Data: 2011-01-19 19:11:48 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do "szpeców" | |
Pytanie do "szpeców"
Czy ktoś mi odpowie w jakiej odległości od lotniska załoga podjęła decyzję o lądowaniu ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-19 12:05:06 | |
Autor: robertbig | |
Pytanie do "szpeców" | |
On 19 Sty, 19:11, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
Pytanie do "szpeców"Tu same lemmmmingi. Napisz do ND albo NDB 2010 ,to ci wyjasnia. |
|
Data: 2011-01-19 21:23:26 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do "szpeców" | |
Tu same lemmmmingi. A możesz opócz ujadania powiedziec coś sensownego i na temat ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-19 15:38:06 | |
Autor: robertbig | |
Pytanie do "szpeców" | |
On 19 Sty, 21:23, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
>Tu same lemmmmingi.Moja odpowiedz jest bardzo racjonalna i sensowna. Skoro ci sie nie podoba. To może tak ? WYPIERDALAJ ZŁAMASIE ! |
|
Data: 2011-01-20 08:48:10 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do "szpeców" | |
Data: 2011-01-22 07:11:00 | |
Autor: Jan Werbinski | |
Pytanie do "szpeców" | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih8pc6$cfu$1usenet.news.interia.pl...
>WYPIERDALAJ ZŁAMASIE ! Ląduj dziadu? -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2011-01-19 20:47:57 | |
Autor: saturn5 | |
Pytanie do | |
A możesz opócz ujadania powiedziec coś sensownego i na temat ?. zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat. -- |
|
Data: 2011-01-20 08:58:46 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat. To jest pytanie na temat. Pytam się jescze raz ćwoku. Kiedy załoga podjęła decyzję o lądowaniu. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 00:08:07 | |
Autor: robertbig | |
Pytanie do | |
On 20 Sty, 08:58, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
> zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat.Bo próbowali sie zniżać w kierunku pasa. Bo Jak powiedział. My usiedlismy , wy możecie tez spróbowac... Błasik pilnujący ich "by nie skrewili ". ...i takie tam , ewidentne poszlaki Teraz ty podaj , skoro wiesz, DOWODY na to , ze nie chcieli ladowac ??? |
|
Data: 2011-01-20 09:12:33 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Bo próbowali sie zniżać w kierunku pasa. Nie odpowiadasz na temat ćwoku. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 00:40:29 | |
Autor: robertbig | |
Pytanie do | |
On 20 Sty, 09:12, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
>Bo próbowali sie zniżać w kierunku pasa. Płyń falami rynsztoka ...póki woda głeboka . Glucie śmierdzący .. |
|
Data: 2011-01-20 10:00:52 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Pytanie do | |
Nie odpowiadasz na temat ćwoku. Widać taką samą frustrację jak u Jarosława i innych jego kumpli, bo doszło się do ściany i co pozostaje? Walić w nią łbem! Gdyby Geniusz się skoncentrował nie na bredniach o zamachu tylko na niewłaściwym szkoleniu i procedurach, to by pewnie wczoraj odwołano Klicha. |
|
Data: 2011-01-20 10:03:55 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
A oprócz wstawiania tutaj komentarzy mizernej jakości mogłbyś odpwoiedzieć na moje pytanie ?.
-- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 04:45:46 | |
Autor: robertbig | |
Pytanie do | |
On 20 Sty, 10:03, "Endriu" <n...@interia.pl> wrote:
A oprócz wstawiania tutaj komentarzy mizernej jakości mogłbyś odpwoiedziećPo co chcesz jego mizernej odpowiedzi ??? Przeciez ci sie nie spodoba. Masz problemy z elementarnym mysleniem i kojarzeniem prostych faktów jak widac. Nie rozumiesz słowa sprzeczność. Kiepsko , kiepsko z toba glucie. :) |
|
Data: 2011-01-20 21:27:12 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
Użytkownik "/dev/SU45" <nie.ma@w.pl> napisał w wiadomości news:ih8tk4$4mo$1inews.gazeta.pl... Nie odpowiadasz na temat ćwoku. bezdyksyjnie facet jest do odwołania przypieczętował błędy wszytskich poprzedników ale sory, nie po rosyjskim raporcie, to chyba jakiś żart |
|
Data: 2011-01-23 01:09:49 | |
Autor: Orelek | |
Pytanie do | |
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iha5r8$ghp$1news.onet.pl... Przecież Klich chciał usunąć Błasika za błędy w lotnictwie wojskowym, ale Lech nie pozwolił. |
|
Data: 2011-01-20 09:10:40 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat. W jakiej odległości od pasa załoga podjęła decyzję o lądaowaniu ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 18:12:38 | |
Autor: RedLite | |
Pytanie do | |
W dniu 2011-01-20 09:10, oskarżony *Endriu*, zeznał co następuje:
zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat. W jakiej odległości od pasa załoga podjęła decyzję o lądaowaniu ?. Nie było decyzji o lądowaniu. Była decyzja o próbnym podejściu na ok. 10 minut przed wyglebieniem. Ale były też inne decyzje, np. ta o schodzeniu w warunkach bez widoczności na autopilocie w kanale podłużnym albo ta o użyciu radiowysokościomierza do podejścia bez widoczności. -- signature |
|
Data: 2011-01-20 18:35:49 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Ale były też inne decyzje, np. ta o schodzeniu w warunkach bez widoczności na autopilocie w kanale podłużnym No wreszcie ktoś sensownie odpowiedział. No to kolejne pytanie. Czy potwierdzisz że ścieżka po której piloci jakoś tam "schodzili" prowadziła dokłądnie na lotnisko ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 18:48:03 | |
Autor: RedLite | |
Pytanie do | |
W dniu 2011-01-20 18:35, oskarĹźony *Endriu*, zeznaĹ co nastÄpuje:
No wreszcie ktoÂś sensownie odpowiedziaÂł. No to kolejne pytanie. Czy OczywiĹcie. PrzecieĹź spokojnie wylÄ dowali na pasie. Pech chciaĹ, Ĺźe na miejscu czekaĹo juĹź FSB... -- signature |
|
Data: 2011-01-20 18:53:30 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Oczywiście. Przecież spokojnie wylądowali na pasie. Nie no kolego RedLite, przeciez nie zaprzeczysz że gdyby schodzili po ścieżce: Symulacja ostatnich sekund lotu Tu-154M - animacja MAK http://www.youtube.com/watch?v=OfVePVH7Jxk&feature=related .....musieliby trafić by dokładnie na lotnisko ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 19:08:16 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Pytanie do | |
Endriu wrote:
....musieliby trafić by dokładnie na lotnisko ?.W nic nie mają trafiać. Mają zatrzymać na 100 metrach, ocenić czy widać pas i jeśli nie to odejść. Jakiekolwiek błędy w naprowadzaniu mogą po prostu zmienić to miejsce wyrównania, przez co ew. utrudnić zobaczenie pasa, ale nic więcej. Dał byś już spokój. Jak słowo daję tyle razy ośmieszyłeś się już rzucając tutaj linki to tych wszystkich głupot, posłuchaj raz co mówią ludzie, którzy się orientują w temacie. Naprawdę wierzysz w to, że jakikolwiek pilot do tego stopnia zawierzyłby nieznanemu sobie człowiekowi na ziemi, że ten w totalnym mleku sprowadziłby go prosto w próg pasa? Wierzysz, że to w ogóle jest fizycznie wykonalne nawet, jeśli naprowadzanie byłoby zupełnie precyzyjne? Pilot fizycznie nie jest w stanie trafić w pas korzystając z ILS IIIc i musi korzystać z funkcji autolądowania, a ty wierzysz, że mógłby trafić słuchając poleceń głosowych? |
|
