Pytanie do religijnych fundamentalistow !

Data: 2009-11-28 18:50:17
Autor: cyc
Pytanie do religijnych fundamentalistow !
Ciekawy jestem jak odnosza sie fundamentalisci religijni do niektorych fragmentow pisma swietego , ktore jest dla katolicyzmu jedyna i niepodwazalna wyrocznia w sprawach wiary , lub do slow licznych swietych w tym sw. Malachiasza , ktory gdzies kolo 1100 roku doznal wizji 112 porzyszlych papiezy i w ktorych na tym ostatnim konczy sie nie tylko papiestwo ale i swiat . Benedykt XVI jest 111 - tym z czwego wynika , ze pozostal po nim tyko jeden a potem bedzie koniec swiata !.
Czy mamy brac to powaznie ?, wszak kosciol bylby oburzony zlekcewazeniem wizji swietego , czy mamy sie z wizji swietego  , nie daj Boze,  smiac biorac owe wizje za projekcje schozofrenicznego kleryka ?
Tylko jedna z tych opcji jest mozliwa . Ciekwy jestem jak odpowiedzialby na tak postawione pytanie ksiadz ? , no i jak odpowiedza nawiedzeni jak abc .

cyc

Data: 2009-11-28 18:28:28
Autor: Hans Kloss
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Ciekawy jestem jak odnosza sie fundamentalisci religijni do niektorych fragmentow pisma swietego , ktore jest dla katolicyzmu jedyna i niepodwazalna wyrocznia w sprawach wiary ,

Gówno prawda. Mylisz religijnych fundamentalistów (domyślam się że
katolickich) z talmudystami. Oprócz pisma jest jeszcze Tradycja Apostolska
oraz prawdy wiary w postaci Dogmatów ogłaszanych z rzadka przez papieży ex
cathedra.
J-23

Data: 2009-11-29 11:21:27
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:herq4c$c0k$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Taki " smierdzacy " argument w kontekscie sacrum jest nie na miejscu . Nie uwazasz ? .
Ja nie kpie opisujac w poscie problem , po prostu pytam a jest to naprawde fundamentalne pytanie . Jak odniesc sie do wizji sw. Malachiasza ? . Wierzyc w nie i w modlitwie oczekiwac konca swiata ?( to tylko 3 lata biorac pod uwage rowniez inne przepowiednie )  , czy zlekcewazyc ale co za tym idzie uznac je za klamliwe . Ta druga opcja naraza sacrum na profanacje bo kloci sie z nakazujacym bezwzgledna wiare w swietosc swietych dogmatem .......no chyba ze zmodyfikujemy owo sacrum i uznamy ze swiety jednak tez moze sie mylic ale wtedy splyca to jego swietosc i stawia pod znakiem zapytania mozliwosci komunikowania sie z zaswiatami dajacymi mu "wizyjne " sygnaly .
To naprawde nie kpina , tylko obrazowo postawione pytania !.

cyc

Data: 2009-11-29 15:44:04
Autor: Hans Kloss
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Jak odniesc sie do wizji sw. Malachiasza ?

Jest gdzieś dostępny  pełny tekst objawienia św. Malachiasza z wiarygodnego
(nie tak jak "przepowiednie nostradamusa"), potwierdzonego autorytetem
Kościoła, źródła? Jeżeli nie to sprawa staje się bezprzedmiotowa, bo to trochę
niepoważne dyskutować nad "objawienie" wyssanym z palucha jakiegoś goniącego
za tanią sensacją "dziennikarza" albo nawiedzonego antyklerykała.
J-23

Data: 2009-11-30 18:12:48
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:heu4s4$p3g$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Objawienie sw. Malachiasza jest wiuelokrotnie opisane . Wpsz sobie w googlach odpowiednie haslo i wyjda Ci koscielne strony opisujace je .
Nie ma w moim opisie przeklamania .

cyc

Data: 2009-11-30 21:11:50
Autor: Hans Kloss
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Wpsz sobie w googlach odpowiednie haslo i wyjda Ci koscielne strony opisujace je .

Ja nie potrzebuję jego "opisu" tylko gołego nie przekłamanego tekstu tego
objawienia. Albowiem to na kościelnych stronach znalazłem np. twierdzenie ze
JPII PRZEPRASZAŁ ZA INKWIZYCJĘ, co, gdy się zapoznałem ze źródłowymi tekstami
Papieża, okazało się być jednym wielkim kłamstwem. Czasy po prostu są takie że
rodzonemu bratu ufać nie można a co dopiero kościelnym "ekumenistom"...
J-23

Data: 2009-12-01 08:40:53
Autor: abc
Pytanie do religijnych fundamentalistow !
Czasy po prostu są takie że
rodzonemu bratu ufać nie można a co dopiero kościelnym "ekumenistom"...

