Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

Data: 2009-09-01 13:14:09
Autor: 085
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Użytkownik "Miecio" <hot_shoeWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:33ae.0000034e.4a9cfa0anewsgate.onet.pl...
Witam,
chciałbym kupić albo Cee'd FL albo i30 1.6CRDi 115KM. W narodowym auto te¶cie w
Auto ¦wiat

chodzi o AutoBild ? ;)

zasadniczo zawartosc tych komiksow motoryzacyjnych powstaje na zamowienie, nie kieruj sie jakimis 'testami' tylko zamow jazde probna

inna sprawa, ze to sa stosunkowo nowe auta, wiec pewne rzeczy beda wychodzic z czasem...

p, zul

Data: 2009-09-01 20:34:44
Autor: uciu
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

inna sprawa, ze to sa stosunkowo nowe auta, wiec pewne rzeczy beda wychodzic
z czasem...

w rocznym hyundaiu znajomej na klapie pojawił się piękny purchel a serwis sie wypina i nie chce wymieniać klapy tylko szlifować i malować.... Poza tym auto kilka razy stało już w serwisie bo biegi wyskakiwały.

Ja bym brał Kie

Data: 2009-09-01 19:13:24
Autor: masti
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Dnia pięknego Tue, 01 Sep 2009 20:34:44 +0200, osobnik zwany uciu
wystukał:

[...]

zwłaszcza, że produkowane są w tej samej fabryce :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-01 21:34:58
Autor: uciu
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

Ja bym brał Kie

zwłaszcza, że produkowane są w tej samej fabryce :)

aaaa to zmienia postać rzeczy:-)

Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30