Pytanie do używających kominiarek.

Data: 2011-04-02 10:16:57
Autor: Harnaś
Pytanie do używających kominiarek.
On Wed, 30 Mar 2011 12:23:21 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Jako, że przekonano mnie do kasku (wybrałem OSBE), to szukam do niego kominiarki.
Większo¶ć zdjęć przedstawia "komandosów".
W zwi±zku z tym mam pytanie, jak jest naprawdę z tym oddychaniem przez zasłonięte usta/nos ?.

Ja mam już rozci±gnięt± kominiarkę i ¶ci±gam j± zwykle na brodę (nie
używam szalika). Jak bardzo mocno wieje to podci±gam wyżej, ale trochę
odstaje od twarzy, więc oddychanie nie jest wtedy problemem o tyle, że
powietrze wci±gam nie przez materiał, a wła¶nie przez tę szparę od
góry. Problemem bywa to, że sobie w ten sposób dmucham czasem w google
i mi paruj±. Ale jako¶ z tym żyję ;)

--
Harna¶

Data: 2011-04-03 11:15:52
Autor: Rysiek G.
Pytanie do używających kominiarek.
Użytkownik "Harnaś"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ugmdp69nj2p3137sl79arg6gn0hroals4t@4ax.com...

On Wed, 30 Mar 2011 12:23:21 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

... Problemem bywa to, że sobie w ten sposób dmucham czasem w google
i mi paruj±. Ale jako¶ z tym żyję ;)

Czasami da się wyeliminować taki efekt je¶li wsuniesz kominiarkę pod gogle i nimi doci¶niesz do twarzy (nie może tamtędy przedostawać się wydychane powietrze). Ale by to "zadziałało" kominiarka mysi być z jakiego¶ oddychaj±cego, cienkiego materiału a nie z polarteca :)

Pytanie do używających kominiarek.