data: 2009-09-01 22:59:12
Autor: medea
Michal pisze:
Jedyny minus - cholernie dużo pali, średnio 8,5l.

to jest cholernie duzo ? a ile to jest zajebiscie malo ?
i przy jakim motorze ?

1,4l 109KM

Wydaje mi się dużo. A ile palą inne podobne silniki?

Ewa

Data: 2009-09-01 23:14:43
Autor: Grejon
medea pisze:
Michal pisze:
[...]

Mi tyle paliło 1.4 75 KM zagazowane. Ale praktycznie bez wyposażenia typu poduszki powietrzne (no, 1 była), klima czy ABS.

Ewa

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-09-01 23:27:27
Autor: Cavallino
Użytkownik "medea" <e.fiszer@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7k22r$6np$1atlantis.news.neostrada.pl...
Michal pisze:
[...]

Benzyniaki z reguły podobnie.
Mały silnik, stosunkowo duża moc - to powoduje solidne zużycie.

Data: 2009-09-02 10:37:08
Autor: Arek (G)
Cavallino pisze:

[...]

Ja mam mały silnik 1.4 i stosunkowo dużą moc 122KM i wcale dużo nie pali.

A.

Data: 2009-09-02 11:17:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Arek (G) pisze:
Cavallino pisze:

[...]

Taa, spróbuj tę _dużą_moc_ z niego wykrzesać. :P

BTW. Co to za wózek?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-09-02 13:02:13
Autor: Roman
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" :
Taa, spróbuj tę _dużą_moc_ z niego wykrzesać. :P

BTW. Co to za wózek?

tsi 1.4 w golfie :)

Data: 2009-09-02 13:03:51
Autor: Cavallino
Użytkownik "Roman" <ehatec@hotmail.com> napisał w wiadomości news:h7ljuq$t16$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" :
Taa, spróbuj tę _dużą_moc_ z niego wykrzesać. :P

BTW. Co to za wózek?

tsi 1.4 w golfie :)

A to nie jest turbodoładowany silnik?
Bo to nieco zmienia sens wypowiedzi.

Data: 2009-09-02 21:03:49
Autor: Michal
[...]

a 122 kunie czy 160 ?
ten 160 kunny to niewiele wiecej pali a fruwa... !

Data: 2009-09-02 22:37:46
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Michal pisze:
[...]

Jak ma fruwać, to trzeba mu depnąć. A wtedy żłopie jak smok. Jak każdy zaturbiony benzyniak.

Data: 2009-09-03 06:58:16
Autor: V-Tec
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Michal pisze:
[...]

nie ma dymu bez ognia. Jak ma jechać to musi palić, a większość silników ma podobną sprawność więc spalanie jest mniej więcej proporcjonalne do pobieranej z silnika mocy,

W.

Data: 2009-09-03 08:55:37
Autor: Roman
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Użytkownik "Michal" :
BTW. Co to za wózek?

tsi 1.4 w golfie :)

a 122 kunie czy 160 ?

przeciez napisal, ze 122

Data: 2009-09-03 10:31:27
Autor: LEPEK
medea pisze:

Jedyny minus - cholernie dużo pali, średnio 8,5l.

Nie wiem, o jakim silniku mówisz.
Ale Mojemu ojcu 1,6 benzyna (Cee'd) pali między 8,5 a 9,0.
Mi pali 7,5 max 8,0 (ale to w korkach z klimą), a jak się postaram, to do 7,1 schodzę.
Spalanie wyświetlane na kompie.

Pozdr,

Data: 2009-09-03 11:51:00
Autor: medea
LEPEK pisze:

Nie wiem, o jakim silniku mówisz.

Pisałam - 1,4 benzyna, 109KM.

Ale Mojemu ojcu 1,6 benzyna (Cee'd) pali między 8,5 a 9,0.
Mi pali 7,5 max 8,0 (ale to w korkach z klimą), a jak się postaram, to do 7,1 schodzę.
Spalanie wyświetlane na kompie.

To nie wiem, jak Ty to robisz. U mnie najmniej pokazało 8,4. Klimatyzacja chodzi non stop.

Ewa

Data: 2009-09-03 11:57:15
Autor: medea
medea pisze: