Pytanie do speców audi - różnice po pierwszym lifcie A4 i A3

Data: 2011-09-20 08:26:07
Autor: Yogo
Pytanie do speców audi - różnice po pierwszym lifcie A4 i A3
Witam, chodzi mi o drzwi tylne w A4, po pierwsze czy do wersji sedan przed liftem 97r podejdą drzwi z kombika po lifcie (99r)? Wiem że różnią sie listwą na środku, a co z  listwą przy progu? Jest taka sama ? Wielkością patrząc po fotkach drzwi są takie same...
Drugie pytanie o  audi A3, czym oprócz klamek zewnętrznych różni sie wersja przed liftem (tym pierwszym malutkim) od wersji po 98r z okrągłymi klamkami? Są jeszcze jakies inne różnice bo jak patrze cenowo to ponad 1tyś róznicy miedzy tymi wersjami na otomoto...

--

Pytanie do speców audi - różnice po pierwszym lifcie A4 i A3