Pytanie dot. owej tablicy pamiątkowej.

Data: 2011-04-10 11:29:16
Autor: MH
Pytanie dot. owej tablicy pamiątkowej.
Zupełnie serio , nie robię sobie teraz jaj. Pytam , bo nie wiem...
Czy ta pierwsza tablica została tam zainstalowana z inicjatywy rządu , czy też
z inicjatywy pozarządowej , no i czy treść zawarta była z kimś uzgadniana.
Jeżeli tak , to z kim ??

MH

Data: 2011-04-10 04:49:30
Autor: robertbig
On 10 Kwi, 13:29, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Samowolnie umieszczona przez bande pt. "Katyń 2010"

Data: 2011-04-10 04:53:00
Autor: HaMMeR
[...]

Ty dyspozycyjny pacholku, nawet kasztanic sie z wlasnej inicjatywy
boisz, nieprawdaz?
Co za sprzedajne ludzkie kundle gotowe zabijac na gwizdek pana...

Data: 2011-04-10 13:28:54
Autor: MH
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
On 10 Kwi, 13:29, " MH" <logiznam.SKA...@gazeta.pl> wrote:
> Zupe=B3nie serio , nie robi=EA sobie teraz jaj. Pytam , bo nie wiem...
> Czy ta pierwsza tablica zosta=B3a tam zainstalowana z inicjatywy rz=B1du =
, czy te=BF
> z inicjatywy pozarz=B1dowej , no i czy tre=B6=E6 zawarta by=B3a z kim=B6 =
uzgadniana.
> Je=BFeli tak , to z kim ??
>
> MH
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

Ty dyspozycyjny pacholku, nawet kasztanic sie z wlasnej inicjatywy
boisz, nieprawdaz?

Tak, tak...  Ty zapewne będąc u kogoś w odwiedzinach zesrałbyś się bez pytania
na środku salonu. No cóż , prezentujemy zupełnie inne wzorce kulturowe.

MH

Data: 2011-04-10 14:35:13
Autor: Pinocchio

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ins4ac$rce$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jacyś faceci przytargali ją ze sobą, przykręcili do kanmienia i tyle. Dziwię się Rosjanom, że tak długo wytrzymali. Datę wybrano nieprzypadkowo, znów wkurzają Kaczyńskiego Jarosława! ;)

PhD

Pytanie dot. owej tablicy pamiątkowej.