Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana kierownica

Data: 2013-05-02 15:46:49
Autor: BUNIEK
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana kierownica
http://tinyurl.com/d5gmk7s
zastanawia mnie jedna rzecz, dotycz膮ca tej sztuki.
Dlaczego nie ma sk贸rzanej kierownicy?
Czy przy tej wersji wyposa偶enia nie powinna by膰 raczej standardem?
Czy mo偶e podejrzewa膰, 偶e co艣 nie tak z tym autem jest?

W audi mo偶na prawie dowolnie konfigurowa膰 auto, mo偶na mie膰 fajny silnik i quattro i do niedawna korbki z tylu bo kto艣 nie dokupi艂 albo go to nie interesowa艂o. Kolejna sprawa to wi臋kszo艣膰 tego typu aut u nas jest sprowadzana i maja zazwyczaj nieciekawa historie kr臋cone liczniki itp itd. Auto z krajowe mo偶e by膰 warte wy偶szej ceny (od analogicznego sprowadzanego) cho膰by dlatego ze podany przebieg i historie mo偶na relatywnie 艂atwo sprawdzi膰 i potwierdzi膰, co na pewno warte jest kilku z艂ot贸wek.
Jak ma si臋 wtyki w ubezpieczalni mo偶na sprawdzi膰 po VIN czy na to auto by艂o wyp艂acane odszkodowanie czy z polisy tego auta by艂o p艂acone i dlaczego, ubezpieczyciele wymieniaj膮 si臋 tymi informacjami a ze auto od pocz膮tku w kraju to nawet brak ci膮g艂o艣ci serwisowania w ASO daje w miar臋 niezamazany obraz przynajmniej o historii uszkodze艅/w艂ama艅 itp.
W ka偶dym razie jak cos z tym autem nie jest tak mo偶na to 艂atwo odkry膰.

Buniek

Data: 2013-05-02 21:08:02
Autor: gadacz
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana ki erownica
W dniu 2013-05-02 15:46, BUNIEK pisze:
http://tinyurl.com/d5gmk7s
<ciach>
[...]

dzi臋ki za odpowied藕.
auto faktycznie z PL i sprawdzone w ASO.
Jest ju偶 u mnie, bo to do艣膰 szybka akcja by艂a.
Kilka odpowiedzi wy偶ej pisa艂em o tym,
nie wiem, czy doczyta艂e艣.
To w zasadzie moje pierwsze Audi i wra偶enia s膮 bardzo pozytywne.
Tylko brak tej sk贸ry na kierownicy jest dra偶ni膮cy,
dlatego "ster" b臋dzie zmieniony. To na pocz膮tek,
jak fundusze pozwol膮 to i tapicerka te偶,
tekstylna niestety mnie nie przekonuje, a s膮 firmy,
kt贸re co艣 z tym ciekawego zrobi膮 :).

pozdrawiam
gadacz

Data: 2013-05-07 12:45:24
Autor: BUNIEK
Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana kierownica
To w zasadzie moje pierwsze Audi i wra偶enia s膮 bardzo pozytywne.
Tylko brak tej sk贸ry na kierownicy jest dra偶ni膮cy,
dlatego "ster" b臋dzie zmieniony.

Moszna szuka膰 na aukcjach np. ca艂ego wn臋trza od S-LINE i podmieni膰, ale pami臋taj o roczniku.
Ja chcia艂em wymieni膰 w moim avensisie wn臋trze mia艂em tanio z auta z przebiegiem 5000 km ale okaza艂o si臋 ze 2 lata i zmienili wtyczki i spe艂z艂o na niczym :(.

Buniek

Pytanie do spec贸w od Audi - sk贸rzana kierownica