Pytanie do żydoznawców

Data: 2009-05-18 22:15:31
Autor: Hans Kloss
Pytanie do żydoznawców
Czy prawdą jest jakoby judejczycy do tego stopnia fanatycznie nienawidzili chrześcijan że nawet znak dodawania + wyeliminowali z żydowskiej matematyki jako nazbyt podobny do symbolu męki Chrystusa? Jeżeli tak jest w istocie (w co naprawdę nie chce mi się wierzyć) to traci racje bytu mój pomysł plebiscytu na najbardziej popierdolony naród w naszej galaktyce...
J-23

Data: 2009-05-18 16:52:30
Autor: pistacjusz
Pytanie do żydoznawców

http://en.wikipedia.org/wiki/%2B

Data: 2009-05-19 10:06:14
Autor: Vic
Pytanie do ĹźydoznawcĂłw
pistacjusz@gmail.com wrote:
[...]
plebiscytu na najbardziej popierdolony narĂłd w naszej galaktyce...
J-23

http://en.wikipedia.org/wiki/%2B

Z tego artykulu wynika, ze Europejczycy do XV wieku rowniez nie uzywali znaku +. Moze Hans znajdzie do tego faktu jakies uzasadnienie teologiczne... :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-19 12:04:15
Autor: Hans Kloss
Pytanie do żydoznawców
pistacjusz@gmail.com napisał(a):
http://en.wikipedia.org/wiki/%2B

Dzięki. To się wydawało tak absurdalne że na 99% wygladało na wymysł jakichs zboukunionych żydożerców, a jednak okazało się prawdą.
J-23

Data: 2009-05-19 16:31:33
Autor: Tzva Adonai
Pytanie do żydoznawców
Dzięki. To się wydawało tak absurdalne że na 99% wygladało na wymysł jakichs zboukunionych żydożerców, a jednak okazało się prawdą.

Co w tym takiego absurdalnego?.. Nie miałbyś nic przeciwko, żeby twoje dzieci na
lekcji matematyki posługiwały się plusem w kształcie swastyki?...

Data: 2009-05-19 08:06:57
Autor: mrdevilyn
Pytanie do żydoznawców
On 19 Maj, 16:31, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:

Co w tym takiego absurdalnego?.. Nie miałbyś nic przeciwko, żeby twoje dzieci na
lekcji matematyki posługiwały się plusem w kształcie swastyki?...

Nic zupełnie, także gdyby powszechnie akceptowany znak dodawania był
sześcio- czy pięcioramienna gwiazdą. A o kims kto znak krzyża usiłuje
zrównać ze swastyką mogę jedynie pomyśleć kilka nieprzyjemnych rzeczy
i postukać się w czoło.
J-23
PS. W rzeczy samej sytuacja jest pocieszna. Z jednej strony żydzi
uknuli na temat Jezusa mnóstwo  bzdurnych oszczerczych bajek, z
drugiej obawiają się jego znaku zupełnie tak jakby poważnie brali pod
uwagę możliwość że on jednak był tym oczekiwanym Mesjaszem- którego
zdradzili...

Data: 2009-05-19 17:36:10
Autor: Tzva Adonai
Pytanie do żydoznawców
[...]

OK, powiedzmy, że Żydzi zdradzili Jezusa, który naprawdę był bogiem.. I teraz
ten bóg mści się na nich okrutnie przy pomocy tysiąca lat prześladowań, pogromów
i Holocaustu... O kim to gorzej świadczy: o Żydach czy o bogu?...

Data: 2009-05-19 09:24:37
Autor: mrdevilyn
Pytanie do żydoznawców
On 19 Maj, 17:36, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:

 O kim to gorzej świadczy: o Żydach czy o bogu?...

On się na nikim nie mści. W proporcji do Niego jesteśmy prawdopodobnie
czyms mniej godnym uwagi niz komary w proporcji do nas. Czy ty mścisz
się na komarach traktując je komuchozolem gdy zbytnio dokuczają albo
czy ich tępienie świadczy źle o tobie?  Żydzi wybrali już ścieżkę
która będą kroczyc i to co ich na niej spotyka jest wyłącznie
konsekwencją tamtego wyboru oraz, do pewnego stopnia, przypadku.
J-23

Data: 2009-05-19 18:32:58
Autor: Tzva Adonai
Pytanie do żydoznawców
czy ich tępienie świadczy źle o tobie?  Żydzi wybrali już ścieżkę
która będą kroczyc i to co ich na niej spotyka jest wyłącznie
konsekwencją tamtego wyboru oraz, do pewnego stopnia, przypadku.

Holocaust jest konsekwencją tego, że Żydzi nie uznali Jezusa za zbawiciela?..
Jeśli tak wygląda stan faktyczny, to chętnie dam się zagazować - dobrowolnie w
intencji Mesjasza, który niby wszystko przewidział.. Czy wtedy stanę się kimś
lepszym?.. Mówić o powszechnej miłości i raju na Ziemi jest łatwo, łatwo jest
też dać się przybić do krzyża, najtrudniej jest żyć jak człowiek...

Judaizm uczy, że żaden Żyd nie ma prawa uważać się za boga... To jest coś w
rodzaju pierwszego, żydowskiego przykazania.. Jak myślisz, dlaczego?...

Data: 2009-05-19 09:44:59
Autor: mrdevilyn
Pytanie do żydoznawców
On 19 Maj, 18:32, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:

Holocaust jest konsekwencją tego, że Żydzi nie uznali Jezusa za zbawiciela?..

Nie wiem, nie jestem Bogiem  ;)

Jeśli tak wygląda stan faktyczny, to chętnie dam się zagazować

Nie ma sprawy, załatwię ci to zupełnie gratis. Podaj tylko termin i
miejsce.

Judaizm uczy, że żaden Żyd nie ma prawa uważać się za boga... To jest coś w
rodzaju pierwszego, żydowskiego przykazania.. Jak myślisz, dlaczego?....

Nie znam się na żydowskich przykazaniach.
J-23

Data: 2009-05-19 18:35:51
Autor: Panslavista
Pytanie do żydoznawców
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości

Judaizm uczy, że żaden Żyd nie ma prawa uważać się za boga... To jest coś
rodzaju pierwszego, żydowskiego przykazania.. Jak myślisz, dlaczego?...

Niczego takiego nie ma w Dekalogu. Na dodatek jaki Żyd? Ich nigdy nie było.

Data: 2009-05-19 18:40:03
Autor: Tzva Adonai
Pytanie do żydoznawców
(Ta'anit 2:1): jeśli człowiek twierdzi, że jest Bogiem, jest kłamcą.

Data: 2009-05-19 18:32:50
Autor: MH
Pytanie do żydoznawców
> [...]

i Holocaustu... O kim to gorzej świadczy: o Żydach czy o bogu?...

Ja też opluwam parchów. Wniosek : JESTEM BOGIEM !!

MH

Data: 2009-05-19 00:30:40
Autor: brat_olin
Pytanie do żydoznawców

"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote

[...]

Nie wiem.  Ale wzialbym kontrole, czy maja znak minus "-".
Bo jesli nie maja, to brak krzyza bylby wytlumaczalny.

--
Smart questions to stupid answers

co naprawdę nie chce mi się wierzyć) to traci racje bytu mój pomysł
plebiscytu na najbardziej popierdolony naród w naszej galaktyce...

J-23

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Pytanie do żydoznawców