Pytanie do "szpeców"

Data: 2011-01-19 19:11:48
Autor: Endriu
Pytanie do "szpeców"
Czy ktoś mi odpowie w jakiej odległości od lotniska załoga podjęła decyzję o lądowaniu ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-19 12:05:06
Autor: robertbig
Pytanie do "szpeców"
On 19 Sty, 19:11, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
Pytanie do "szpeców"
Czy ktoś mi odpowie w jakiej odległości od lotniska załoga podjęła decyzję o
lądowaniu ?.

Tu same lemmmmingi.
Napisz  do ND albo NDB 2010 ,to ci wyjasnia.

Data: 2011-01-19 21:23:26
Autor: Endriu
Pytanie do "szpeców"
Tu same lemmmmingi.
Napisz  do ND albo NDB 2010 ,to ci wyjasnia.

A możesz opócz ujadania powiedziec coś sensownego i na temat ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-19 15:38:06
Autor: robertbig
Pytanie do "szpeców"
On 19 Sty, 21:23, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
>Tu same lemmmmingi.
>Napisz  do ND albo NDB 2010 ,to ci wyjasnia.

A możesz opócz ujadania powiedziec coś sensownego i na temat ?.

Moja odpowiedz jest bardzo racjonalna i sensowna.
Skoro ci sie nie podoba. To może tak ?
WYPIERDALAJ ZŁAMASIE !

Data: 2011-01-20 08:48:10
Autor: Endriu
Pytanie do "szpeców"
WYPIERDALAJ ZŁAMASIE !

Spieprzaj dziadu.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-22 07:11:00
Autor: Jan Werbinski
Pytanie do "szpeców"
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih8pc6$cfu$1usenet.news.interia.pl...
>WYPIERDALAJ ZŁAMASIE !

Spieprzaj dziadu.

Ląduj dziadu?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-01-19 20:47:57
Autor: saturn5
Pytanie do

A możesz opócz ujadania powiedziec coś sensownego i na temat ?.

zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat.

Data: 2011-01-20 08:58:46
Autor: Endriu
Pytanie do
zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat.

To jest pytanie na temat.
Pytam się jescze raz ćwoku. Kiedy załoga podjęła decyzję o lądowaniu.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 00:08:07
Autor: robertbig
Pytanie do
On 20 Sty, 08:58, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
> zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat.

To jest pytanie na temat.
Pytam się jescze raz ćwoku. Kiedy załoga podjęła decyzję o lądowaniu.

Bo próbowali sie zniżać w kierunku pasa.
Bo Jak powiedział. My usiedlismy , wy możecie tez spróbowac...
Błasik pilnujący ich "by nie skrewili ".
...i takie tam , ewidentne poszlaki

Teraz ty podaj , skoro wiesz, DOWODY na to  , ze nie chcieli
ladowac ???

Data: 2011-01-20 09:12:33
Autor: Endriu
Pytanie do
Bo próbowali sie zniżać w kierunku pasa.
Bo Jak powiedział. My usiedlismy , wy możecie tez spróbowac...
Błasik pilnujący ich "by nie skrewili ".
..i takie tam , ewidentne poszlaki

Nie odpowiadasz na temat ćwoku.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 00:40:29
Autor: robertbig
Pytanie do
On 20 Sty, 09:12, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
>Bo próbowali sie zniżać w kierunku pasa.
>Bo Jak powiedział. My usiedlismy , wy możecie tez spróbowac...
>Błasik pilnujący ich "by nie skrewili ".
>..i takie tam , ewidentne poszlaki

Nie odpowiadasz na temat ćwoku.

Płyń falami rynsztoka ...póki woda głeboka . Glucie śmierdzący ..

Data: 2011-01-20 10:00:52
Autor: /dev/SU45
Pytanie do
Nie odpowiadasz na temat ćwoku.

Widać taką samą frustrację jak u Jarosława i innych jego kumpli, bo doszło się do ściany i co pozostaje? Walić w nią łbem! Gdyby Geniusz się skoncentrował nie na bredniach o zamachu tylko na niewłaściwym szkoleniu i procedurach, to by pewnie wczoraj odwołano Klicha.