Data: 2011-01-20 20:38:26 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Dał byś już spokój. Jak słowo daję tyle razy ośmieszyłeś się już rzucając Jak na razie ci którzy znają się na temacie ufają w brednie, że dowódca samolotu z 15 letnim stażem, (wbrew zapisom ze setnogramów mówiących o tym, że przez 8 sekund najdował sie na wysokości decyzyjnej 100m - któe na logikę odczytywane powinno na barowysokościomierzu) wbrew jakiejkolwiek logice lądowania na 2 ndb jebał w dół 8m/s nie baczac na nic, a na w końcu .....nie umiał wyłączyć autopilota na czas aż do zetknięcia z ziemią. Mnie od ta wersja po prostu rozbawia do łez, i nie rozumiem że doświadczeni lotnicy mogą brać ją na poważnie. Stad też kolejne pytanie, skoro ścieżka prowadziła dokładnie na lotnisko to czy mozna przyjąć (oczywiścia abstrachując od procedur na "2 ndb") że pilot włączając autopilota w jakimś stopniu podjął automatycznie decyzję o lądowaniu wg danej ścieżki ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 21:03:29 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Pytanie do | |
Endriu wrote:
Mnie od ta wersja po prostu rozbawia do łez, i nie rozumiem żeTo poczytaj sobie jakieś amerykańskie raporty z katastrof. Będziesz rozbawiony za każdym razem. Z wyjątkiem tych, gdzie ewidentnie zawinił sprzęt, oblodzenie itp., wszystkie pozostałe to wręcz kuriozalne błędy doświadczonych pilotów z wieloletnim stażem, jak np. zapomnięcie o wypuszczeniu klap, albo pomylenie jednego wskaźnika z innym. Stad też kolejne pytanie, skoro ścieżka prowadziła dokładnie na lotnisko Ścieżka nie prowadzi na lotnisko, lecz do punktu decyzji. W ogóle w podejściu na 2 NDB pojęcie ścieżki jest mylące - zniżać można zupełnie dowolnym profilem, a ścieżka to tylko pewne odniesienie. to czy mozna przyjąć (oczywiścia abstrachując od procedur na "2 ndb") że Włączył autopilota bo bał się podchodzić ręcznie. Po prostu albo nie umiał, albo obawiał się, że wraz z koniecznością prowadzenia komunikacji, patrzenia na instrumenty, za okno i tak dalej, go to przerośnie. Inaczej nie mogę tego zrozumieć. |
|
Data: 2011-01-20 21:55:11 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Włączył autopilota bo bał się podchodzić ręcznie. Po prostu albo nie umiał, Delfino litości .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 22:22:13 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Pytanie do | |
Endriu wrote:
Delfino litości ....Taka jest prawda. Skoro procedura zakazuje podchodzenia na autopilocie, a pilot to robi, to znaczy, że bardziej ufa autopilotowi, niż własnym umiejętnościom - co zresztą nie jest takie dziwne, bo z ręki utrzymanie zadanych parametrów lotu jest trudne. Tylko, że pilotując z ręki siłą rzeczy patrzy się na instrumenty, kręcąc pokrętłami autopilota - nie. I stąd problem. |
|
Data: 2011-01-20 22:27:32 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Taka jest prawda. Skoro procedura zakazuje podchodzenia na autopilocie, a Czyli mam rozumieć, że zgadasz sie z tezą, że pilot rozpoczał manewr lądowania (wbrew procedurze na 2 ndb) w momencie włączenia autopilota ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 22:34:47 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Pytanie do | |
Endriu wrote:
Czyli mam rozumieć, że zgadasz sie z tezą, że pilot rozpoczał manewr Autopilot był włączony przez cały lot, począwszy od kilkudziesięciu sekundach po starcie. |
|
Data: 2011-01-20 22:35:38 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Autopilot był włączony przez cały lot, począwszy od kilkudziesięciu Nie pierdol, tylko potwierdź albo zaprzecz. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 22:46:16 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Pytanie do | |
Nie pierdol, tylko potwierdÂź albo zaprzecz. Nie warto odpowiadaÄ chamowi. MoĹźe tak jak jojo BrudziĹski trenuje tutaj by siÄ zaczepiÄ w polityce. |
|
Data: 2011-01-20 22:50:53 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Nie warto odpowiadać chamowi. Może tak jak jojo Brudziński trenuje tutaj by się zaczepić w polityce. A jakoś kolego /dev/ przeciwko wypowiedziom Bartka Kacprzaka...: "Kurwa, ile mozna, spierdalaj wreszcie." ....to nie protestujesz. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-21 09:20:09 | |
Autor: Krzysztof Chajęcki | |
Pytanie do | |
Dnia Thu, 20 Jan 2011 22:35:38 +0100, Endriu napisał(a):
Autopilot był włączony przez cały lot, począwszy od kilkudziesięciu potwierdzam więc - pilot podjął decyzję o lądowaniu w momencie włączenia autopilota kilkadziesiąt sekund po starcie. A nawet wcześniej, przed startem, bo bał się stracić robotę. Zadowolony z odpowiedzi??? -- meping |
