Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica

Data: 2013-04-27 19:06:15
Autor: scobowski
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica
W dniu 2013-04-27 18:16, gadacz pisze:
Witajcie,

takie auto dzi艣 ogl膮da艂em:

http://tinyurl.com/d5gmk7s

zastanawia mnie jedna rzecz, dotycz膮ca tej sztuki.
Dlaczego nie ma sk贸rzanej kierownicy?
Czy przy tej wersji wyposa偶enia nie powinna by膰 raczej standardem?

Czy mo偶e podejrzewa膰, 偶e co艣 nie tak z tym autem jest?

Za odpowied藕 z g贸ry dzi臋kuj臋.

pozdrawiam
gadacz

Moje wszystkie mia艂y sk贸rzan膮, bo BY艁A czym艣 oczywistym, kiedy艣. Ale te偶 najnowsze moje audi dotychczas by艂o z 1997 roku :) A teraz s膮 inne czasy i inne audi :)

Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica