Data: 2013-10-14 10:14:05 | |
Autor: Reax | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Witam.
Mam pytanie które kieruję w wasz± stronę z nadziej± że pomożecie mi wybrać prawidłowo żebym nie żałował decyzji. Sprawa wygl±da tak, mam 18 lat, od ponad 2/3 lat zrodziło się u mnie zainteresowanie motocyklami, zawsze fascynowały mnie ¶cigi. Nieraz jak miałem czym to jeĽdziłem na zloty. Głównie na motocyklu Yamaha Virago 125. Teraz postanowiłem kupić sobie pierwszy motocykl. Ale dla czego to pytanie kieruję do was, więc mam na oku motocykl Yamaha FZR 600 1989r. Lecz nie wiem czy to będzie dla mnie dobry wybór. Ponieważ jestem ¶redniej postury, chciałbym jeĽdzić w trasy i wycieczki wraz z moim przyjacielem który kupuje Yamaha również FZR 600 tylko że 1995r. Oczywi¶cie z nami nasze dziewczyny. Planujemy trasę do Bieszczad, a następnie nad morze. Zastanawia mnie to czy ten motocykl będzie dla mnie dobrym wyborem. Lubię długie trasy na dobrym sprzęcie. Zdarzały mi się wypady na Kawasaki GPZ 500. Nie miałem z nim dużych problemów. Poszukuję motocykla nie przekraczaj±cego cenowo 3 500 zł. Chodzi o to że chciałbym żeby ten motocykl służył mi z 2 lata. Ponieważ póĽniej zamierzam zakupić sobie Yamaha R6. Dlatego zależy mi na ¶cigu żeby podszkolić się na zakrętach, przy¶pieszeniach i odpowiednim hamowaniu co na R6 będzie mi przydatne a raczej potrzebne. A w między czasie postawić go na koło ;P. Z góry dziękuję, i czekam na wypowiedzi do¶wiadczonych motocyklistów. LwG! -- Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-10-15 07:52:32 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia (Mon, 14 Oct 2013 10:14:05 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Reax
wyklawiaturowal co nastepuje: Witam. FZR600 to fajny motocykl, na pewno będziesz z niego zadowolony i sprawdzi się w zastosowaniach o których napisałe¶. Mój kolega swoim FZRem robił czasy na torze Poznań bardzo zbliżone do moich na SV1000S, więc motocykl ma potencjał i wszystko zależy tylko od kierowcy :) Musisz tylko znaleĽć znaleĽć egzemplarz w sensownym stanie. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-16 15:04:58 | |
Autor: James | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
"Piotr Klimek" wrote...
Reax wyklawiaturowal co nastepuje:A może zamiast szukać sensownego egzemplarza warto zastanowić się nad prawem jazdy?? FZR600, R6, SV1000... a po się rozdrabniać, może od razu zaproponować R1? Przecież to najlepszy motocykl dla kogo¶, kto ma 18 lat i bez prawa jazdy będzie jeĽdzić po całym kraju. A tak bardziej serio, zrób prawo jazdy i kup motocykl, który będzie odpowiedni do kategorii jak± będziesz mógł mieć. Te kategorie nie s± wymy¶lone po to, żeby utrudniać życie młodym, tylko po to, żeby chronić tych młodych przed ich własn± fantazj±. ROZSˇDKU!! -- James |
|
Data: 2013-10-16 20:05:03 | |
Autor: reax | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
James napisal
"Piotr Klimek" wrote... A tak bardziej serio, zrób prawo jazdy i kup motocykl, który będzie ROZSˇDKU!! -- Kolego powiem ci tak. Posiadam kategorie A2 i mam możliwo¶ć zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km. Więc ja problemu nie widze prócz tego nie do końca rozumiałem twoja wypowiedĽ. Lecz fakt jeden stwierdze z którym się z tob± zgodzę. Pojemno¶ć 1000 jest dlamnię za duż± i na obecna chwilę nie wyobrażam sobie żebym tak± pojemno¶ć kupił bo zdaje sobie sprawę ze to nie jest byle co. Ale dziękuję tobię i reszcie osób za wypowiedĽ. LwG! -- Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-10-17 00:05:06 | |
Autor: James | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
"reax" wrote...
James napisal Kategoria A2 prawa jazdy uprawnia do kierowania: motocyklem o mocy nieprzekraczaj±cej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczaj±cym 0,2 kW/kg Wymagany wiek do uzyskania kategorii A2 to 18 lat. W zwi±zku z tym je¶li masz już skończone 18 lat i masz prawo jazdy kategorii A2 to możesz mieć motocykl o mocy maksymalnej 35kW czyli 47KM. Nie rozumiem Twojego stwierdzenia "mam możliwo¶ć zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km". Zaznaczę tylko, że "km" oznacza kilometry. Napisałe¶, że masz na oku FZR600, która ma 66,8kW (89,6KM). To oznacza, że znacznie przekracza to kategorię Twojego prawa jazdy. Odpowiadaj±c na Twoje pytanie: to nie będzie dobry wybór dla Ciebie. Nie wiem czego nie zrozumiałe¶ w mojej wypowiedzi. Chodziło mi o to, że FZR600 to motocykl za duży i za mocny, a różne kategorie prawa jazdy zostały stworzone nie po to, żeby robić młodym ludziom na zło¶ć. Nie masz prawa jazdy na taki motocykl. Masz natomiast jeszcze czas. Kup mniejszy o mocy do 47KM na którym będziesz mógł jeĽdzić legalnie. Nauczysz się dobrze jeĽdzić, wyrobisz nawyki, a jak zrobisz pełne A kupisz co¶ większego. Powodzenia! -- James |
|
Data: 2013-10-17 09:01:31 | |
Autor: AZ | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-16, James <no@ddress.for.spam> wrote:
No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-17 09:44:41 | |
Autor: masti | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 09:01:31 +0000 osobnik zwany AZ napisał:
On 2013-10-16, James <no@ddress.for.spam> wrote: zarejestrować to może i ciężarówkę czy czołg -- BMW R1100GS '94 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-17 09:59:08 | |
Autor: AZ | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-17, masti <gone@to.hell> wrote:
Jako motocykl do 47 KM na kat A2?No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-17 10:10:27 | |
Autor: masti | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 09:59:08 +0000 osobnik zwany AZ napisał:
On 2013-10-17, masti <gone@to.hell> wrote: jako ciężarówkę lub czołg. Możliwość rejestracji czegokolwiek nie ma nic wspólnego zposiadaniem prawa jazdy. Co innego tym jeździć po drogach publicznych -- BMW R1100GS '94 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-17 10:25:08 | |
Autor: AZ | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-17, masti <gone@to.hell> wrote:
Ale czytasz czy tylko piszesz? To, ze osoba bez prawka moze rejestrowacJako motocykl do 47 KM na kat A2?No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie. co tylko chce (no bo co w tym dziwnego) to co innego niz rejestrowanie duzego moto wpisujac w DR 47 KM albo >50ccm na motorower. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-17 11:07:54 | |
Autor: masti | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 10:25:08 +0000 osobnik zwany AZ napisał:
On 2013-10-17, masti <gone@to.hell> wrote: czytam. To teraz co do tego. Niestety w Polesce można choć nie wolno -- BMW R1100GS '94 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-17 12:32:55 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia (Thu, 17 Oct 2013 10:25:08 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: Ale czytasz czy tylko piszesz? To, ze osoba bez prawka moze rejestrowacJako motocykl do 47 KM na kat A2?No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie. Problem się pojawi w momencie gdy taki pojazd będzie uczestkiczył w wypadku. OC nie zadziała i ubezpieczyciel zrobi regres, bo w każdym OWU jest napisane, że musisz posiadać odpowiednie uprawnienia do kierownia pojazdem, żeby ubezpieczyciel wypłacił pieni±dze. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-17 12:42:13 | |
Autor: AZ | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-17, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
No ale to nie moj problem bo to nie ja chce rejestrowac FZR na A2 tylkoAle czytasz czy tylko piszesz? To, ze osoba bez prawka moze rejestrowac watkotworca. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-17 13:30:57 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia (Thu, 17 Oct 2013 12:42:13 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: Problem się pojawi w momencie gdy taki pojazd będzie uczestkiczył wNo ale to nie moj problem bo to nie ja chce rejestrowac FZR na A2 tylko Ani mój, bo w±tkotwórca chciał tylko wiedzieć czy FZR z 89 roku jest fajny. Jednak pozwoliłem sobie o tym napisac, bo mam wrażenie że mało osób o tym wie. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-17 12:56:57 | |
Autor: Kuczu | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
W dniu 2013-10-17 11:01, AZ pisze:
On 2013-10-16, James <no@ddress.for.spam> wrote: Bo ? I co to jest duzy motocykl ? Bo przepisy mowia jasno - liczy sie stosunek do masy i moc wyjsciowa. "motocykl o mocy nieprzekracającej 35KW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w motocyklu o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla." Czyli mamy max mase 175 kg i moc wyjsciowa max 70 kW. Czy to jzu duzy motocykl czy jeszcze nie ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-10-17 11:03:00 | |
Autor: AZ | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-17, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
Ze inni to rozumiem, ale Ty zeby sie tak przypierdalac? ;-) Skrot myslowy - duze moto w sensie takie na ktore trzeba kat. A. Widzialem GSX-Fa rejestrowanego na 50ccm to czemu nie FZR z mniejsza moca? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-17 14:53:41 | |
Autor: Kuczu | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
W dniu 2013-10-17 13:03, AZ pisze:
On 2013-10-17, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote: Ale co ja moge skoro klamiesz ? Skrot myslowy -> duze moto w sensie takie na ktore trzeba kat. A. i tu tez sie mijasz z prawda
Ja widzialem FZR 600 zdlawione legalnie do 27KM. Nie da sie ? A ZZR 1100 z 34KM tez wystepowalo na rynek niemiecki. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-10-17 12:57:22 | |
Autor: AZ | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-17, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
W dniu 2013-10-17 13:03, AZ pisze:Zaraz tam klamie, moze sie pomylilem? Czemu mijam sie z prawda ze napisalem "duze moto" zamiast "motocykl o mocy nieprzekraczajacej 35kW i stosunku mocy do masy wlasnej nieprzekraczajacym 0.2kW/kg"? A czy ja napisalem, ze tak sie nie da? Gosc napisal, ze ma mozliwosc zarejestrowac motocykl 95 KM jako 47 KM. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-17 14:05:51 | |
Autor: doktorski | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
W dniu czwartek, 17 paĽdziernika 2013 14:57:22 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
A czy ja napisalem, ze tak sie nie da? Gosc napisal, ze ma mozliwosc zarejestrowac motocykl 95 KM jako 47 KM.Aktualnie motocykl o mocy do 70kW mozna w Polsce legalnie przerobic na 35kW i przerejestrowac. Moze wlasnie to mial na mysli wontkotfurca. -- pzdr, dr 1000/525/400 |
|
Data: 2013-10-17 21:50:27 | |
Autor: masti | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 14:05:51 -0700 osobnik zwany doktorski
napisał: W dniu czwartek, 17 października 2013 14:57:22 UTC+2 użytkownik AZ uważaj bo uwierzę :) -- BMW R1100GS '94 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-10-18 12:13:54 | |
Autor: Monster | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
W dniu 2013-10-17 23:50, masti pisze:
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 14:05:51 -0700 osobnik zwany doktorskiNajprędzej chciałby taką blokadę na pstryczek,35KW tylko na przeglądzie. -- Tomek Ducati 900SS Dniepr z wozem BMW R1100S |
|
Data: 2013-10-21 22:59:18 | |
Autor: ursyn | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
W dniu pi±tek, 18 paĽdziernika 2013 12:13:54 UTC+2 użytkownik Monster napisał:
Najprędzej chciałby tak± blokadę na pstryczek,35KW tylko na przegl±dzie. Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych ¶wiec, a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy. Dobrze zamiast ¶wiecy zamontować tak± przelotówkę pust± w ¶rodku, to nikt nic nie zauważy. Sam tak robię co jaki¶ czas. Pozdrawiam. Ps. To prawda. |
|
Data: 2013-10-22 13:02:25 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
