Pytanie do znawców Curve

Data: 2020-03-09 01:35:30
Autor: Dawid Rutkowski
Pytanie do znawców Curve
A jaki jest sens płacenia curve w PL?
Rozumiem, że karta ładniejsza niż debetówka ing ;>
I jakieś moneybacki też są.
Jednak również ryzyko DCC.
Po co więc płacić tam, gdzie moneybacku nie ma?

Reklamacja na "unwanted DCC do curve", przydatny byłby przedtem kontakt z tą knajpą, może zwrócą po dobroci.

No i rada na przyszłość - zawsze patrzeć na wyświetlacz, w ostateczności na slip.
Czy to z zagraniczną kartą w PL, czy z jakąkolwiek za granicą.

Data: 2020-03-09 22:04:42
Autor: Waldek
Pytanie do znawców Curve

No i rada na przyszłość - zawsze patrzeć na wyświetlacz, w ostateczności na slip.
Czy to z zagraniczną kartą w PL, czy z jakąkolwiek za granicą.

Dziwne te praktyki restauratora ...
Przytrafiło mi się raz na Orlenie przy tankowaniu DCC - tylko juz nie pamietam czy Curva czy Revolut - ale na terminalu wybrałem PLN

A swego czasu, w sumie dość dawno, jeszcze za czasów Raifiego
i ich KK z 1% cofką od wszystkiego - rozliczaną w złotówkach,
płaciłem w biurze turystycznym Chorwackim za apartament
Kobitka grzecznie zapytała w jakiej walucie sobie życzę aby mi obciążyła kartę - zł, euro, czy kuny.
I tak IMO powinien się zachować uczciwy sprzedawca o ile jest w stanie dogadać się z klientem ;)

Pytanie do znawców Curve