Pytanie do użytkowników drukarki OKI MICROLINE 321 Elite

Data: 2009-08-11 13:25:00
Autor: Doxent
Pytanie do użytkowników drukarki OKI MICROLINE 321 Elite
kurcze nie mam pojęcia o co chodzi... Przecież pręt po którym przesuwa się głowica i wałek osadzone są na stałe, więc teoretycznie nie ma możliwości regulowania odległości głowicy od wałka.
Jedyne co można zrobić to "drążek" na głowicy, który reguluje "Head Gap" ustawić na maksa - tzn. na 3, ale cały czas tak jest ustawiony (jak zrobię na 1 to jest jeszcze gorzej)

pewnie ktoś konserwował, rozebrał i źle złożył. Oki nie są zbyt trudne w serwisowaniu. Trzeba sprawdzić czy wałek lub/i szyna prowadząca głowicę są dobrze osadzone bo mogą być poluzowane zaczepy i wtedy się przesuwają. Gorzej jak popękały plastiki wtedy trzeba coś wykombinować. Widziałem już drukarki w których wałek był zamocowany drutem.

Pytanie do użytkowników drukarki OKI MICROLINE 321 Elite