Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana kiero wnica

Data: 2013-04-27 18:27:55
Autor: Myjk
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana kiero wnica
Sat, 27 Apr 2013 18:16:47 +0200, gadacz
zastanawia mnie jedna rzecz, dotycz膮ca tej sztuki.

Mnie bardziej zastanawia dlaczego 6-letnie auto klasy D jest warte a偶 75
tys. brutto bez cho膰by elektryki w siedzeniu kierowcy czy sk贸rzanej
tapicerki... o AT nie wspomn臋.

Dlaczego nie ma sk贸rzanej kierownicy?
Czy przy tej wersji wyposa偶enia nie powinna by膰 raczej standardem?

Co to niby za specjalna wersja wyposa偶enia 偶e powinien by膰 standard?
Tapicerka zwyk艂a materia艂owa. W艂a艣cicielowi najwidoczniej zale偶a艂o na
dieslu i Q. Ga艂a skrzyni te偶 plastikowa. Co na to VIN?

PS Audi s膮 przewarto艣ciowane, ja ju偶 sobie odpu艣ci艂em te auta, bo szkoda kasy. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-04-27 22:33:17
Autor: t岽
Pytanie do spec體 od Audi - sk髍zana kierownica
Myjk wrote:

Mnie bardziej zastanawia dlaczego 6-letnie auto klasy D jest warte a偶 75
tys. brutto bez cho膰by elektryki w siedzeniu kierowcy czy sk贸rzanej
tapicerki... o AT nie wspomn臋.

Czy jest warte, mo偶na dyskutowa膰, p贸ki co to cena wywo艂awcza. :) Ale fakt, 偶e cena z kosmosu, jak na wn臋trze rodem z Golfa (tani materia艂 i plastik).

PS Audi s膮 przewarto艣ciowane, ja ju偶 sobie odpu艣ci艂em te auta, bo szkoda
kasy. :P

Poza tym obecnie dresiarstwo przerzuci艂o si臋 z BMW na Audi, wi臋c zaczyna by膰 troch臋 wstyd...

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-04-27 23:07:52
Autor: t岽
Pytanie do spec體 od Audi - sk髍zana kierownica
gadacz wrote:

nakarmi艂e艣 si臋?

Ale to przecie偶 Ty tutaj trollujesz.

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-04-28 00:49:14
Autor: gadacz
Myjk wrote:

[...]

m贸wisz o sobie?
nie wiem jakie s膮 trendy obecnie.

Data: 2013-05-01 13:15:12
Autor: Irokez
W dniu 2013-04-27 18:27, Myjk pisze:
[...]

No te偶 tak patrz臋 i... za t膮 cen臋 mo偶na kupi膰 wy偶szej klasy Avensisa w dodatku 3 lata m艂odszego.
Nie rozumiem sk膮d si臋 bior膮 takie ceny za te dziwne wozy. Jaka艣 magia "niemieckiego" wozu?

--
Irokez

Data: 2013-05-01 13:59:31
Autor: J.F.
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica
Dnia Wed, 01 May 2013 13:15:12 +0200, Irokez napisa(a):
W dniu 2013-04-27 18:27, Myjk pisze:
zastanawia mnie jedna rzecz, dotycz眂a tej sztuki.
Mnie bardziej zastanawia dlaczego 6-letnie auto klasy D jest warte a 75
tys. brutto bez cho鎎y elektryki w siedzeniu kierowcy czy sk髍zanej
tapicerki... o AT nie wspomn.

No te tak patrz i... za t cen mo縩a kupi wy縮zej klasy Avensisa w dodatku 3 lata m硂dszego.
Nie rozumiem sk眃 si bior takie ceny za te dziwne wozy. Jaka magia "niemieckiego" wozu?

Audi to jednak marka luksusowa. byc moze wyjsciowo to auto kosztowalo
dwa razy wiecej ... i moze nie bez powodu, choc coraz trudniej w to
uwierzyc.

P.S. Obserwacja z niemieckiej autostrady - jak sie czlowiek nie boi
wcisnac pedalu gazu i osiaga tak 160+ ... to wyprzedzaja go glownie
audi i bmw. Z rzadka jakis mercedes :-)

Magia "szybkiej sluzbowki" ?

J.

Data: 2013-05-01 12:51:58
Autor: masti
Pytanie do spec體 od Audi - sk髍zana kierownica
Dnia pi臋knego Wed, 01 May 2013 13:59:31 +0200 osobnik zwany J.F. napisa艂:

Dnia Wed, 01 May 2013 13:15:12 +0200, Irokez napisa艂(a):
[...]

raczej to, 偶e w艂a艣ciciele mercedes贸w nie musz膮 nikomu niczego udowadnia膰

mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-05-01 22:48:07
Autor: t岽
J.F. wrote:

Audi to jednak marka luksusowa.

ROTFL. :> A A4 to ju偶 w og贸le luksus z najwy偶szej p贸艂ki!

byc moze wyjsciowo to auto kosztowalo
dwa razy wiecej ... i moze nie bez powodu, choc coraz trudniej w to
uwierzyc.

Co w nim kosztowa艂o 2x wi臋cej?

--
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2013-05-02 09:54:28
Autor: masti
Pytanie do spec體 od Audi - sk髍zana kierownica
Dnia pi臋knego Wed, 01 May 2013 22:48:07 +0000 osobnik zwany t岽 napisa艂:
 moze wyjsciowo to auto kosztowalo dwa razy wiecej ... i moze nie
bez powodu, choc coraz trudniej w to uwierzyc.

Co w nim kosztowa艂o 2x wi臋cej?

logo

Data: 2013-05-02 09:28:45
Autor: Myjk
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica
Wed, 1 May 2013 13:59:31 +0200, J.F.
Audi to jednak marka luksusowa.

Luksusowa to jest dlatego, 偶e mo偶na sobie KA呕DY element dobra膰. I tak jak na powy偶szym przyk艂adzie: materia艂owa tapicerka i trzeszcz膮cy
plastik bez nawigacji, co w tej klasie auta b膰 powinno, z silnikiem 2.0 i
manualem -- za to Q jest. Ale ja dla przyk艂adu chcia艂em A6 2.0 TFSI AT z Q i si臋 nie da. :P Quattro
dopiero od 2.8 TFSI (a mnie taki du偶y kloc nie potrzebny). To A6 2.0 (bez
Q!) w jakiej艣 sensownej wersji, niezgorszej ni偶 moja M6 (czyli sk贸ra/welur,
elektryka), mia艂o kosztowa膰 240 tys. Znalaz艂em roczne z przebiegiem do 15
tys. km po centrali Audi -- 180 tys. Masakra jaka艣. Tymbardziej 偶e jako艣
specjalnie lepiej si臋 tym nie je藕dzi ni偶 np. Superbem Skody, kt贸ry z pe艂nym
wyposa偶eniem (w艂膮czaj膮c panoramiczny dach, grzan膮 szyb臋 przedni膮 i
wentylowane (!) i grzane fotele) kosztuje 140 tys. brutto.

--
Pozdor Myjk

Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana kiero wnica