Pytanie do zwolenników PiS

Data: 2010-06-03 10:09:33
Autor: Rafał Lepudruk
Pytanie do zwolenników PiS
Zarówno wy jak i wasz prezes uważacie się za patriotów, którym wiara i ojczyzna to nawazniejsze wartosci. SKORO TAK TO DLACZEGO NIE JESTESCIE NA PROCESJI BOŻEGO CIAŁA?!!

R.L.

Data: 2010-06-03 01:51:04
Autor: HaMMeR
Pytanie do zwolenników PiS
On 3 Cze, 10:09, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Zarówno wy jak i wasz prezes uważacie się za patriotów, którym wiara i
ojczyzna to nawazniejsze wartosci. SKORO TAK TO DLACZEGO NIE JESTESCIE NA
PROCESJI BOŻEGO CIAŁA?!!

R.L.

Widzisz czerwoncu, ja jestem b. zlym katolikiem i otrzymasz ode mnie
tylko cieple i litosciwe
'spier..j'! A moglem ci dac przeciez w pysk.., chocby i nawet
wirtualnie.., ale poznaj klase,
ewolucyjny odpadzie..

Data: 2010-06-03 11:11:30
Autor: Rafał Lepudruk
Pytanie do zwolenników PiS

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:6c5f13ff-00fc-4d39-84e7-51c0193c7263w31g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Coż za pełne miłości słowa! Czy tego nauczył cię ojczulek Rydzyk? Powiedz no "młotku", czy dziś, w wieczornym paciorku będziesz prosić Stwórcę o wybaczenie, że zgrzeszyłeś?  Przypomnę ci:

Dziesięć przykazań Bożych:

Ja jestem Pan, twój Bóg, który cię wywiódł z ziemi egipskiej, z domu niewoli.

  1.. Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną.
  2.. Nie będziesz brał imienia Pana, Boga swego, nadaremnie.
  3.. Pamiętaj, abyś dzień święty święcił.
  4.. Czcij ojca swego i matkę swoją.
  5.. Nie zabijaj.
  6.. Nie cudzołóż.
  7.. Nie kradnij.
  8.. Nie mów fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu swemu.
  9.. Nie pożądaj żony bliźniego swego.
  10.. Ani żadnej rzeczy, która jego jest.
Na kolania i proś o wybaczenie, bo ognie piekielne dosięgną cię za życia! Będziesz umierał w mękach i potepieniu!

R.L.

Data: 2010-06-03 02:23:27
Autor: HaMMeR
Pytanie do zwolenników PiS
On 3 Cze, 11:11, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <tran...@aster.pl> napisał w wiadomościnews:6c5f13ff-00fc-4d39-84e7-51c0193c7263w31g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

  10.. Ani żadnej rzeczy, która jego jest.
Na kolania i proś o wybaczenie, bo ognie piekielne dosięgną cię za życia!

No dobra.., cos was na tych SB-doksztaltach nawet ucza, ale manier i
logiki
to juz nauczyc sie nie da.., co?
Przeciez napisalem, ze jestem zlym katolikiem i w zwiazku z tym musisz
jednokomorkowcu, uzyc zupelnie innych 'narzedzi'!
Boszszsz..nawet TW maja ch..wych ..

Data: 2010-06-03 11:56:01
Autor: awe
Pytanie do zwolenników PiS

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:24303e7e-d05a-433b-a296-5c23590122a3k31g2000vbu.googlegroups.com...
> [...]

Przeciez napisalem, ze jestem zlym katolikiem i w zwiazku z tym musisz
jednokomorkowcu, uzyc zupelnie innych 'narzedzi'!

-- -- -- -- -- -- --
nerwy mu puszczaja. jak nie moga sie przyczepic to albo laptop albo procesja koscielna:-) jedno mnie jednak cieszy. po drugiej stronie frontu to jakies robione po pijaku bez skladu i ladu czerwone pajacyki
awe

Data: 2010-06-03 10:18:11
Autor: konserwator
Pytanie do zwolenników PiS

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c076357$2$19180$65785112news.neostrada.pl...
Zarówno wy jak i wasz prezes uważacie się za patriotów, którym wiara i ojczyzna to nawazniejsze wartosci. SKORO TAK TO DLACZEGO NIE JESTESCIE NA PROCESJI BOŻEGO CIAŁA?!!

bo zaczyna sie gnomie z GWna o jedenastej...
a do kosciola jest blisko.

Moglibyscie sie poduczyc o polskich tradycjach... ile juz lat w tym kraju a nadal nic nie potraficie... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-06-03 10:39:18
Autor: Rafał Lepudruk
Pytanie do zwolenników PiS

Użytkownik "konserwator" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:hu7og2$nre$1adenine.netfront.net...

[...]

Konserwatorze powierzchni poziomych, procesja zacząła się o 10-tej. Po drugie, jeżeli nawet o 11-tej, to jak po tych bluzgach i wyzwiskach pójdziesz za baldachimem? Może jeszcze przystąpisz do komuni świętej? To tak cię nauczył Rydzyk? Na kolana grzeszniku! Bij się więc w piersi i powtarzaj głosem wielkim: moja culpa! moja culpa!  i proś o wybaczenie!  Obłudny katoliku i fałszywy patrioto!

R.L.

Data: 2010-06-03 11:25:10
Autor: u2
Pytanie do zwolennikĂłw PiS
W dniu 2010-06-03 10:39, Rafał Lepudruk pisze:
Konserwatorze powierzchni poziomych, procesja zacz¹³a siĂŞ o 10-tej. Po drugie, jeÂżeli nawet o 11-tej, to jak po tych bluzgach i wyzwiskach pĂłjdziesz za baldachimem? MoÂże jeszcze przystÂąpisz do komuni ÂświĂŞtej? To tak ciĂŞ nauczyÂł Rydzyk? Na kolana grzeszniku! Bij siĂŞ wiĂŞc w piersi i powtarzaj gÂłosem wielkim: moja culpa! moja culpa!  i proÂś o wybaczenie!  ObÂłudny katoliku i faÂłszywy patrioto!

No co ty lepuś, ty i katolik ? Ty comrade z GWna. :)

Data: 2010-06-03 10:30:29
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Pytanie do zwolenników PiS
Na procesjach są nudy,
idą jak na pochodzie 1 maja,
śpiwajom i rzucajom kwiotki

a waluty EUR obiecanej przez PiSiory do 2009 jak nie było tak nie ma do dzisiaj.
Tfu!

Pytanie do zwolenników PiS