Pytanie do użytkowników nowych Audi

Data: 2009-08-12 09:34:36
Autor: zkruk [Lodz]
Pytanie do użytkowników nowych Audi
Katanka wrote:
Z Mondeo nie jestem do końca zadowolony z powodu trzasków i zgrzytów
podczas naprężania plastików w środkowej konsoli oraz z klekotania w
lewym, środkowym słupku. Słysząłem, że w Audi, BMW czy Mercedesie
można przejechać 100kkm i nic nie będzie trzeszczało, bo wszystko
jest tak dobrze spasowane, a użyte materiały są bardzo wysokiej
jakości. Ponieważ na Merca i BMW mnie nie stać, pomyślałem o Audi A5
właśnie. Mógłby to ktoś potwierdzić? W Audi nic nie telepie i nie
trzeszczy? A5 nie jest bardzo popularnym modelem, ale może ktos tutaj
użytkuje A4 lub A6?
http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/253/audi_a5_13.jpg

aaaa - zacytuje
"Hehehe  Będę wrzucał, bo model jest bardzo ciekawy konstrukcyjnie i nie
kosztuje dużej kasy, więc dlatego ich tyle jeźdźi. A co do powiedzienia "Ford
gówno wort, ale jeździsz nim jak Lord"."

więc ... Lord musi być głuchy ;)

ale odpowiadając na Twoje pytanie - Audi też należy do grupy aut w których nic nie trzeszczy...
ale A4 to samochód wielkości kompaktu (w środku)....
myślę, że od A6 w górę powinnieś być zadowolony

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-08-12 09:44:48
Autor: Gabriel'Varius'
[...]

On pisze o A5 :-)
        -- -- -- -- -- > www.varius.jawnet.pl/fotki <-- -- -- -- --
                Oskar Wilde

Data: 2009-08-12 10:50:30
Autor: Katanka
zkruk [Lodz] wrote:

[...]

Hehe :) autko jeździ jak przyklejone do asfaltu, bardzo fajnie przyspiesza (teraz ma 270 koników), ale faktycznie trzaski są wkurzające.

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-08-12 11:18:42
Autor: zkruk [Lodz]
Katanka wrote:
zkruk [Lodz] wrote:

[...]

ja Ci powiem jeszcze, że w tej cenie (250k) możesz zainteresować się Honda Legend lub Toyota Avalon
zupełnie inna bajka...
rzekomo Avalon z tym swoim 3.5 270km pali w miescie 13-14l PB95 ;]

a po Accordzie wiem że 130kkm i świerszczy brak
a nowa wersja jest bardziej premium od starej...
myślę, więc że klasa wyżej jest też odpowiednio przystosowana...
a napęd 4x4 w Legendzie potrafi pozytywnie zaskoczyć...

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-08-13 13:51:27
Autor: Hektor
Pytanie do użytkowników nowych Audi
Użytkownik "zkruk [Lodz]" <zkruk_spam_@gazeta.pl> napisał

ale A4 to samochód wielkości kompaktu (w środku)....

A na pewno siedziałeś w nowym A4?

Zbigniew Kordan

Data: 2009-08-13 20:18:18
Autor: zkruk [Lodz]
Hektor wrote:

ale A4 to samochód wielkości kompaktu (w środku)....

A na pewno siedziałeś w nowym A4?

siedziałem i w A4 i w A6
i oba są bez rewelacji

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-08-13 20:39:12
Autor: Hektor
[...]

Nie mówimy o rewelacjach. Dyskutujemy o A4 który jest niby wielkości kompaktu, napisz którego.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-08-13 14:05:11
Autor: Katanka
zkruk [Lodz] wrote:

ale A4 to samochód wielkości kompaktu (w środku)....

Ja nie szukam autka rodzinnego, bo takiego szuka moja żona i będzie miała, bo dam jej Mondeo. Ja szukam autka sportowego i tutaj A5 będzie IMO bardzo dobrze się spisywał.