Pytanie do użytkowników drukarki OKI MICROLINE 321 Elite

Data: 2009-08-13 09:13:33
Autor: PeJot
Pytanie do użytkowników drukarki OKI MICROLINE 321 Elite
Rex pisze:
Witam,

jakiś czas temu kupiłem używaną drukarkę igłową jak w temacie. Drukarka była na pewno sprawna (sprzedający przy mnie wydrukował stronę testową).

Dzisiaj drukarkę chciałem zacząć używać i widzę, że część głowicy w której osadzone są igły szoruje po wałku. Głowica zaczyna dotykać wałka w odległości 1/4 licząc od lewej strony wałka. Przyglądam się temu i kurcze nie mam pojęcia o co chodzi... Przecież pręt po którym przesuwa się głowica i wałek osadzone są na stałe, więc teoretycznie nie ma możliwości regulowania odległości głowicy od wałka.

Ale jest możliwość, że guma wałka ze starości spuchła.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Pytanie do użytkowników drukarki OKI MICROLINE 321 Elite