ursyn <ursynek@gmail.com> wrote:
Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych ¶wiec, a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy. Dobrze zamiast ¶wiecy zamontować tak± przelotówkę pust± w ¶rodku, to nikt nic nie zauważy. Sam tak robię co jaki¶ czas. Po co przelotówkę? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-10-22 15:32:33 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
W dniu 22.10.2013 07:59, ursyn pisze:
W dniu pi±tek, 18 paĽdziernika 2013 12:13:54 UTC+2 użytkownik Monster napisał: I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech? PS: zawijaj wiersze. -- ¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumacz± to nowoczesno¶ci±... |
|
Data: 2013-10-23 08:35:10 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote:
Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych ¶wiec, To wtryskiwacze też odcinasz. Albo przewód paliwowy z gaĽnika. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-10-23 08:57:19 | |
Autor: AZ | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-23, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Zwlaszcza jak wszystkie 4 sa zasilane jedna linia :-)Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec, Ale to wystarczy zle skrecic pokrywki przepustnic, ze nie bedzie szczelnosci. Mialem tak. Od jakiegos czasu wydawalo mi sie, ze cos ubylo mocy i bylem mega zadowolony ze spalania a sie okazalo, ze jedna przepustnica w ogole nie pracuje. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-23 12:33:55 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
W dniu 23.10.2013 10:35, Adam Wysocki pisze:
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote: Ano wła¶nie. A to już trochę bardziej skomplikowane niż zdjęcie fajki ze ¶wiecy. I nie zawsze możliwe - nie wiem, jak w R4 czy R2. -- ¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumacz± to nowoczesno¶ci±... |
|
Data: 2013-10-23 12:40:21 | |
Autor: Kuczu | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
W dniu 2013-10-23 10:35, Adam Wysocki pisze:
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote: najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-10-23 13:08:49 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
W dniu 2013-10-23 12:40, Kuczu pisze:
najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie tłoki lepiej wyjac, mniejsza masa = szybciej wchodzi na obroty ! a paliwo rureczką spoko można wrócic do baku, a jak ktos sie zapyta co to za rurka to wtedy mozna powiedziec ze to sie przy enduro i stuncie przydaje - starczy zerknac na zawodowcow! pozdr newrom -- Cos Jesus he knows me And he knows I'm right -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2013-10-23 12:37:36 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia (Wed, 23 Oct 2013 13:08:49 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje: najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie A je¶li kto¶ ma singla? -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-23 12:39:43 | |
Autor: AZ | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-23, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
Tym lepiej! Potrzebna jest wtedy tylko jedna szmata i wklada sie janajlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie w wydech. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2013-10-23 12:53:56 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia (Wed, 23 Oct 2013 12:39:43 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje: Tym lepiej! Potrzebna jest wtedy tylko jedna szmata i wklada sie janajlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie Sprawdzę może w weekend, bo ostatnio mnie mój singiel strasznie sponiewierał :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-23 12:41:19 | |
Autor: Kuczu | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
W dniu 2013-10-22 07:59, ursyn pisze:
W dniu piątek, 18 października 2013 12:13:54 UTC+2 użytkownik Monster napisał: Nie wkrecaj chlopakow bo lykaja wszystko jak mlode leszcze. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2013-10-24 04:11:28 | |
