Pytanie do użytkowników drukarek serii HP4200

Data: 2012-09-23 14:10:43
Autor: nom
Pytanie do użytkowników drukarek serii HP4200

Użytkownik "michalek" <m.michales@gmail.com> napisał w wiadomości news:k3c029$1sr$1mx1.internetia.pl...
Wiem że pytam o (dla niektórych) zabytki :)
Mam pytanie czy uważacie te drukarki za dość niezawodne,
czy może mieliście z nimi więcej kłopotów niż z drukarkami serii HP4000
czy HP4100.
Mam zamiar kupić taką używaną i zastanawiam się czy połakomić
się na jej większą szybkość czy pozostać przy znanej mi HP4000.

Nie wiem ile kosztuje używana drukarka, ale wolalbym dołożyć i kupić nową, choćby Canona LBP 6300dn (z siecią i dupleksem) za 650zł. Tonery zamienniki na 7 tys. kosztują ok. 80zł.

Funkcje:
    Niewielka monochromatyczna drukarka laserowa o prędkości druku 30 stron na minutę
    Automatyczne drukowanie dwustronne
    Możliwość pracy w sieci
    Czas uzyskania pierwszego wydruku: do 6 sekund
    Brak oczekiwania dzięki technologii szybkiego wydruku pierwszej strony
    Energooszczędność i cicha praca w trybie gotowości

Data: 2012-09-24 12:46:40
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Pytanie do użytkowników drukarek serii HP4200
Dnia 2012-09-23, o godz. 14:10:43
"nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

nową, choćby Canona LBP 6300dn (z siecią i dupleksem) za 650zł.
Tonery zamienniki na 7 tys. kosztują ok. 80zł.

A ile stron wytrzyma? Bo to jest Home Laser nawet w klasyfikacji Canona.
Te HP są drukarkami sieciowymi dedykowanymi pod spore obciążenie i normą
jest że kupuje się na lata. 400-600 tysięcy stron nie jest niczym
nadzwyczajnym. No i niestety wiele Canonów ma problem z drukowaniem
wydruków w innych systemach niż Windows. Mam sztukę chyba LBP6670
którą mimo teoretycznego wsparcia dla Linuxa zabija kilka dokumentów
wysłanych do niej sieciowo. Zabija w sensie dosłownym - serwis wymienia
płytę główną lub całą drukarkę. Zdarzyło mi się takie coś jeszcze raz
przy OKI 6250. Trzeba pamiętać by nic z Linuxów na te drukarki nie
wysyłać bo próba wydruku to praktycznie pewny zgon urządzenia.

Zdrówko

Pytanie do użytkowników drukarek serii HP4200