Pytanie do zwolenników POPiS

Data: 2009-05-11 12:17:52
Autor: pinochio
Pytanie do zwolenników POPiS
Po czym poznalibyście, że PiS jest opozycją wobec PO gdyby nie wyszło z
inicjatywą o dopisanie do konstytucji zakazu kandydowania na posłów sejmu i
sentau UBekom i SBekom? Wiemy, że wszystko przeszło, jak miało przejść. Po czym
poznalibyście, że PiS jest odrębną partią od PO, gdyby nie wyszła swego czasu z
inicjatywą deubekizacji i lustracji (które i tak sami uwalili i były tylko
inicjatywami proforma)?

Data: 2009-05-11 12:23:33
Autor: awe

Użytkownik "pinochio" <pinochio0@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.0000080f.4a07fb50newsgate.onet.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- --
Po stosunku do prawa. Przejrzyste prawo wszelkiego rodzaju, sprawne sadownictwo. PO swego czasu byla partia ktora miala zakonserwowac dotychczasowe uklady tak aby mogly wycofac kapital. Chocby slynne trudnosci z ladowaniem samolotu Krauzego w dniu wyborow.
awe

Data: 2009-05-11 12:33:12
Autor: pinochio0
> [...]

> inicjatywą deubekizacji i lustracji (które i tak sami uwalili i były tylko
-- -- -- -- -- -- --
[...]

Ale ja nie mówię o czczym gadaniu, a o efektach. Po czym poznałbyś, że PiS jest
przeciw Unii, gdyby Lech Kaczyński od razu podpisał Traktat Lizboński (wiemy, że
i tak w efekcie końcowym go podpisze, jak ze wszystkim bywało, Nicea itd.). I
nie interesują mnie pierdoły i tematy zastępcze.

Data: 2009-05-11 15:18:41
Autor: awe

Użytkownik <pinochio0@onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.00000812.4a07fee8newsgate.onet.pl...

> [...]
> czasu z
> inicjatywą deubekizacji i lustracji (które i tak sami uwalili i były > tylko
-- -- -- -- -- -- --
[...]

niesadze zeby go podpisal bo w tej formie nie lezy to w naszym interesie. raczej MOWI ze podpisze jak podpisze Irlandia - co sie oczywiscie nie zapowiada w najblizszym czasie.
awe

Data: 2009-05-11 12:56:23
Autor: pulsar
pinochio napisał(a):
[...]

Faktów różnicujących te dwie partie brak.
Cała otoczka to po-pis-y dla głupców w celu
wyłudzenia głosów w wyborach. Wiem to z autopsji,
nabrałem się na PO głosując przeciw PiS. Sorry.
Pierwszy i ostatni raz...

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-05-11 13:09:45
Autor: pinochio
pinochio napisał(a):
> [...]

Cała otoczka to po-pis-y dla głupców w celu
wyłudzenia głosów w wyborach. Wiem to z autopsji,
nabrałem się na PO głosując przeciw PiS. Sorry.

Czyli dałeś sobie wmówić, że jednych nie lubisz, bo są przeciwnikami drugich.
Ale nie kierowałeś się troską o dobro Polski i przyszłości naszego kraju? Od
tych partyjek nie można przecież oczekiwać jakiś rewolucyjnych zmian na korzyść
dla Polaków. Od 20 lat mamy coraz większy marazm. Spotkałem się tu z głosami w
pierwszym moim wątku, że głosują ludzie na POPiS, bo nie mają alternatywy. To ja
się dziwię, dlaczego w takim  razie ludzie są tacy głupi i w ogóle głosują?
Sobie lub komuś na złość, a w dalszej perspektywie na szkodę swojego bytu i
przyszłości Polski.

Data: 2009-05-11 13:27:15
Autor: pulsar
pinochio napisał(a):
Czyli dałeś sobie wmówić, że jednych nie lubisz, bo są przeciwnikami drugich.

Lubienie lub nielubienie nie miało tu nic
do rzeczy. Raczej rachunki... i troska
by nie zmarnować głosu w sprawie odsunięcia
od władzy oszołomów. Ale zamieniłem siekierkę
na kijek...

[...]

Tak jest, i ubolewam nad tym...

To ja się dziwię, dlaczego w takim  razie ludzie są tacy głupi i w ogóle głosują?

... by nie wygrywali wyborów jacyś nawiedzeni
spod znaku RM, czy inni lojalni, mierni, wierni.

Sobie lub komuś na złość, a w dalszej perspektywie na szkodę swojego bytu i
przyszłości Polski.

Nie 'na złość', ale 'za' lub 'przeciw', bo
na tym polegają wybory. Nie upraszczaj...

Data: 2009-05-11 13:47:14
Autor: pulsar
boukun napisał(a):
>Za i przeciw to byś miał, jak byś miał głos sprzeciwu, a takiego głosu >w wyborach jak posłowie w sejmie nie masz!

Ano nie mam, ale chciałem pokazać
pinokio'wi, że upraszcza i wogóle
wyciąga nie uprawnione wnioski co
do motywacji wyborczych takich jak