Pytanie do wróżki

Data: 2010-06-01 14:04:05
Autor: Robert
Pytanie do wróżki
Witam,

potrzebuję kupić za PLN około 20.000 EUR w perspektywie około 2 tygodni. I teraz pytanie: kupować dzi¶? czekać? Kompletnie nie znam się na mechanizmach rynków walutowych a szklana kula mi chwilowo nie działa. Jak s±dzicie?

Pozdrawiam i bardzo dziękuję za sugestie.

Robert

Data: 2010-06-01 10:18:25
Autor: Endriu
Pytanie do wróżki
potrzebuję kupić za PLN około 20.000 EUR w perspektywie około 2 tygodni. I teraz
pytanie: kupować dzi¶? czekać?

Konia z rzędem kto odpowie na to pytanie.

Ale odpowiedĽ chyba już blisko:
http://img99.imageshack.us/f/beztytuugac.jpg/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-01 10:22:29
Autor: macieks
Pytanie do wróżki
On 1 Cze, 14:04, "Robert" <jacka...@o2.pl> wrote:
[...]

Niby pytanie do wróżki, a tak czystym przypadkiem padło przy dołku na
EURUSD (może)
Następnym razem jak będziesz kupował jakie¶ machiny, koniecznie o tym
napisz.

:) :) :) :)

pozdr

Data: 2010-06-01 19:32:10
Autor: Robert
Pytanie do wróżki
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał:

Niby pytanie do wróżki, a tak czystym przypadkiem padło przy dołku na
EURUSD (może)
Następnym razem jak będziesz kupował jakie¶ machiny, koniecznie o tym
napisz.

Nie rozumiem*). Wygrałem co¶? :-)

*) piszę poważnie.

Data: 2010-06-01 13:34:21
Autor: xbartx
Pytanie do wróżki
Dnia Tue, 01 Jun 2010 14:04:05 +0200, Robert napisał(a):

Witam,

potrzebuję kupić za PLN około 20.000 EUR w perspektywie około 2 tygodni.
I teraz pytanie: kupować dziś? czekać? Kompletnie nie znam się na
mechanizmach rynków walutowych a szklana kula mi chwilowo nie działa.
Jak sÄ…dzicie?

Pozdrawiam i bardzo dziękuję za sugestie.

Możesz spróbować negocjować w jakimś kantorze. Możesz też skorzystać z walutomat.pl (ale tutaj przy takie kwocie możesz mieć pewne obawy i słusznie, ja zakupiłem już przez nich kilkaset euro i nie narzekam, no ale różnie to może być). Możesz też założyć konto w Alior banku i skorzystać z ich usługi autodealing* i próbować upolować euro w jakimś lokalnym dołku danego dnia ;)

* http://www.aliorbank.pl/pl/przedsiebiorstwa/autodealing/autodealing

--
xbartx

Data: 2010-06-01 19:47:42
Autor: Robert
Pytanie do wróżki
Użytkownik "xbartx" napisał:

[...]

Dziękuję Bartku, Alior bank to dobry trop. Walutomat też do przemyślenia ale faktycznie trochę strach tak na pierwszy rzut oka.

Pozdrawiam!

Data: 2010-06-01 14:07:18
Autor: sorden
Pytanie do wróżki
Robert wrote:

[...]

Kurs spadnie, a w najgorszym razie wzro¶nie ;)

--
in

Data: 2010-06-01 14:08:59
Autor: SERG
Pytanie do wróżki
W dniu 2010-06-01 14:04, Robert pisze:
[...]

Ja bym nie czekał na spadki nie ma w najbliższym czasie raczej szans.

Data: 2010-06-01 14:12:06
Autor: Robert
Pytanie do wróżki
Użytkownik "SERG" napisał:

Ja bym nie czekał na spadki nie ma w najbliższym czasie raczej szans.

Przekonałe¶ mnie. Dzięki.

Pozdrawiam!

Data: 2010-06-01 14:12:45
Autor: Jan Werbiński
Pytanie do wróżki
Użytkownik "Robert" <jackass6@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hu2svi$38g$1news.onet.pl...
[...]

Kiedy by¶ nie kupił, to i tak nie trafisz w dołek i wtopisz.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-01 14:19:39
Autor: Robert
Pytanie do wróżki
Użytkownik "Jan Werbiński" napisał:

Kiedy by¶ nie kupił, to i tak nie trafisz w dołek i wtopisz.

Jestem drobnym przedsiębiorc±. Kupuję maszynę budowlan± w Niemczech za te 20k EUR. Nie chodzi o to czy wtopię czy nie nie, bo nie wtopię. Chodzi raczej o parę groszy ekstra w kieszeni na kilka dodatkowych flaszek Rieslingu.

Mój """"doradca finansowy"""" z Millenium też rekomendował kupno EUR za PLN wcze¶niej niż póĽniej.

Dziękuję za potwierdzenie tego faktu, pozdrawiam grupę i życzę udanych inwestycji!

Robert

Data: 2010-06-01 14:33:38
Autor: skippy
Pytanie do wróżki

Użytkownik "Robert" <jackass6@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hu2tsp$7cc$1news.onet.pl...
[...]

Chcesz zarobić na kursie z ryzykiem straty, czy kupić maszynę?

Data: 2010-06-01 14:43:36
Autor: Robert
Pytanie do wróżki
Użytkownik "skippy" napisał:

Chcesz zarobić na kursie z ryzykiem straty, czy kupić maszynę?

Kupić EUR za PLN aby zapłacić za maszynę.

Data: 2010-06-01 14:47:48
Autor: skippy
Pytanie do wróżki

Użytkownik "Robert" <jackass6@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hu2v9n$dcb$1news.onet.pl...
Użytkownik "skippy" napisał:

Chcesz zarobić na kursie z ryzykiem straty, czy kupić maszynę?

Kupić EUR za PLN aby zapłacić za maszynę.

No to idĽ i kup.

Data: 2010-06-01 14:23:23
Autor: Robert
Pytanie do wróżki
Użytkownik "Jan Werbiński" napisał:

Kiedy by¶ nie kupił, to i tak nie trafisz w dołek i wtopisz.

Nota bene udało mi się kupić dulary po 2,71. Beginner's luck. Szkoda, że tylko 10k$ :(

Pytanie do wróżki