Pytanie do religijnych fundamentalistow !

Data: 2009-11-28 21:27:08
Autor: Adam
Pytanie do religijnych fundamentalistow !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hernt1$hrk$1news.onet.pl...
Ciekawy jestem jak odnosza sie fundamentalisci religijni do niektorych fragmentow pisma swietego , ktore jest dla katolicyzmu jedyna i niepodwazalna wyrocznia w sprawach wiary , lub do slow licznych swietych w tym sw. Malachiasza , ktory gdzies kolo 1100 roku doznal wizji 112 porzyszlych papiezy i w ktorych na tym ostatnim konczy sie nie tylko papiestwo ale i swiat . Benedykt XVI jest 111 - tym z czwego wynika , ze pozostal po nim tyko jeden a potem bedzie koniec swiata !.
Czy mamy brac to powaznie ?, wszak kosciol bylby oburzony zlekcewazeniem wizji swietego , czy mamy sie z wizji swietego  , nie daj Boze,  smiac biorac owe wizje za projekcje schozofrenicznego kleryka ?
Tylko jedna z tych opcji jest mozliwa . Ciekwy jestem jak odpowiedzialby na tak postawione pytanie ksiadz ? , no i jak odpowiedza nawiedzeni jak abc .
Bzdury opowiadasz - w Piśmie Świętym nie ma ani słowa o papieżach: ta instytucja to wymysł cwaniaków, którzy postanowili sobie podporządkować narody pod pozoerem kościoła powszechnego.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4645 (20091128) __________

Data: 2009-11-29 11:10:23
Autor: cyc

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hes1n8$bf$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Synku , czytanie nie jest trudna sztuka , jednak czytanie ze zrozumieniem wymaga juz choc odrobine intelektualnego wysilku .
Jak nie napisalem , ze Pismo Swiete mowi o papiezach , tylko , ze swiety Malachiasz o nich pisze i to w oparciu o swoje wizje !.

cyc

Pytanie do religijnych fundamentalistow !