|
Data: 2011-01-23 01:09:39 | |
Autor: Orelek | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha7ft$pqi$1usenet.news.interia.pl... O coś sensownego napisałeś, można to odczytać tak :Włączył autopilota bo bał się podchodzić ręcznie. Po prostu albo nie "Delfino zlituj się i nie pisz tak szczegółowo bo nic z tego nie rozumiem. Delfino napisz tak jak mowią u Rydzyka, tam jest zrozumiale" :))))) |
|
Data: 2011-01-23 01:50:11 | |
Autor: Orelek | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih9sr7$659$1usenet.news.interia.pl... A znasz sposób jak pilot miał znaleźć tą ścieżkę na tym lotnisku i w takich warunkach ? |
|
Data: 2011-01-20 20:05:30 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih9rq2$4io$1usenet.news.interia.pl... Ale były też inne decyzje, np. ta o schodzeniu w warunkach bez widoczności na autopilocie w kanale podłużnym przecież kurwa nie wylądowali na lotnisku, więc nie prowadziła |
|
Data: 2011-01-20 20:28:56 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
przecież kurwa nie wylądowali na lotnisku, więc nie prowadziła Skippy weź sobie przejrzyj ściężkę lądowawnia, i zobacz gdzie prowadził - po giełdowemu - górny "opór" zielonego zakresu. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 20:29:42 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Skippy weź sobie przejrzyj ściężkę lądowawnia, i zobacz gdzie prowadził - po giełdowemu - górny "opór" zielonego zakresu. Symulacja ostatnich sekund lotu Tu-154M - animacja MAK http://www.youtube.com:80/watch?v=OfVePVH7Jxk&feature=related -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 20:35:10 | |
Autor: RedLite | |
Pytanie do | |
W dniu 2011-01-20 20:29, oskarżony *Endriu*, zeznał co następuje:
Skippy weź sobie przejrzyj ściężkę lądowawnia, i zobacz gdzie prowadził - Symulacja ostatnich sekund lotu Tu-154M - animacja MAK OMG, co za melepeta :/ Wydusisz z siebie w koncu o co ci chodzi, czy trzeba cię doić jak krowę? -- signature |
|
Data: 2011-01-20 20:42:59 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha2e6$h1f$1usenet.news.interia.pl...
przecież kurwa nie wylądowali na lotnisku, więc nie prowadziła czy potrafisz kurwa w końcu przyjąć do wiadomości, że nie mieli prawa zejść niżej? skoro zeszli, to zrobili fatalny error albo coś zwn. sie do tego przyczyniło w żadnym z ww przypadków nie mogła to być mgła ani brednie z wieży napisano ci to 100 razy, ludzie mający pojęcie o lataniau, a ty obsikujesz ich tylko dlatego że piszsą co wiedzą, a nie pod tezę jarkacza do której się przykleiłeś, znieważając ludzi obalających różne wymysły co do przyczyny zwn, ewentualnej, to jej nie znam, nie mam sensownego pomysłu agent WSI kamikadze? to by ci najlepiej pasowało, ale mi nie bardzo czekam na rozwój wypadków i wyjasnienia mocno jestem daleki od wierzenia na słowo ruskim niemcom też anglikom i amerykanom też i paru innym każdy dba o swój stragan i innych ma w dupie chyba jasne dlaczego miałeś 100 pomysłów, wszystkie wzięły w łeb, ale dla ciebie teza jest najważniejsza ja nie mam tezy odrzucam brednie i tylko tyle |
|
Data: 2011-01-20 20:48:34 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
czy potrafisz kurwa w końcu przyjąć do wiadomości, że nie mieli prawa zejść niżej? Według mojej (nic nie znaczącej w tym całym zamieszaniu) to wcale nie zeszli niżej (o czym świadczą choćby stenogramy), a na pewno nie na skutek swojej suwerennej decyzji. Uważam całą tą szopkę MAK wraz z jego dzicinnym uzasadnieniem jakoby pilot nie umiał wyłączyć autopilota, (oraz zachowaniem PO podczas głosowania nad miedzynarodową komisją) za skandal. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 20:56:13 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha3iv$j41$1usenet.news.interia.pl... czy potrafisz kurwa w końcu przyjąć do wiadomości, że nie mieli prawa zejść niżej? Na szczescie twoich nedznych wypocin _nikt_ nie bierze na powaznie. Zeby trollowac, trzeba miec choc odrobine inteligencji. -- Bartek niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2011-01-20 21:09:21 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha3iv$j41$1usenet.news.interia.pl...
