Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30

Data: 2009-09-01 13:40:31
Autor: CeSaR
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
chciałbym kupić albo Cee'd FL albo i30 1.6CRDi 115KM. W narodowym auto teście w
Auto Świat wyszło, że użytkownicy najsłabiej ocenili zawieszenie. Jakie są wasze
odczucia - komfort, prowadzenie, hałas, awaryjność zawieszenia?

Komfort jazdy zupełnie przyzwoity, dynamika motoru w normie, spalanie jak dla mnie za wysokie.
Zawieszenie głośne. Ma tendencje do bujania się na boki ale bez tragedii - jest OK. Buda w wersji kombi.
Możesz się cieszyć bezawaryjną jazdą lub spodziewać najmniej oczekiwanej usterki - taki urok auta.
Z naszych "flotowych" - przełączniki wycieraczek, wyświetlacz na konsoli centralnej, elektryczne sterowanie szyb, świszcząca turbosprężarka (zakwalifikowana już do wymiany - po 15000km).

pzdr

Data: 2009-09-01 14:02:55
Autor: wchpikus
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
Witam!
już do wymiany - po 15000km

To z czego oni ja zrobili? Z plastiku?

Data: 2009-09-01 14:36:20
Autor: CeSaR
Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30
To z czego oni ja zrobili? Z plastiku?

Nie mam pojęcia. Turbina pracuje ale głośno. W tej chwili już na wolnych obrotach słychać świst. Serwis zakwalifikował do wymiany.
Czekamy na części :-) juz 2 tygodnie.

Pytanie do posiadaczy Cee'da i i30