"Nie będziesz miał bogów cudzych przede Mną." Dawniej chrześcijanie woleli
śmierć niż brać udział w pogańskich obrzędach. A teraz
http://blogs.telegraph.co.uk/news/damianthompson/100017721/archbishop-vincent-nichols-offered-flowers-at-the-altar-of-hindu-deities/

Data: 2009-11-28 19:07:17
Autor: Roger Perejro
Pytanie do religijnych fundamentalistow !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Ja zapewne do nawiedzonych nie należę, ale mam przekonanie graniczące z pewnością, że jak szlag tragi wszystko co jest związane z picem, to i 120 papież się załapie ;-))

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-28 19:15:04
Autor: awe
Pytanie do religijnych fundamentalistow !
Wy to chcielibyscie zeby tu byl chlew...poczulibyscie sie jak w domu
awe

Data: 2009-11-29 07:58:18
Autor: Roger Perejro
Pytanie do religijnych fundamentalistow !
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Wy to chcielibyscie zeby tu byl chlew...poczulibyscie sie jak w domu

Wystarczy ubolu, że ty jesteś, już jest chlew.

Przemek

Data: 2009-11-29 13:38:27
Autor: awe

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:het62c$h7k$1news.onet.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Wy to chcielibyscie zeby tu byl chlew...poczulibyscie sie jak w domu

Wystarczy ubolu, że ty jesteś, już jest chlew.

Przemek
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Za mlody bylem zeby byc w jakiejkolwiek organizacji. Nawet nie udzielalem sie w komunistycznym harcertwie, wiec nie szukaj we mnie kolegi. Swoich kolegow to znajdziesz na ubeckich emeryturkach, komuchu
awe

Data: 2009-11-28 22:42:50
Autor: Piotr
Dnia Sat, 28 Nov 2009 19:07:17 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Ja zapewne do nawiedzonych nie należę, ale mam przekonanie graniczące z pewnością, że jak szlag tragi wszystko co jest związane z picem, to i 120 papież się załapie ;-))

No i mamy warzywno-gwnianą wykładnię.
Piotr

Data: 2009-11-29 11:32:17
Autor: cyc

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:herosn$kfg$1news.onet.pl...
[...]

Widze to nieco inaczej .
Jak szlag trafi wszystko , to tylko dzieki "picowi "! i wtedy rowniez papiez sie zalapie :).

cyc

Data: 2009-11-29 12:09:07
Autor: Roger Perejro
Pytanie do religijnych fundamentalistow !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Widze to nieco inaczej .
Jak szlag trafi wszystko , to tylko dzieki "picowi "! i wtedy rowniez papiez sie zalapie :).

Bardzo prawdopodobne!

Przemek

Data: 2009-11-28 21:06:39
Autor: abc
Pytanie do religijnych fundamentalistow !
Tlko sam Bóg wie kiedy nastąpi koniec świata.

Papiestwo zniknie wraz z  powtórnym przyjściem Chrystusa - nie będzie już
potrzebne.  Nie będzie już potrzebny Namiestnik Chrystusa na Ziemi gdy
powróci na nią sam Chrystus. W Apokalipsie według św. Jana jest
przepowiednia 1000 letniego Królestwa Chrystusa na Ziemi.

"Potem ujrzałem anioła, zstępującego z nieba, który miał klucz od Czeluści i
wielki łańcuch w ręce.

I pochwycił Smoka, Węża starodawnego, którym jest diabeł i szatan, i związał
go na tysiąc lat.

I wtrącił go do Czeluści, i zamknął, i pieczęć nad nim położył, by już nie
zwodził narodów, aż tysiąc lat się dopełni. A potem ma być na krótki czas
uwolniony." (Ap 20:1-3)

1000 letnie Królestwo Chrystusa będzie wolne od mocy szatana. Do tej pory,
odkąd na ziemi istnieje człowiek, szatan jest aniołem wolnym, robi co chce i
jest władcą tego świata. Szatan oferował Jezusowi swoją własność - wszystkie
królestwa ziemi, w zamian za oddanie pokłonu.

Data: 2009-11-28 21:27:08
Autor: Adam

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hernt1$hrk$1news.onet.pl...
[...]
Bzdury opowiadasz - w Piśmie Świętym nie ma ani słowa o papieżach: ta instytucja to wymysł cwaniaków, którzy postanowili sobie podporządkować narody pod pozoerem kościoła powszechnego.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4645 (20091128) __________

Data: 2009-11-29 11:10:23
Autor: cyc

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hes1n8$bf$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Synku , czytanie nie jest trudna sztuka , jednak czytanie ze zrozumieniem wymaga juz choc odrobine intelektualnego wysilku .
Jak nie napisalem , ze Pismo Swiete mowi o papiezach , tylko , ze swiety Malachiasz o nich pisze i to w oparciu o swoje wizje !.

cyc

Pytanie do religijnych fundamentalistow !