czy potrafisz kurwa w końcu przyjąć do wiadomości, że nie mieli prawa zejść niżej? no to jak było? skoro piszesz o sfałszowaniu stenogramów, to czemu się na nie powołujesz? masz tu ludzi za debili? napisz wiarygodnie, postaw wiarygodną tezę i tyle napisz jednolitą, wiarygodną tezę, a nie pytania i obikiwanie odpowiadających tylko tyle |
|
Data: 2011-01-21 14:14:52 | |
Autor: JasiekS | |
Pytanie do | |
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iha4pp$bsi$1news.onet.pl... no to jak było?powołujesz? masz tu ludzi za debili? Wybacz, skippy. Ja ciebie nie znam (ty, prawdopodobnie, również mnie nie znasz), ale w powyższym zdaniu możesz mieć rację. Powiedz mi jak określić kogoś, kto próbuje DYSKUTOWAĆ z Endriu (+ jeszcze ze 2-3 by się znalazło, ale chwilowo siedzą cicho)? Nie reaguj na niego to pogaworzy sam ze sobą i znudzi się. -- JasiekS [Jan Skowroński] |
|
Data: 2011-01-23 01:39:01 | |
Autor: Orelek | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha3iv$j41$1usenet.news.interia.pl... czy potrafisz kurwa w końcu przyjąć do wiadomości, że nie mieli prawa Oczywiscie, że sami nie zeszli niżej, samolot też nie zawiódł. To byla sila boska ktora ich ściągnęła w dół. Pan Bóg zesłał karę za szopki pisdzielców. Ta sosna to ma wartość relikwi. To jest znak boski. Jak Rydzyk zmądrzeje to będzie tam wysylał pielgrzymki. Uważam całą tą szopkę MAK wraz z jego dzicinnym uzasadnieniem jakoby pilot nie umiał wyłączyć autopilota, (oraz To byl znak boski i nie dziw się, że bezbożnicy z MAKu nie potrafią tego odczytać. |
|
Data: 2011-01-20 21:03:08 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha2e6$h1f$1usenet.news.interia.pl... przecież kurwa nie wylądowali na lotnisku, więc nie prowadziła Czyli prowadziła??? Nie wiem w końcu, co uważasz IMO nie prowdziła i to napisałem. Określ się jednoznacznie a nie pieprzysz |
|
Data: 2011-01-23 22:18:51 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" ih8q03$dck$1@usenet.news.interia.pl zadaj durniu choc jedno sensowne pytanie, i na temat. To jest pytanie na temat. Moim zdaniem przed startem zdecydowali się na lądowanie. Pytaj może -- kiedy zrezygnowali z lądowania na tym lotnisku, o ile zrezygnowali. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-01-20 13:34:07 | |
Autor: witi | |
Pytanie do | |
saturn5 <saturn5@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Olej palanta. Ten Endriu podobne pytania zadaje na pl. medycyna W -- |
|
Data: 2011-01-20 17:00:44 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Olej palanta. Ten Endriu podobne pytania zadaje na pl. medycyna Co ma wspólnego medycyna z lotnictwem ?????????. Ja zadaję pytania o tematyce lotniczej na pl.medycyna ?????. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 21:11:57 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih9m7q$r1f$1usenet.news.interia.pl... Olej palanta. Ten Endriu podobne pytania zadaje na pl. medycyna ma, w wiki i waszym dzienniku nie znajdziesz |
|
Data: 2011-01-20 21:15:45 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:iha4ul$cmo$1news.onet.pl...