Autor: p47 | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-17 12:56, Kuczu wrote:
W dniu 2013-10-17 11:01, AZ pisze: Nie, jak napisałeś, "max masę 175 kg", ale motocykl musi mieć MINIMALNĄ masę (tj. CO NAJMNIEJ) 175 kg! |
|
Data: 2013-10-24 04:16:03 | |
Autor: p47 | |
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto. | |
On 2013-10-24 04:11, p47 wrote:
On 2013-10-17 12:56, Kuczu wrote: Oczywiscie ta w/w min. masa dotyczy motocykli o max. mocy dopuszczalnej w PJ A2 . |
|
Data: 2013-10-17 03:38:14 | |
Autor: KJ@noway.com | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
On Wednesday, October 16, 2013 10:05:03 PM UTC+2, reax wrote:
Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM. Wiec ja problem widze, FZR skusi Cie do odkrecenia zanim sie silnik nagrzeje bez wzgledu na to czy to bedzie odpowiednie do tego miejsce czy nie. Tak bedzie bo tak jest zawsze, tez bylismy mlodzi, a nawet jak bylismy starsi to madrzejsi ino ciut albo i nie. KJ |
|
Data: 2013-10-22 13:08:29 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
KJ@noway.com <kjsilaslow@gmail.com> wrote:
Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM. I na skuterze można się zabić... 90 KM i 65 Nm to nie s± kosmiczne warto¶ci. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-10-22 15:30:39 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
W dniu 22.10.2013 15:08, Adam Wysocki pisze:
KJ@noway.com <kjsilaslow@gmail.com> wrote: Zabić się to można i na piechotę. 90 KM i 65 Nm to nie s± kosmiczne warto¶ci. Nie s±. Ale to już na tyle duża moc, że o bł±d znacznie łatwiej. -- ¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju. I jeszcze ci durnie tłumacz± to nowoczesno¶ci±... |
|
Data: 2013-10-23 06:59:10 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Dnia (Tue, 22 Oct 2013 13:08:29 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje: Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM. Jak się przesiadłem po jednym sezonie z GS500 na RF600, która miała mniej wiećej takie same osi±gi na papierze jak FZR to jednak czułem respekt do¶ć długo. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2013-10-16 14:33:16 | |
Autor: Jarek Pudelko | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
W dniu 2013-10-14 12:14, Reax pisze:
Ponieważ póĽniej zamierzam zakupić sobie Yamaha R6. Dlatego zależy mi na Ogolnie spoko tylko na autostradach, na ktorych mozna jechac z sensowna predkoscia winkle nie sa ciasne ;P Oczywiscie na innych drogach znajda sie i takie, ktore przy dozwolonych tam 50 km/h trzeba brac dosc nisko, ale na 100% pocwiczysz tam hamowania - szczegolnie poza miastem, gdzie tuz za takim wlasnie zakretem zobaczysz zjezdzajacy z pola ciagnik z brona obrocona kolcami w twoim kierunku :) -- jarek |
|
Data: 2013-10-16 20:11:15 | |
Autor: reax | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
Jarek Pudelko napisal
W dniu 2013-10-14 12:14, Reax pisze: Ponieważ póĽniej zamierzam zakupić sobie Yamaha R6. Dlatego zależy mi na Ogolnie spoko tylko na autostradach, na ktorych mozna jechac z sensowna Powiem ci że zdazyla mi się taka podobna sytuacja z kombajnem w roli głównej xp fart był taki ze za plecami foto pstryk to zwolniłem -- Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2013-10-22 13:19:26 | |
Autor: Adam Wysocki | |
Pytanie dotycz±ce 1 moto. | |
reax <reax@_nospam_op.pl> wrote:
w roli głównej xp Co to jest rola główna xp? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2013-10-23 19:46:38 | |
Autor: Jacek | |
Pytanie dotycz�ce 1 moto. | |
W dniu 2013-10-14 12:14, Reax pisze:
Witam.Skoro masz A2, to kup, jak Ci mądrzy ludzie radzą maszynę odpowiednią do kategorii. To, że "masz możliwość zarejestrowania 95 KM jako 37" do niczego dobrego nie prowadzi. Dopóki nic się nie stanie to luz, ale w razie wypadku motocykl idzie do badania i tam wierz mi - nie patrzą co w papierach, tylko co jest naprawdę, a wtedy d*pa blada. Znam chłopaka, który miał Yamahę TZR 50 ze zdjętą blokadą i po tym jak potrącił jakiegoś typa jadącego na podwójnym gazie na rowerze ciągają go już rok po sądach i nie wiadomo, jak się skończy. Wszystko przez zdjętą blokadę. Jacek |