Pytanie do żydoznawców

Data: 2009-05-19 00:30:40
Autor: brat_olin
Pytanie do żydoznawców

"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote

Czy prawdą jest jakoby judejczycy do tego stopnia fanatycznie nienawidzili
chrześcijan że nawet znak dodawania + wyeliminowali z żydowskiej
matematyki
jako nazbyt podobny do symbolu męki Chrystusa? Jeżeli tak jest w istocie
(w

Nie wiem.  Ale wzialbym kontrole, czy maja znak minus "-".
Bo jesli nie maja, to brak krzyza bylby wytlumaczalny.

--
Smart questions to stupid answers

co naprawdę nie chce mi się wierzyć) to traci racje bytu mój pomysł
plebiscytu na najbardziej popierdolony naród w naszej galaktyce...

J-23

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Pytanie do żydoznawców