Pytanie do psp

Data: 2010-12-14 18:17:33
Autor: rAzor
Pytanie do psp
Czy ktoś z was posiada wiedzę, gdzie był internowany DZW?
Może Kawecki wie? Proszę pisać. Śmiało.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 18:19:59
Autor: u2
Pytanie do psp
W dniu 2010-12-14 18:17, rAzor pisze:
Czy ktoś z was posiada wiedzę, gdzie był internowany DZW?
Może Kawecki wie? Proszę pisać. Śmiało.

A kto to DZW ?

Data: 2010-12-14 18:23:43
Autor: rAzor
Pytanie do psp
Darz bór! Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
W dniu 2010-12-14 18:17, rAzor pisze:
Czy ktoś z was posiada wiedzę, gdzie był internowany DZW?
Może Kawecki wie? Proszę pisać. Śmiało.

A kto to DZW ?

Mnie to wygląda na skrót od "Dupa Z Wąsami".
Błysnąłeś.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 09:25:09
Autor: zbig
Pytanie do psp
On 14 Gru, 18:23, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - u2 raczy napisa :

> A kto to DZW ?

Mnie to wygl da na skr t od "Dupa Z W sami".
B ysn e .
--
S toralja jhely

Ze stron Rzepy
Komorowski - jak wielu innych czołowych działaczy "Solidarności" -
został internowany z dniem ogłoszenia stanu wojennego 13 grudnia 1981
r. Osadzony w Areszcie Śledczym Warszawa-Białołęka, a następnie w
Ośrodku Odosobnienia w Jaworze. Decyzję o internowaniu uchylono 4 maja
1982 r.

Data: 2010-12-14 18:32:32
Autor: rAzor
Pytanie do psp
Darz bór! Użytkownik... he he - zbig raczył napisać:
[...]

W Ośrodku Odosobnienia... ;-)
Brzmi strasznie - na myśl przychodzą drewniane baraki, zupa z brukwi, rozwałki, słupki, ścieżki zdrowia, tortury, wielogodzinne przesłuchania, "kąpiele" w basenie...
Ileż on tam musiał wycierpieć od tych okrutnych kapo z milicji.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 09:40:59
Autor: DJ MC Donald Musk
Pytanie do psp
On 14 Gru, 18:32, rAzor <p...@na.telesfora.com> wrote:
Darz b r! U ytkownik... he he - zbig raczy napisa :

> Ze stron Rzepy
> Komorowski - jak wielu innych czo owych dzia aczy "Solidarno ci" -
> zosta internowany z dniem og oszenia stanu wojennego 13 grudnia 1981
> r. Osadzony w Areszcie ledczym Warszawa-Bia o ka, a nast pnie w
> O rodku Odosobnienia w Jaworze.

W O rodku Odosobnienia... ;-)
Brzmi strasznie - na my l przychodz drewniane baraki, zupa z brukwi,
rozwa ki, s upki, cie ki zdrowia, tortury, wielogodzinne przes uchania,
"k piele" w basenie...
Ile on tam musia wycierpie od tych okrutnych kapo z milicji.
--
S toralja jhely

ciekawe czy tam wtedy juz mieli SPA i Jakuzje....
w sumie w takim luksusowym "osrodku odosobnienia" zbudowanego dla
generalow LWP powinno to byc!

Data: 2010-12-14 18:42:49
Autor: raff
Pytanie do psp

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:38b8154f-1608-4d90-b374-01327d437f22p38g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

ciekawe czy tam wtedy juz mieli SPA i Jakuzje....
w sumie w takim luksusowym "osrodku odosobnienia" zbudowanego dla

Z zony to zostal szkielet z tego odosobnienia.

R.

Data: 2010-12-14 18:50:21
Autor: rAzor
Pytanie do psp
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
Z zony to zostal szkielet z tego odosobnienia.

R.

:-D
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 19:01:06
Autor: rAzor
Pytanie do psp
Darz bór! Użytkownik... he he - DJ MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

Wątpię. Może i było, ale w ramach tortur i bestialstwa strażników, mogli tylko wziąć ciepły przysznic, popływac w basenie.
I wystawić se jakąś sztukę teatralną, albo popykać w ping-ponga z okrutnym nadzorcą.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 09:46:22
Autor: zbig
Pytanie do psp
> [...]

"k piele" w basenie...
Ile on tam musia wycierpie od tych okrutnych kapo z milicji.

