Pytanie do spec贸w od Thunderbirda

Data: 2013-04-24 10:35:05
Autor: Przemys艂aw Adam 艢miejek
Pytanie do spec贸w od Thunderbirda
W dniu 23.04.2013 21:34, Jacek pisze:
Tylko prosz臋 nie bi膰, 偶e NTG, bo wiem, 偶e jest tu kilku spec贸w.
U偶ywam Thunderbirda, mam 2 konta pocztowe na Gmailu.
Jak wysy艂am poczt臋 z jednego konta, to samoczynnie Thunderbird wysy艂a to
samo z drugiego. Potem mam 2 identyczne maile w wys艂anych z jednego i z
drugiego adresu a odbiorcy si臋 denerwuj膮, bo dostaj膮 2 x to samo.
Za nic nie wiem, jak to zmieni膰. Pom贸偶cie. Dodam, 偶e grupa Mozilli nie
pomog艂a, a wygl膮da na raczej wymar艂膮.

Co艣 tu jest nie tak. Niby jakim cudem wysy艂a dwa razy, pierwsze s艂ysz臋.

Pousuwaj profil i skonfiguruj od nowa.

--
Przemys艂aw Adam 艢miejek

Niech 偶adne nieprzyzwoite s艂owo nie wychodzi z ust waszych,
ale tylko dobre, kt贸re mo偶e budowa膰, gdy zajdzie potrzeba,
aby przynios艂o b艂ogos艂awie艅stwo tym, kt贸rzy go s艂uchaj膮. (Ef 4,29)

Pytanie do spec贸w od Thunderbirda