Data: 2011-01-20 10:03:55
Autor: Endriu
Pytanie do
A oprócz wstawiania tutaj komentarzy mizernej jakości  mogłbyś odpwoiedzieć na moje pytanie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 04:45:46
Autor: robertbig
Pytanie do
On 20 Sty, 10:03, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
A oprócz wstawiania tutaj komentarzy mizernej jakości  mogłbyś odpwoiedzieć
na moje pytanie ?.

Po co chcesz jego mizernej odpowiedzi ???
Przeciez ci sie nie spodoba.
Masz problemy z elementarnym mysleniem i kojarzeniem prostych faktów
jak widac.
Nie rozumiesz słowa sprzeczność.
Kiepsko , kiepsko z toba glucie.
:)

Data: 2011-01-20 21:27:12
Autor: skippy
Pytanie do

Użytkownik "/dev/SU45" <nie.ma@w.pl> napisał w wiadomości news:ih8tk4$4mo$1inews.gazeta.pl...
[...]

bezdyksyjnie facet jest do odwołania
przypieczętował błędy wszytskich poprzedników

ale sory, nie po rosyjskim raporcie, to chyba jakiś żart

Data: 2011-01-23 01:09:49
Autor: Orelek
Pytanie do

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości

[...]

    Przecież Klich chciał usunąć Błasika za błędy w lotnictwie wojskowym,
ale Lech nie pozwolił.

Data: 2011-01-20 09:10:40
Autor: Endriu
Pytanie do
zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat.

To jest pytanie na temat.
Pytam się jescze raz ćwoku. Kiedy załoga podjęła decyzję o lądowaniu.

W jakiej odległości od pasa załoga podjęła decyzję o lądaowaniu ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 18:12:38
Autor: RedLite
Pytanie do
W dniu 2011-01-20 09:10, oskarżony *Endriu*, zeznał co następuje:
[...]

Nie było decyzji o lądowaniu. Była decyzja o próbnym podejściu na ok. 10 minut przed wyglebieniem.
Ale były też inne decyzje, np. ta o schodzeniu w warunkach bez widoczności na autopilocie w kanale podłużnym albo ta o użyciu radiowysokościomierza do podejścia bez widoczności.

--
signature

Data: 2011-01-20 18:35:49
Autor: Endriu
Pytanie do
Ale były też inne decyzje, np. ta o schodzeniu w warunkach bez widoczności na autopilocie w kanale podłużnym

No wreszcie ktoś sensownie odpowiedział. No to kolejne pytanie. Czy potwierdzisz że ścieżka po której piloci jakoś tam "schodzili" prowadziła dokłądnie na lotnisko ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 18:48:03
Autor: RedLite
Pytanie do
W dniu 2011-01-20 18:35, oskarżony *Endriu*, zeznał co następuje:

No wreszcie ktoÂś sensownie odpowiedziaÂł. No to kolejne pytanie. Czy
potwierdzisz Âże ÂścieÂżka po ktĂłrej piloci jakoÂś tam "schodzili" prowadziÂła
dok³¹dnie na lotnisko ?.

Oczywiście. Przecież spokojnie wylądowali na pasie.
Pech chciał, że na miejscu czekało już FSB...

--
signature

Data: 2011-01-20 18:53:30
Autor: Endriu
Pytanie do

Oczywiście. Przecież spokojnie wylądowali na pasie.
Pech chciał, że na miejscu czekało już FSB...

Nie no kolego RedLite, przeciez nie zaprzeczysz że gdyby schodzili po ścieżce:

Symulacja ostatnich sekund lotu Tu-154M - animacja MAK
http://www.youtube.com/watch?v=OfVePVH7Jxk&feature=related

.....musieliby trafić by dokładnie na lotnisko ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 19:08:16
Autor: Delfino Delphis
Pytanie do
Endriu wrote:

....musieliby trafić by dokładnie na lotnisko ?.

W nic nie mają trafiać. Mają zatrzymać na 100 metrach, ocenić czy widać pas i jeśli nie to odejść. Jakiekolwiek błędy w naprowadzaniu mogą po prostu zmienić to miejsce wyrównania, przez co ew. utrudnić zobaczenie pasa, ale nic więcej.

Dał byś już spokój. Jak słowo daję tyle razy ośmieszyłeś się już rzucając tutaj linki to tych wszystkich głupot, posłuchaj raz co mówią ludzie, którzy się orientują w temacie.

Naprawdę wierzysz w to, że jakikolwiek pilot do tego stopnia zawierzyłby nieznanemu sobie człowiekowi na ziemi, że ten w totalnym mleku sprowadziłby go prosto w próg pasa? Wierzysz, że to w ogóle jest fizycznie wykonalne nawet, jeśli naprowadzanie byłoby zupełnie precyzyjne? Pilot fizycznie nie jest w stanie trafić w pas korzystając z ILS IIIc i musi korzystać z funkcji autolądowania, a ty wierzysz, że mógłby trafić słuchając poleceń głosowych?

Data: 2011-01-20 20:38:26
Autor: Endriu
Pytanie do
Dał byś już spokój. Jak słowo daję tyle razy ośmieszyłeś się już rzucając
tutaj linki to tych wszystkich głupot, posłuchaj raz co mówią ludzie, którzy
się orientują w temacie.

Jak na razie ci którzy znają się na temacie ufają w brednie, że dowódca samolotu z 15 letnim stażem, (wbrew zapisom ze setnogramów mówiących o tym, że przez 8 sekund najdował sie na wysokości decyzyjnej 100m - któe na logikę odczytywane powinno na barowysokościomierzu) wbrew jakiejkolwiek logice lądowania na 2 ndb jebał w dół 8m/s nie baczac na nic, a na w końcu .....nie umiał wyłączyć autopilota na czas aż do zetknięcia z ziemią.

Mnie od ta wersja po prostu rozbawia do łez, i nie rozumiem że doświadczeni lotnicy mogą  brać ją na poważnie.

Stad też kolejne pytanie, skoro ścieżka prowadziła dokładnie na lotnisko to czy mozna przyjąć (oczywiścia abstrachując od procedur na "2 ndb") że pilot włączając autopilota w jakimś stopniu podjął automatycznie decyzję o lądowaniu wg danej ścieżki ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 21:03:29
Autor: Delfino Delphis
Pytanie do
Endriu wrote:

Mnie od ta wersja po prostu rozbawia do łez, i nie rozumiem że
doświadczeni
lotnicy mogą  brać ją na poważnie.

To poczytaj sobie jakieś amerykańskie raporty z katastrof. Będziesz rozbawiony za każdym razem. Z wyjątkiem tych, gdzie ewidentnie zawinił sprzęt, oblodzenie itp., wszystkie pozostałe to wręcz kuriozalne błędy doświadczonych pilotów z wieloletnim stażem, jak np. zapomnięcie o wypuszczeniu klap, albo pomylenie jednego wskaźnika z innym.

Stad też kolejne pytanie, skoro ścieżka prowadziła dokładnie na lotnisko

Ścieżka nie prowadzi na lotnisko, lecz do punktu decyzji. W ogóle w podejściu na 2 NDB pojęcie ścieżki jest mylące - zniżać można zupełnie dowolnym profilem, a ścieżka to tylko pewne odniesienie.

to czy mozna przyjąć (oczywiścia abstrachując od procedur na "2 ndb") że
pilot włączając autopilota w jakimś stopniu podjął automatycznie decyzję o
lądowaniu wg danej ścieżki ?.

Włączył autopilota bo bał się podchodzić ręcznie. Po prostu albo nie umiał, albo obawiał się, że wraz z koniecznością prowadzenia komunikacji, patrzenia na instrumenty, za okno i tak dalej, go to przerośnie. Inaczej nie mogę tego zrozumieć.

Data: 2011-01-20 21:55:11
Autor: Endriu
Pytanie do
Włączył autopilota bo bał się podchodzić ręcznie. Po prostu albo nie umiał,
albo obawiał się, że wraz z koniecznością prowadzenia komunikacji, patrzenia
na instrumenty, za okno i tak dalej, go to przerośnie.

Delfino litości ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 22:22:13
Autor: Delfino Delphis
Pytanie do
Endriu wrote:

Delfino litości ....

Taka jest prawda. Skoro procedura zakazuje podchodzenia na autopilocie, a pilot to robi, to znaczy, że bardziej ufa autopilotowi, niż własnym umiejętnościom - co zresztą nie jest takie dziwne, bo z ręki utrzymanie zadanych parametrów lotu jest trudne. Tylko, że pilotując z ręki siłą rzeczy patrzy się na instrumenty, kręcąc pokrętłami autopilota - nie. I stąd problem.

Data: 2011-01-20 22:27:32
Autor: Endriu
Pytanie do
[...]

Czyli mam rozumieć, że zgadasz sie z tezą, że pilot rozpoczał manewr lądowania (wbrew procedurze na 2 ndb) w momencie włączenia autopilota ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 22:34:47
Autor: Delfino Delphis
Pytanie do
Endriu wrote:

Czyli mam rozumieć, że zgadasz sie z tezą, że pilot rozpoczał manewr
lądowania (wbrew procedurze na 2 ndb) w momencie włączenia autopilota ?.

Autopilot był włączony przez cały lot, począwszy od kilkudziesięciu sekundach po starcie.

Data: 2011-01-20 22:35:38
Autor: Endriu
Pytanie do
Autopilot był włączony przez cały lot, począwszy od kilkudziesięciu
sekundach po starcie.

Nie pierdol, tylko potwierdź albo zaprzecz.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 22:46:16
Autor: /dev/SU45
Pytanie do
Nie pierdol, tylko potwierdÂź albo zaprzecz.

Nie warto odpowiadać chamowi. Może tak jak jojo Brudziński trenuje tutaj by się zaczepić w polityce.

Data: 2011-01-20 22:50:53
Autor: Endriu
Pytanie do
Nie warto odpowiadać chamowi. Może tak jak jojo Brudziński trenuje tutaj by się zaczepić w polityce.

A jakoś kolego /dev/ przeciwko wypowiedziom Bartka Kacprzaka...:

"Kurwa, ile mozna, spierdalaj wreszcie."

....to nie protestujesz.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-21 09:20:09
Autor: Krzysztof Chajęcki
Pytanie do
Dnia Thu, 20 Jan 2011 22:35:38 +0100, Endriu napisał(a):

Autopilot był włączony przez cały lot, począwszy od kilkudziesięciu
sekundach po starcie.

Nie pierdol, tylko potwierdź albo zaprzecz.

potwierdzam więc - pilot podjął decyzję o lądowaniu w momencie włączenia autopilota kilkadziesiąt sekund po starcie. A nawet wcześniej, przed startem, bo bał się stracić robotę.

Zadowolony z odpowiedzi???

--
meping

Data: 2011-01-23 01:09:39
Autor: Orelek
Pytanie do

[...]

    O coś sensownego napisałeś, można to odczytać tak :
"Delfino zlituj się i nie pisz tak szczegółowo bo nic z tego nie rozumiem.
Delfino napisz tak jak mowią u Rydzyka, tam jest zrozumiale"  :)))))

Data: 2011-01-23 01:50:11
Autor: Orelek
Pytanie do

Nie no kolego RedLite, przeciez nie zaprzeczysz że gdyby schodzili po
ścieżce:

....musieliby trafić by dokładnie na lotnisko ?.

    A znasz sposób jak pilot miał znaleźć tą ścieżkę na tym lotnisku
i w takich warunkach ?

Data: 2011-01-20 20:05:30
Autor: skippy
Pytanie do

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih9rq2$4io$1usenet.news.interia.pl...
[...]

przecież kurwa nie wylądowali na lotnisku, więc nie prowadziła

Data: 2011-01-20 20:28:56
Autor: Endriu
Pytanie do
przecież kurwa nie wylądowali na lotnisku, więc nie prowadziła

Skippy weź sobie przejrzyj ściężkę lądowawnia, i zobacz gdzie prowadził - po giełdowemu - górny "opór" zielonego zakresu.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 20:29:42
Autor: Endriu
Pytanie do
Skippy weź sobie przejrzyj ściężkę lądowawnia, i zobacz gdzie prowadził - po giełdowemu - górny "opór" zielonego zakresu.

Symulacja ostatnich sekund lotu Tu-154M - animacja MAK
http://www.youtube.com:80/watch?v=OfVePVH7Jxk&feature=related

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 20:35:10
Autor: RedLite
Pytanie do
W dniu 2011-01-20 20:29, oskarżony *Endriu*, zeznał co następuje:
[...]

OMG, co za melepeta :/
Wydusisz z siebie w koncu o co ci chodzi, czy trzeba cię doić jak krowę?

--
signature

Data: 2011-01-20 20:42:59
Autor: skippy
Pytanie do
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha2e6$h1f$1usenet.news.interia.pl...
przecież kurwa nie wylądowali na lotnisku, więc nie prowadziła

Skippy weź sobie przejrzyj ściężkę lądowawnia, i zobacz gdzie prowadził - po giełdowemu - górny "opór" zielonego zakresu.

czy potrafisz kurwa w końcu przyjąć do wiadomości, że nie mieli prawa zejść niżej?
skoro zeszli, to zrobili fatalny error albo coś zwn. sie do tego przyczyniło

w żadnym z ww przypadków nie mogła to być mgła ani brednie z wieży

napisano ci to 100 razy, ludzie mający pojęcie o lataniau, a ty obsikujesz ich tylko dlatego że piszsą co wiedzą, a nie pod tezę jarkacza do której się przykleiłeś, znieważając ludzi obalających różne wymysły

co do przyczyny zwn, ewentualnej, to jej nie znam, nie mam sensownego pomysłu
agent WSI kamikadze?
to by ci najlepiej pasowało, ale mi nie bardzo
czekam na rozwój wypadków i wyjasnienia
mocno jestem daleki od wierzenia na słowo ruskim
niemcom też
anglikom i amerykanom też
i paru innym
każdy dba o swój stragan i innych ma w dupie
chyba jasne dlaczego

miałeś 100 pomysłów, wszystkie wzięły w łeb, ale dla ciebie teza jest najważniejsza
ja nie mam tezy
odrzucam brednie i tylko tyle

Data: 2011-01-20 20:48:34
Autor: Endriu
Pytanie do
czy potrafisz kurwa w końcu przyjąć do wiadomości, że nie mieli prawa zejść niżej?

Według mojej (nic nie znaczącej w tym całym zamieszaniu) to wcale nie zeszli niżej (o czym świadczą choćby stenogramy), a na pewno nie na skutek swojej suwerennej decyzji. Uważam całą tą szopkę MAK wraz z jego dzicinnym uzasadnieniem jakoby pilot nie umiał wyłączyć autopilota, (oraz zachowaniem PO podczas głosowania nad miedzynarodową komisją) za skandal.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 20:56:13
Autor: Bartek Kacprzak
Pytanie do

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha3iv$j41$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Na szczescie twoich nedznych wypocin _nikt_ nie bierze na powaznie.
Zeby trollowac, trzeba miec choc odrobine inteligencji.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-01-20 21:09:21
Autor: skippy
Pytanie do
[...]

no to jak było?
skoro piszesz o sfałszowaniu stenogramów, to czemu się na nie powołujesz?
masz tu ludzi za debili?

napisz wiarygodnie, postaw wiarygodną tezę
i tyle

napisz jednolitą, wiarygodną tezę, a nie pytania i obikiwanie odpowiadających
tylko tyle

Data: 2011-01-21 14:14:52
Autor: JasiekS
Pytanie do

no to jak było?
skoro piszesz o sfałszowaniu stenogramów, to czemu się na nie
powołujesz?
masz tu ludzi za debili?

Wybacz, skippy. Ja ciebie nie znam (ty, prawdopodobnie, również mnie nie
znasz), ale w powyższym zdaniu możesz mieć rację. Powiedz mi jak
określić kogoś, kto próbuje DYSKUTOWAĆ z Endriu (+ jeszcze ze 2-3 by się
znalazło, ale chwilowo siedzą cicho)? Nie reaguj na niego to pogaworzy
sam ze sobą i znudzi się.

--
JasiekS [Jan Skowroński]

Data: 2011-01-23 01:39:01
Autor: Orelek
Pytanie do

[...]

Oczywiscie, że sami nie zeszli niżej, samolot też nie zawiódł.
 To byla sila boska ktora ich ściągnęła w dół.
Pan Bóg zesłał karę za szopki pisdzielców.
Ta sosna to ma wartość relikwi. To jest znak boski.
Jak Rydzyk zmądrzeje to będzie tam wysylał pielgrzymki.

Uważam całą tą szopkę MAK wraz z jego dzicinnym
uzasadnieniem jakoby pilot nie umiał wyłączyć autopilota, (oraz
zachowaniem PO podczas głosowania nad miedzynarodową komisją) za skandal.

To byl znak boski i nie dziw się, że bezbożnicy z MAKu nie potrafią tego
odczytać.

Data: 2011-01-20 21:03:08
Autor: skippy
Pytanie do

[...]

Czyli prowadziła???
Nie wiem w końcu, co uważasz
IMO nie prowdziła i to napisałem.
Określ się jednoznacznie a nie pieprzysz

Data: 2011-01-23 22:18:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pytanie do

Użytkownik "Endriu" ih8q03$dck$1@usenet.news.interia.pl

zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat.

To jest pytanie na temat.
Pytam się jescze raz ćwoku. Kiedy załoga podjęła decyzję o lądowaniu.

Moim zdaniem przed startem zdecydowali się na lądowanie.
Pytaj może -- kiedy zrezygnowali z lądowania na tym lotnisku, o ile zrezygnowali.

Data: 2011-01-20 13:34:07
Autor: witi
Pytanie do
saturn5  <saturn5@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> A możesz opócz ujadania powiedziec coś sensownego i na temat ?.

zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat.

Olej palanta. Ten Endriu podobne pytania zadaje na pl. medycyna

W --

Data: 2011-01-20 17:00:44
Autor: Endriu
Pytanie do
Olej palanta. Ten Endriu podobne pytania zadaje na pl. medycyna

Co ma wspólnego medycyna z lotnictwem ?????????.
Ja zadaję pytania o tematyce lotniczej na pl.medycyna ?????.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 21:11:57
Autor: skippy
Pytanie do

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih9m7q$r1f$1usenet.news.interia.pl...
Olej palanta. Ten Endriu podobne pytania zadaje na pl. medycyna

Co ma wspólnego medycyna z lotnictwem ?????????.
Ja zadaję pytania o tematyce lotniczej na pl.medycyna ?????.

ma, w wiki i waszym dzienniku nie znajdziesz

Data: 2011-01-20 21:15:45
Autor: skippy
Pytanie do
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iha4ul$cmo$1news.onet.pl...

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih9m7q$r1f$1usenet.news.interia.pl...
Olej palanta. Ten Endriu podobne pytania zadaje na pl. medycyna

Co ma wspólnego medycyna z lotnictwem ?????????.

lekarzowi wystarczy że przed lotem kapitan albo stewardesa przyjdzie z problemem lekkiego kataru
planowaniu i koordynacji też
to inny świat, którego nie ogarniesz człowieku w miesiąc czy nawet kilka i wystawiasz się na pośmiewisko
tym samym robisz posmiewisko ze sprawy, o którą walczysz
nie czaisz???

Data: 2011-01-20 22:11:31
Autor: Endriu
Pytanie do
tym samym robisz posmiewisko ze sprawy, o którą walczysz
nie czaisz???

Jak na razie to z siebie pośmiewisko zrobiła komisja MAK ordynarnie w zatuszowywując w raporcie choćby fakt, że samolot leciał 60 metrów obok ścieżki ). Ale oczywiści w jakim stopniu może te zmienić pogląd na katatrofe jegomości twojego i Delfino pokroju "mających gotowe przepisy na katastrofę" i twierdzących, że do końca "dawali gaz do końca" na długo przed opublikowaniem choćby groteskowego raportu MAK.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 22:18:26
Autor: skippy
Pytanie do

--

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha8eh$rfo$1usenet.news.interia.pl...
[...]

a ch mnie obczhodzi jakis raport MAK
czekam na nasz

Data: 2011-01-20 22:23:41
Autor: Delfino Delphis
Pytanie do
Endriu wrote:

Jak na razie to z siebie pośmiewisko zrobiła komisja MAK ordynarnie w
zatuszowywując w raporcie choćby fakt, że samolot leciał 60 metrów obok
ścieżki ).

O ile pamiętam, to z raportu MAX wyczytałem właśnie o nie przeliczonych współrzędnych, więc nie masz racji.

[...]

Znajdź linka, gdzie to twierdzę, albo odszczekaj. Ja do opublikowania raportu byłem bardzo powściągliwy w ocenach. To ty szastałeś tutaj ciągle linkami do jakichś oszołomów.

Data: 2011-01-20 22:34:56
Autor: Endriu
Pytanie do
[...]

http://groups.google.com/group/pl.rec.lotnictwo/msg/d15c301029f788a7

"[...] Już to wyjaśniałem. Pilot miał presję na lądowanie, bo widział osobiście co
się stało podczas lotu do Tblisi. Generał miał presję na pilota, bo sam
liczył na awans. Prezydent miał presję na generała, bo był już spóźniony.
Procedury w wojsku od lat nie istniały, za to ułańska fantazja rządziła.
Niczego więcej nie potrzeba, to PRZEPIS NA KATASTROFĘ. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 22:38:13
Autor: Endriu
Pytanie do
O ile pamiętam, to z raportu MAX wyczytałem właśnie o nie przeliczonych współrzędnych, więc nie masz racji.

Mam ci wyciąć teksty i rysunek ścieżki wg raportu MAK ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-20 22:53:41
Autor: Delfino Delphis
Pytanie do
Endriu wrote:

[...]

Trochę wyrwane z kontekstu. To była kontrpropozycja na absurdalny pomysł w linku, który zaprezentowałeś. Nigdy nie twierdziłem, że to istotnie miało miejsce, choć akurat wstrzeliłem się w ustalenia MAK.

Data: 2011-01-20 22:54:49
Autor: Endriu
Pytanie do
Trochę wyrwane z kontekstu.

buhahahahaha.......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-21 09:15:53
Autor: Krzysztof Chajęcki
Pytanie do
Dnia Thu, 20 Jan 2011 22:11:31 +0100, Endriu napisał(a):

[...]

60 metrów czyli aż ca rozpiętość skrzydeł.... na kilka km przed pasem... straszne obok..... może przestań myśleć kategoriami rozmiarów fiata panda. Odchyłka wynosiła tyle co długość basenu (50m). a nawet licząc 60 na 2km przed pasem to aby najść na niego trzeba by skorygować kurs o tatam!!!!...... 1,72 stopnia.... (arcsinus (60/2000). Nawet na 1 km przed pasem to byłoby jeszcze tylko 3,4 st.... Ale policzenie tego wymaga podstawowej logiki i znajomości podstaw trygonometrii, a nie tylko czytania ekspertów GP, TV Trwam i Radia Rydzyka...

--
meping

Data: 2011-01-21 17:32:10
Autor: Endriu
Pytanie do
[...]

A o 800 metrowym błądzie w stosunku co do poczatku pasa to już nie raczysz wspomnieć ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-21 19:29:26
Autor: skippy
Pytanie do

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ihccep$ckt$1usenet.news.interia.pl...
[...]

napisz tezę, konkret
boli?
to przewalcz ból i napisz

Data: 2011-01-22 09:41:08
Autor: Endriu
Pytanie do
napisz tezę, konkret
boli?
to przewalcz ból i napisz

Ja mam pisać tezę ?. A niech sobie piszą ją ci, co za zawodowe pisanie takich tez biorą publiczne -wcale nie najmniejsze -  pieniądze .....

