Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

Data: 2009-09-01 13:15:32
Autor: Cavallino
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Użytkownik "Miecio" <hot_shoeWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:33ae.0000034e.4a9cfa0anewsgate.onet.pl...
Witam,
chciałbym kupić albo Cee'd FL albo i30 1.6CRDi 115KM. W narodowym auto teście w
Auto Świat wyszło, że użytkownicy najsłabiej ocenili zawieszenie. Jakie są wasze
odczucia - komfort, prowadzenie, hałas, awaryjność zawieszenia?

Ja mam jedno negatywne odczucie - jest głośne.
Awaryjność: przez 2 lata zero awarii, komfort: ok - bo twarde (nie wszystkim się tu musi podobać), prowadzenie: bez zastrzeżeń.

Data: 2009-09-01 13:23:25
Autor: lleeoo
Cavallino pisze:

Ja mam jedno negatywne odczucie - jest głośne.
Awaryjność: przez 2 lata zero awarii, komfort: ok - bo twarde (nie wszystkim się tu musi podobać), prowadzenie: bez zastrzeżeń.

aa już rozumiem zaangażowanie w obronę nowych, fajnych ?, "Koreańczyków"

Data: 2009-09-01 14:00:45
Autor: Roman
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Użytkownik "lleeoo" :
[...]

a co masz do Koreanczykow? oprocz tego, ze wywodzą się z Korei?

Data: 2009-09-01 16:27:57
Autor: Wielebny
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

Użytkownik "Roman" <ehatec@hotmail.com> napisał w wiadomości news:h7j30g$a6n$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "lleeoo" :
[...]

Ja na przykład miałem jedengo i dołoże wszelkich starań, żeby byłt o pierwszy i zarazem ostatni.

Tandeta jest to straszliwa tak w skrócie....

W.

Data: 2009-09-01 16:57:28
Autor: monowalker
Wielebny pisze:
Ja na przykład miałem jedengo i dołoże wszelkich starań, żeby byłt o pierwszy i zarazem ostatni.

Tandeta jest to straszliwa tak w skrócie....

Tico? ;)

MSPANC

--
monowalker

Data: 2009-09-01 21:37:47
Autor: cztery
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Tandeta jest to straszliwa tak w skrócie....

Tico? ;)

Procz koreansko-polskiego Lanosa (na ktorego poza siermieznoscia nie powiem zlego slowa - praktycznie calkowicie bezawaryjny) w mojej rodzinie przewinal sie rowniez nowy salonowy Hyundai accent 1.3.
W ciagu 4 lat jakie przezyl w naszej rodzinie (a wtedy jezdzil glowni i serwisowal je moj ojciec) padl ABS (dwukrotnie), termostat, naprawiana skrzynia biegow (nie wchodzil wsteczny).
Do sprzedazy auta nie udalo sie naprawic ani zlokalizowac usterki jaka pojawila sie po 2 latach - przy zimnym silniku samochod bardzo szarpal przy dodawaniu gazu. Jedyne auto benzynowe z jakim sie spotkalem do ktorego dolewalem pomiedzy przegladami litr-dwa oleju.
"Ficzur" taki - blednie wyprofilowana przednia szyba i/lub niewlasciwie wyprofilowana uszczelka jakie uniemozliwialy uchylenie okna podczas deszczu (co przy braku klimatyzacji pozwala nie parowac oknom...). Jak sobie uchylisz przednia szybke to woda elegancko wplywa do srodka :-)

Reasumujac, jak ktos nie ma pieniedzy na normalne samochody to moze byc. Gdyby accent byl tak samo malo awaryjny jak Lanos to byloby w miare poprawne autko.

Data: 2009-09-02 12:14:47
Autor: 085
Użytkownik "monowalker" <monowalker@nie.mam.mai.la> napisał w wiadomości news:h7jcpb$ou7$1inews.gazeta.pl...

Tandeta jest to straszliwa tak w skrócie....

Tico? ;)

cialem kiedys takiego na wypadku - w zasadzie nie trzeba bylo ciac :]

ale "gdyby nie bylo wypadkow" to calkiem wdzieczne autko - jezdzilem kiedys pozyczonym pikusiem - autko zrywne, stosunkowo pakowne, pieciodrzwiowe, niewielki rozstaw osi zapewnia bezproblemowa jazde po "terenie", no i poza tym to kombi ;p

tak czy owak, niska awaryjnosc byla glownym plusem tego autka - no, moze po spalaniu, ktore bylo mikre - coz, motor 0,8 zdaje sie tam byl :]

p, zul

Data: 2009-09-02 21:11:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 2 Sep 2009 12:14:47 +0200, 085 napisał(a):

tak czy owak, niska awaryjnosc byla glownym plusem tego autka - no, moze po spalaniu, ktore bylo mikre - coz, motor 0,8 zdaje sie tam byl :]

To już lepiej Suzuki Supercarry. Wymiary zewnętrzne identyczne,
bezawaryjność taka sama, za to pojemnośc dużo większa. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-02 21:22:18
Autor: Alex81
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
In article <1c8r7ckvysz8h.dlg@oldfield.org.pl>, trzypion@oldfield.spamnie.org.pl says...

> [...]

To już lepiej Suzuki Supercarry. Wymiary zewnętrzne identyczne,
bezawaryjność taka sama, za to pojemnośc dużo większa.

Za to w Tico jest te pół metra maski z silnikiem które są w stanie uchronić przed śmiercią po uderzeniu w rowerzystę, w Supercarry (tudzież Daewoo Damas - koreańska wariacja) kierowca technicznie rzecz biorąc _jest_ strefą zgniotu ... ;)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-09-02 23:08:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 2 Sep 2009 21:22:18 +0200, Alex81 napisał(a):

[...]

I tu się mylisz. W Tico rowerzysta wlatuje do środka przez szybę, w
Supercarry pod koła. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-01 17:45:59
Autor: Cavallino
Użytkownik "lleeoo" <lleeoo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7j08e$1du$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

To nie ma znaczenia czy koreańczyk, japończyk czy włoch.
Słowo klucz to nowy.

A zaangażowanie było przeciw obronie równania stary=złom.

Data: 2009-09-01 18:27:55
Autor: LEPEK
Cavallino pisze:

A zaangażowanie było przeciw obronie równania stary=złom.

Czegoś chyba nie czytałem?

To według ciebie już nie każdy stary = złom?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-01 20:33:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi> napisał w wiadomości news:4a9d4b0e$1news.home.net.pl...
Cavallino pisze:

A zaangażowanie było przeciw obronie równania stary=złom.

Czegoś chyba nie czytałem?

To według ciebie już nie każdy stary = złom?

Racja, zamotałem, oczywiście jest.

Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30