lekarzowi wystarczy że przed lotem kapitan albo stewardesa przyjdzie z problemem lekkiego kataru planowaniu i koordynacji też to inny świat, którego nie ogarniesz człowieku w miesiąc czy nawet kilka i wystawiasz się na pośmiewisko tym samym robisz posmiewisko ze sprawy, o którą walczysz nie czaisz??? |
|
Data: 2011-01-20 22:11:31 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
tym samym robisz posmiewisko ze sprawy, o którą walczysz Jak na razie to z siebie pośmiewisko zrobiła komisja MAK ordynarnie w zatuszowywując w raporcie choćby fakt, że samolot leciał 60 metrów obok ścieżki ). Ale oczywiści w jakim stopniu może te zmienić pogląd na katatrofe jegomości twojego i Delfino pokroju "mających gotowe przepisy na katastrofę" i twierdzących, że do końca "dawali gaz do końca" na długo przed opublikowaniem choćby groteskowego raportu MAK. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 22:18:26 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
-- Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:iha8eh$rfo$1usenet.news.interia.pl... tym samym robisz posmiewisko ze sprawy, o którą walczysz a ch mnie obczhodzi jakis raport MAK czekam na nasz |
|
Data: 2011-01-20 22:23:41 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Pytanie do | |
Endriu wrote:
Jak na razie to z siebie pośmiewisko zrobiła komisja MAK ordynarnie w O ile pamiętam, to z raportu MAX wyczytałem właśnie o nie przeliczonych współrzędnych, więc nie masz racji. Ale oczywiści w jakim stopniu może te zmienić pogląd naZnajdź linka, gdzie to twierdzę, albo odszczekaj. Ja do opublikowania raportu byłem bardzo powściągliwy w ocenach. To ty szastałeś tutaj ciągle linkami do jakichś oszołomów. |
|
Data: 2011-01-20 22:34:56 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Ale oczywiści w jakim stopniu może te zmienić pogląd naZnajdź linka, gdzie to twierdzę, albo odszczekaj. Ja do opublikowania http://groups.google.com/group/pl.rec.lotnictwo/msg/d15c301029f788a7 news:iha94u$tfh$4news.onet.pl... "[...] Już to wyjaśniałem. Pilot miał presję na lądowanie, bo widział osobiście co się stało podczas lotu do Tblisi. Generał miał presję na pilota, bo sam liczył na awans. Prezydent miał presję na generała, bo był już spóźniony. Procedury w wojsku od lat nie istniały, za to ułańska fantazja rządziła. Niczego więcej nie potrzeba, to PRZEPIS NA KATASTROFĘ. [...]". -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 22:38:13 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
O ile pamiętam, to z raportu MAX wyczytałem właśnie o nie przeliczonych współrzędnych, więc nie masz racji. Mam ci wyciąć teksty i rysunek ścieżki wg raportu MAK ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-20 22:53:41 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Pytanie do | |
Endriu wrote:
"[...] Już to wyjaśniałem. Pilot miał presję na lądowanie, bo widziałTrochę wyrwane z kontekstu. To była kontrpropozycja na absurdalny pomysł w linku, który zaprezentowałeś. Nigdy nie twierdziłem, że to istotnie miało miejsce, choć akurat wstrzeliłem się w ustalenia MAK. |
|
Data: 2011-01-20 22:54:49 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
Data: 2011-01-21 09:15:53 | |
Autor: Krzysztof Chajęcki | |
Pytanie do | |
Dnia Thu, 20 Jan 2011 22:11:31 +0100, Endriu napisał(a):
tym samym robisz posmiewisko ze sprawy, o którą walczysz nie czaisz??? 60 metrów czyli aż ca rozpiętość skrzydeł.... na kilka km przed pasem... straszne obok..... może przestań myśleć kategoriami rozmiarów fiata panda. Odchyłka wynosiła tyle co długość basenu (50m). a nawet licząc 60 na 2km przed pasem to aby najść na niego trzeba by skorygować kurs o tatam!!!!...... 1,72 stopnia.... (arcsinus (60/2000). Nawet na 1 km przed pasem to byłoby jeszcze tylko 3,4 st.... Ale policzenie tego wymaga podstawowej logiki i znajomości podstaw trygonometrii, a nie tylko czytania ekspertów GP, TV Trwam i Radia Rydzyka... -- meping |
|
Data: 2011-01-21 17:32:10 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
tym samym robisz posmiewisko ze sprawy, o którą walczysz nie czaisz??? A o 800 metrowym błądzie w stosunku co do poczatku pasa to już nie raczysz wspomnieć ?. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-21 19:29:26 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ihccep$ckt$1usenet.news.interia.pl... tym samym robisz posmiewisko ze sprawy, o którą walczysz nie czaisz??? napisz tezę, konkret boli? to przewalcz ból i napisz |
|
Data: 2011-01-22 09:41:08 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
napisz tezę, konkret Ja mam pisać tezę ?. A niech sobie piszą ją ci, co za zawodowe pisanie takich tez biorą publiczne -wcale nie najmniejsze - pieniądze ..... Tylko niech te tezy wygądają trochę bardziej prawdopodobnie niż ta, że pilot włączył autopilota a później jebał cały czas w glebę 8 m/s bo nie umiał pociągnąc do siebe drążka.... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-22 12:01:49 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ihe57j$9rf$1usenet.news.interia.pl...
