Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica

Data: 2013-04-28 12:36:52
Autor: Marcin Jan
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica
W dniu 2013-04-27 18:16, gadacz pisze:
Witajcie,

takie auto dzi艣 ogl膮da艂em:

http://tinyurl.com/d5gmk7s

zastanawia mnie jedna rzecz, dotycz膮ca tej sztuki.
Dlaczego nie ma sk贸rzanej kierownicy?
Czy przy tej wersji wyposa偶enia nie powinna by膰 raczej standardem?

Czy mo偶e podejrzewa膰, 偶e co艣 nie tak z tym autem jest?

Za odpowied藕 z g贸ry dzi臋kuj臋.

pozdrawiam
gadacz

sprawd藕 po VIN. Zwykle ja strzel膮 poduszki to i tak wymienia si臋 tylko 艣rodek, no chyba 偶e przebieg kosmiczny i sk贸ra ju偶 by艂a wytarta.
Patrz膮c na 艣rodek tego auta to akurat zwyk艂a kierownica pasuje - do kompletu ze sk贸rzan膮 kierownic膮 zwykle jeszcze wchodzi sk贸rzana ga艂ka zmiany bieg贸w i sk贸rzana r膮czka hamulca.
A z drugiej strony mnie w VAG nic nie zdziwi. A6 z 2011 - fotele sk贸rzane ale sterowane r臋cznie :). Golf VI jest czujnik zmierzchu kt贸ry dzia艂a tylko na pod艣wietlenie licznika ale ju偶 艣wiate艂 mijania (ksenony) nie mogli do tego pod艂膮czy膰.
Pozdrawiam
Marcin Jan

Data: 2013-04-28 14:48:57
Autor: Myjk
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica
Sun, 28 Apr 2013 12:36:52 +0200, Marcin Jan
A z drugiej strony mnie w VAG nic nie zdziwi. A6 z 2011 - fotele sk贸rzane ale sterowane r臋cznie :)

W sumie to jest fajne w Audi. Mo偶na wybra膰 ka偶dy element, wi臋kszo艣膰 nie
jest ze sob膮 powi膮zana.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-28 18:10:21
Autor: t岽
Pytanie do spec體 od Audi - sk髍zana kierownica
Myjk wrote:

W sumie to jest fajne w Audi. Mo偶na wybra膰 ka偶dy element, wi臋kszo艣膰 nie
jest ze sob膮 powi膮zana.

Ale za to w艂a艣nie si臋 p艂aci, bo w sumie w przypadku wi臋kszo艣ci gad偶et贸w
same cz臋艣ci s膮 tanie (w produkcji), a koszt to g艂贸wnie ich zamontowanie (i
wszystko co si臋 z tym wi膮偶e). St膮d pewna standaryzacja, a nie ze
z艂o艣liwo艣ci. I w t臋 polityk臋 wpisuje si臋 w sumie dobrze plastikowa
kierownica -- dajemy byle co w standardzie, 偶eby wersja wyj艣ciowa by艂a
do艣膰 tania, a potem ka偶emy sobie p艂aci膰 jak za zbo偶e za oczywiste
"dodatki". Ciekawe, czy alufelgi chocia偶 daj膮 bez dop艂at. :)

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-04-28 19:48:45
Autor: J.F.
Pytanie do spec體 od Audi - sk髍zana kierownica
Dnia 28 Apr 2013 16:54:50 GMT, t岽 napisa(a):
Ale za to w砤秐ie si p砤ci, bo w sumie w przypadku wi阫szo禼i gad縠t體 same cz甓ci s tanie (w produkcji), a koszt to g丑wnie ich zamontowanie (i wszystko co si z tym wi笨e). St眃 pewna standaryzacja, a nie ze z硂秎iwo禼i. I w t polityk wpisuje si w sumie dobrze plastikowa kierownica -- dajemy byle co w standardzie, 縠by wersja wyj禼iowa by砤 do舵 tania, a potem ka縠my sobie p砤ci jak za zborze za oczywiste "dodatki".

Ale Audi chyba nie przyciaga klientow niska cena.

Ciekawe, czy alufelgi chocia daj bez dop砤t. :)

To w Alfie :-)

J.

Data: 2013-04-28 20:06:14
Autor: h.w.d.p.
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica
zborze

przyg艂up

Data: 2013-04-29 07:16:59
Autor: Pablo Eldiablo
Pytanie do spec體 od Audi - sk髍zana kierownica
W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 18:54:50 UTC+2 u縴tkownik t岽 napisa:

[cut]
- dajemy byle co w standardzie, 縠by wersja wyj禼iowa by砤 do舵 tania, a potem ka縠my sobie p砤ci jak za zborze za oczywiste "dodatki".

....jak za co, Panie Mniodek? :P

pablo

Data: 2013-04-28 20:33:00
Autor: gadacz
W dniu 2013-04-28 12:36, Marcin Jan pisze:
W dniu 2013-04-27 18:16, gadacz pisze:
<ciach>

[...]

Dzi臋ki za podpowied藕.
VIN sprawdzi艂em w kilku serwisach w sieci
i niestety nie ma informacji o wyposa偶eniu tego auta.
My艣l臋, 偶e jeszcze zapytam w jakim艣 ASO,
mo偶e co艣 wi臋cej powiedz膮 o tej konkretnej wersji.
A co do tej kierownicy, to osobi艣cie wydaje mi si臋 to
lekko badziewne. To oczywi艣cie moje odczucie estetyczne.

pozdrawiam
gadacz

Data: 2013-04-30 23:33:29
Autor: gadacz
[...]

No to sta艂o si臋,
z艂omik jest.
http://pics.tinypic.pl/i/00376/od2s7irsdurm.jpg
http://images.tinypic.pl/i/00376/f3d5b2qvibui.jpg

Kierownica, o kt贸rej mowa od pocz膮tku p贸jdzie do zmiany,
na wielofunkcyjn膮 i obit膮 sk贸r膮.
W ASO, potwierdzili zgodno艣膰 tego co napisali w ksi膮偶ce auta,
lakier te偶 jest ok, r贸wno z ka偶dej strony.

Wra偶enia z jazdy bardzo mi艂e,
mo偶e por贸wnam do Saab'a 93(taki jest w rodzinie), ten sam rocznik co Audi, z t膮 r贸偶nic膮, 偶e w Saabie jest 150hp, a tutaj 170hp,
no i oczywi艣cie w Audi nap臋d na "cztery 艂apy".
Niemieckie auto, lepiej brzmi, no i oczywi艣cie ma do艣膰 konkretnego
"kopa". Przy okazji napisz臋 jak wra偶enia z d艂u偶szej jazdy.

I co do ceny, bo pojawi艂 si臋 wpis, 偶e to netto,
cena by艂a brutto i uda艂o si臋 uci膮膰 3k pln.
Nie jest 藕le.

pozdrawiam
i dzi臋kuj臋 za odpowiedzi osobom, kt贸re rzeczywi艣cie co艣 wnios艂y do tego w膮tku.

gadacz

Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica