Pytanie do specow

Data: 2010-12-04 20:01:40
Autor: juhass
Pytanie do specow
W dniu 2010-12-04 19:15, ls pisze:
Przed akcja w zaspie rowniez wszystko ok nawet przy 130km/h.
Co moglo sie spitolic?
Mondeo tdci.

Miałem DOKŁADNIE to samo w piątek. Cały tydzień auto jeździło po zasypanym mieście przez co nie przekraczałem 60km/h. W piątek na autostradzie powyżej 80 drgania jak diabli, dokładnie tak jak piszesz trzęsie całym autem. Nawet zjechałem na stację aby sprawdzić co jest i prócz zmrożonego śniegu po wewnętrznej stronie felg nie znalazłem niczego. Przeszło samo jak auto spędziło noc w ciepłym garażu (śnieg i lód się roztopił).
Wyczyść lub odmroź felgi, sprawdź ciśnienie w oponach i będzie dobrze. ;)

--
Pozdrawiam:
juhass

Data: 2010-12-06 03:23:49
Autor: ls
Pytanie do specow
On 4 Gru, 20:01, juhass <juch...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-12-04 19:15, ls pisze:

> Przed akcja w zaspie rowniez wszystko ok nawet przy 130km/h.
> Co moglo sie spitolic?
> Mondeo tdci.

Mia em DOK ADNIE to samo w pi tek. Ca y tydzie auto je dzi o po
zasypanym mie cie przez co nie przekracza em 60km/h. W pi tek na
autostradzie powy ej 80 drgania jak diabli, dok adnie tak jak piszesz
trz sie ca ym autem. Nawet zjecha em na stacj aby sprawdzi co jest i
pr cz zmro onego niegu po wewn trznej stronie felg nie znalaz em
niczego. Przesz o samo jak auto sp dzi o noc w ciep ym gara u ( nieg i
l d si roztopi ).
Wyczy lub odmro felgi, sprawd ci nienie w oponach i b dzie dobrze. ;)

Kola wyczyszczone, sytuacja wrocila do normy.
Dzieki za pomoc!
--
pozdr.
ls