napisz tezę, konkret nie masz o tym wszystkim zielonego pojęcia |
|
Data: 2011-01-22 13:21:03 | |
Autor: Bartek Kacprzak | |
Pytanie do | |
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:ihedf6$j87$1news.onet.pl... Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ihe57j$9rf$1usenet.news.interia.pl...to po co z nim dyskutujesz??? Odpusc sobie wreszcie. -- Bartek niebieska9'99 Ave1,8 EL |
|
Data: 2011-01-20 21:59:51 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do | |
ma, w wiki i waszym dzienniku nie znajdziesz Tak papalsz, żeby tylko paplać.... P.S. Na pl.sci.medycyna od paru lat się nie wypowiadam, a tym bardziej na tematy lotnicze .... -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-19 19:18:54 | |
Autor: Endriu | |
Pytanie do "szpeców" | |
Pytanie do "szpeców" P.S. Mowa oczywiscie o Smoleńsku 2010. -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|
Data: 2011-01-19 21:50:49 | |
Autor: PaweĹ Kasztelan. | |
Pytanie do "szpecĂłw" | |
W dniu 2011-01-19 19:11, Endriu pisze:
Pytanie do "szpecĂłw"Jest faktem Ĺźe zaĹoga podjÄĹa decyzjÄ o lÄ dowaniu jakieĹ 900 km od celu. PK |
|
Data: 2011-01-19 22:02:59 | |
Autor: skippy | |
Pytanie do "szpeców" | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih79hg$pok$1usenet.news.interia.pl... Pytanie do "szpeców" Sprawdź se sam na mapie odległość Warszawa - Smoleńsk. |
|
Data: 2011-01-19 22:29:43 | |
Autor: Jan Werbinski | |
Pytanie do "szpeców" | |
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:ih7ji9$5hf$1news.onet.pl...
Masz na to jakieś dowody zgodne z prawami zachowania fizyki? -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2011-01-20 18:03:02 | |
Autor: PaweĹ Kasztelan. | |
Pytanie do "szpecĂłw" | |
W dniu 2011-01-19 22:29, Jan Werbinski pisze:
UĹźytkownik "skippy" <man@the.moon> napisaĹ w wiadomoĹciMa dowody, zgodne z prawami logiki. Przeczytaj to pytanie jeszcze raz proszÄ. I zrozumiesz Ĺźe jeĹli ktoĹ podejmuje decyzjÄ o starcie i startuje. To wie juĹź Ĺźe bÄdzie lÄ dowaĹ. Tzn. podjÄ Ĺ juĹź decyzjÄ o lÄ dowaniu. Ps. Nie dotyczy to JapoĹczykĂłw i terrorystĂłw. PK |
|
Data: 2011-01-20 18:06:52 | |
Autor: RedLite | |
Pytanie do "szpeców" | |
W dniu 2011-01-20 18:03, oskarżony *"Paweł Kasztelan."*, zeznał co następuje:
Czy ktoś mi odpowie w jakiej odległości od lotniska załoga podjęła Sprawdź se sam na mapie odległość Warszawa - Smoleńsk. Masz na to jakieś dowody zgodne z prawami zachowania fizyki? Ma dowody, zgodne z prawami logiki. Mowa jest o konkretnym locie, a w tym konkretnym decyzja o lądowaniu nie została podjęta. -- signature |
|
Data: 2011-01-22 07:12:13 | |
Autor: Jan Werbinski | |
Pytanie do "szpeców" | |
Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:ih9q30$rvq$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-20 18:03, oskarżony *"Paweł Kasztelan."*, zeznał co następuje: Dokładnie. Nie było decyzji o lądowaniu. Przecież z zapisu czarnych skrzynek wyraźnie wynika, że mieli latać w kółko do utraty paliwa i następnie efektownie spaść. -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2011-01-20 08:46:06 | |
Autor: stabillo | |
Pytanie do "szpeców" | |
Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ih79hg$pok$1usenet.news.interia.pl... Pytanie do "szpeców" dokladnie w odleglosci 1535km 245m od smolenska, w palacu prezydenckim. |