Pytanie do wyborcy PiS

Data: 2011-11-20 01:32:39
Autor: oyster
Pytanie do wyborcy PiS
Kawecki, dlaczego głosowałeś na Kaczyńskiego?

Data: 2011-11-20 06:56:36
Autor: Leprechaun
Pytanie do wyborcy PiS

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:ja9hr7$2lk$2inews.gazeta.pl...
Kawecki, dlaczego głosowałeś na Kaczyńskiego?

http://13k.pl/-/sugestia.php wałbrzyski pojebie!

BomBel

Data: 2011-11-20 08:18:19
Autor: GrzegorZ
Pytanie do wyborcy PiS
Dnia Sun, 20 Nov 2011 01:32:39 +0100, oyster napisał(a):

Kawecki, dlaczego głosowałeś na Kaczyńskiego?

Dlaczego Kawecki to nie wiem ale dlaczego ty to wiem. Jako TW otrzymałęś
taką instrukcję! Parę miesięcy temu na tej grupie chyba po pijaku
uzewnętrzniałeś się jak to ci było ciężko pracować dla prezesa PiS w
oddziale świdnickim. Podobno nakradłeś tam nieźle i pogonili cię na zbity
kundli pysk!

GrZ

Data: 2011-11-20 10:00:04
Autor:
Pytanie do wyborcy PiS
On Sun, 20 Nov 2011 08:18:19 +0100, GrzegorZ
<jackiesparrow@noname.org> wrote:

> [...]

uzewnętrzniałeś się jak to ci było ciężko pracować dla prezesa PiS w
oddziale świdnickim. Podobno nakradłeś tam nieźle i pogonili cię na zbity

 ciekawe.ciekawe. to pewna informacja? --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-11-20 08:46:59
Autor: Przemysław W
Pytanie do wyborcy PiS

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:ja9hr7$2lk$2inews.gazeta.pl...
Kawecki, dlaczego głosowałeś na Kaczyńskiego?

Kundel dlaczego chciałeś bronić do ostatniej kropli krwi, TW "Delegata"?

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-20 09:56:33
Autor: oyster
Pytanie do wyborcy PiS

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:jaab9i$5m9$1news.onet.pl...

[...]

Chichot historii. Kundel musiał znaleźć nowego pana. Teraz merda ogonem przy PiS.

rAzor

Data: 2011-11-20 10:00:04
Autor:
Pytanie do wyborcy PiS
On Sun, 20 Nov 2011 08:46:59 +0100, Przemysław W <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> [...]
> Kawecki, dlaczego głosowałeś na Kaczyńskiego?

Kundel dlaczego chciałeś bronić do ostatniej kropli krwi, TW "Delegata"?

 romana 01%?  razorek jeszcze 5 lat temu za ronama "serce i dusze by dal" ;o)))
 coz, roman olal LPR i wszechpolakow sikiem prostym.
 biedne sieroty bez pana szwendaja sie po toaletach dworcowych.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Pytanie do wyborcy PiS