Straszny z ciebie prymityw. Usiłujesz trzymać fason i pajacować. Wiem,
ze na tej waszej wiosce wiadomości o represjach stanu wojennego
pochodziły jedynie z Wolnej Europy, jeżeli akurat nie posraliście sie
strachu i przypadkiem udało wam sie coś podsłuchać. U nas w Gdańsku
zadymy i aresztowania były na porządku dziennym. Możesz się kurwa
natrząsać, ciekaw jestem  czy by ci było do śmiechu, gdyby w tych
ponurych czasach twoja żona została z dzieciakami bez środków do
życia. To wcale nie było takie miodzio. Wtedy nie wiadomo było do
czego zdolna jest władza i jak długo będa internowani siedziec i czy w
ogóle wróca.

Data: 2010-12-14 18:52:19
Autor: rAzor
Pytanie do psp
[...]

Gościu - ja się pytałem gdzie był odosobniony DZW. Sam odpowiedziałeś, a teraz może poszukaj sobie, łaskawco, cóż to był za ośrodek.
Nie pajacuj, OK?
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 18:52:42
Autor: u2
Pytanie do psp
W dniu 2010-12-14 18:46, zbig pisze:
[...]

DZW szybko więc wrócił. Rodzina ueber alles. Nie ma co udawać
opozycjonistę, kiedy jest się syjonistą.

Data: 2010-12-14 18:54:24
Autor: boukun
Pytanie do psp

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1fd17ad4-2aee-4673-b554-0e60e595fd0629g2000yqq.googlegroups.com...
> [...]

życia. To wcale nie było takie miodzio. Wtedy nie wiadomo było do
czego zdolna jest władza i jak długo będa internowani siedziec i czy w
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Bez przesady, córka wysoko postawionych funkcjonariuszy MBP bez środków do życia? Przecież oni byli od pokoleń ustawieni...

boukun

Data: 2010-12-14 19:02:13
Autor: u2
Pytanie do psp
W dniu 2010-12-14 18:54, boukun pisze:
Bez przesady, córka wysoko postawionych funkcjonariuszy MBP bez środków
do życia? Przecież oni byli od pokoleń ustawieni...

Mnie poraża kompletna abnegacja swojej masy przez Kaszalota. Widać, że
nieźle się jej powodziło więc pakował wszystko w swoje ciało.

Data: 2010-12-15 02:10:40
Autor: Jaksa
Pytanie do psp
On Tue, 14 Dec 2010 19:02:13 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

Mul to mul. Trudno przytyc od kawioru i ostryg, mozna natomiast
od ziemniakow i makaronu, pakowanych w siebie w chorobliwych ilosciach.

Jej wyglad nie jest oznaka dostatku (tu nie Afryka by tusza mogla
o tym swiadczyc!) a tylko i wylacznie plebejskosci.

Jaksa

Data: 2010-12-14 20:50:38
Autor: >heÂŽsk>
Pytanie do psp
On Tue, 14 Dec 2010 09:25:09 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

> [...]

r. Osadzony w Areszcie Śledczym Warszawa-Białołęka, a następnie w
Ośrodku Odosobnienia w Jaworze. Decyzję o internowaniu uchylono 4 maja

 nie znizaj sie do poziomu rynsztoka prezentowanego przez
 ta walbrzyska kanalie!

  http://miniurl.pl/padalceiplankton

Data: 2010-12-14 18:25:36
Autor: u2
Pytanie do psp
W dniu 2010-12-14 18:23, rAzor pisze:
[...]

Nie przeczytałem wszystkich niusów. Nie bądź złośliwy :)

Data: 2010-12-14 18:33:32
Autor: rAzor
Pytanie do psp
[...]

No sorry - zbig, niby platfuch, a zajarzył z mety.
To fałszywiec - żeby tak pana prezia obrażać.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-14 18:35:27
Autor: u2
Pytanie do psp
W dniu 2010-12-14 18:33, rAzor pisze:
Nie przeczytałem wszystkich niusów. Nie bądź złośliwy :)

No sorry - zbig, niby platfuch, a zajarzył z mety.
To fałszywiec - żeby tak pana prezia obrażać.

Zaraz mu wytoczą proces za zniesławienie DZW :)

Data: 2010-12-14 21:25:45
Autor: Polok_prawdziwy
Pytanie do psp
rAzor wrote:

Czy ktoś z was posiada wiedzę, gdzie był internowany DZW?
Może Kawecki wie? Proszę pisać. Śmiało.

WżYCI...!

Data: 2010-12-14 21:46:08
Autor: kefirh
Pytanie do psp
W dniu 2010-12-14 21:25, Polok_prawdziwy pisze:
rAzor wrote:

Czy ktoś z was posiada wiedzę, gdzie był internowany DZW?
Może Kawecki wie? Proszę pisać. Śmiało.

WżYCI...!

Slucham radia Fakty i mity, teraz leci Santana.
Panowie prowadzacy Jonasz i Ariel nie uzywaja takich wyrazow.
Teraz o zyciu w seminariach...

k.

Pytanie do psp