Pytanie do pracowników sektora bankowego lub ludzi mającymi z nimi styczność

Data: 2020-03-09 13:09:19
Autor: J.F.
Pytanie do pracowników sektora bankowego lub ludzi mającymi z nimi styczność
Użytkownik "Tomaszek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r45aas$q5b$1@gioia.aioe.org...
Usłyszałem pewną plotkę, którą chciałbym potwierdzić lub jej zaprzeczyć:

Czy to prawda, że pracownicy banku po podpisaniu umowy o pracę nie mogą posiadać (nawet prywatnie) konta lub innego produktu w banku konkurencyjnym?

Moze i czasem jakis bank to wciska, ale znam przypadek gdy ktos pracuje w banku X, a kredyt ma w banku Y.
No i konto tez w Y musi miec.

Nie chodzi mi nawet o to, czy bankowi wolno zawrzeć taki zapis w umowie o pracę, ale czy takiego pracownika, który posiada produkt w innym banku na swój prywatny użytek mogą ze strony banku pracodawcy spotkać jakieś nieprzyjemności, szykany?

Sektor straszy zwolnieniami ... od lat :-)

A czy sie bank dowie ... w przypadku kredytu hipotecznego nierzadko pensja ma wplywac na to konto w banku.

No ale jak bank zwolni, to przeciez przyjmuje nowych, co juz kredyt i konto ma :-)

J.

Pytanie do pracowników sektora bankowego lub ludzi mającymi z nimi styczność