Tylko niech te tezy wygądają trochę bardziej prawdopodobnie niż ta, że pilot włączył autopilota a później jebał cały czas w glebę 8 m/s bo nie umiał pociągnąc do siebe drążka....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-22 12:01:49
Autor: skippy
Pytanie do
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ihe57j$9rf$1usenet.news.interia.pl...
[...]

nie masz o tym wszystkim zielonego pojęcia

Data: 2011-01-22 13:21:03
Autor: Bartek Kacprzak
Pytanie do

Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:ihedf6$j87$1news.onet.pl...
[...]

to po co z nim dyskutujesz???
Odpusc sobie wreszcie.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-01-20 21:59:51
Autor: Endriu
Pytanie do
ma, w wiki i waszym dzienniku nie znajdziesz

Tak papalsz, żeby tylko paplać....

P.S. Na pl.sci.medycyna od paru lat się nie wypowiadam, a tym bardziej na tematy lotnicze ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-19 19:18:54
Autor: Endriu
Pytanie do "szpeców"
Pytanie do "szpeców"
Czy ktoś mi odpowie w jakiej odległości od lotniska załoga podjęła decyzję o lądowaniu ?.

P.S. Mowa oczywiscie o Smoleńsku 2010.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-01-19 21:50:49
Autor: Paweł Kasztelan.
Pytanie do "szpecĂłw"
W dniu 2011-01-19 19:11, Endriu pisze:
Pytanie do "szpecĂłw"
Czy ktoś mi odpowie w jakiej odległości od lotniska załoga podjęła decyzję o
lądowaniu ?.

Jest faktem że załoga podjęła decyzję o lądowaniu jakieś 900 km od celu.

PK

Data: 2011-01-19 22:02:59
Autor: skippy
Pytanie do "szpeców"

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih79hg$pok$1usenet.news.interia.pl...
Pytanie do "szpeców"
Czy ktoś mi odpowie w jakiej odległości od lotniska załoga podjęła decyzję o lądowaniu ?.

Sprawdź se sam na mapie odległość Warszawa - Smoleńsk.

Data: 2011-01-19 22:29:43
Autor: Jan Werbinski
Pytanie do "szpeców"
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:ih7ji9$5hf$1news.onet.pl...

[...]

Masz na to jakieś dowody zgodne z prawami zachowania fizyki?

Data: 2011-01-20 18:03:02
Autor: Paweł Kasztelan.
Pytanie do "szpecĂłw"
W dniu 2011-01-19 22:29, Jan Werbinski pisze:
[...]

Ma dowody, zgodne z prawami logiki.
Przeczytaj to pytanie jeszcze raz proszę.
I zrozumiesz że jeśli ktoś podejmuje decyzję o starcie i startuje.
To wie już że będzie lądował. Tzn. podjął już decyzję o lądowaniu.

Ps.
Nie dotyczy to Japończyków i terrorystów.

PK

Data: 2011-01-20 18:06:52
Autor: RedLite
Pytanie do "szpeców"
W dniu 2011-01-20 18:03, oskarżony *"Paweł Kasztelan."*, zeznał co następuje:
[...]

Mowa jest o konkretnym locie, a w tym konkretnym decyzja o lądowaniu nie została podjęta.

--
signature

Data: 2011-01-22 07:12:13
Autor: Jan Werbinski
Pytanie do "szpeców"
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ih9q30$rvq$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie. Nie było decyzji o lądowaniu. Przecież z zapisu czarnych skrzynek wyraźnie wynika,  że mieli latać w kółko do utraty paliwa i następnie efektownie spaść.

Data: 2011-01-20 08:46:06
Autor: stabillo
Pytanie do "szpeców"

[...]

dokladnie w odleglosci 1535km 245m od smolenska, w palacu prezydenckim.

Pytanie do "szpeców"