Pytanie dotycz±ce 1 moto.

Data: 2013-10-14 10:14:05
Autor: Reax
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Witam.

Mam pytanie które kieruję w wasz± stronę z nadziej± że pomożecie mi wybrać prawidłowo żebym nie żałował decyzji. Sprawa wygl±da tak, mam 18 lat, od ponad 2/3 lat zrodziło się u mnie zainteresowanie motocyklami, zawsze fascynowały mnie ¶cigi. Nieraz jak miałem czym to jeĽdziłem na zloty. Głównie na motocyklu Yamaha Virago 125. Teraz postanowiłem kupić sobie pierwszy motocykl. Ale dla czego to pytanie kieruję do was, więc mam na oku motocykl Yamaha FZR 600 1989r. Lecz nie wiem czy to będzie dla mnie dobry wybór. Ponieważ jestem ¶redniej postury, chciałbym jeĽdzić w trasy i wycieczki wraz z moim przyjacielem który kupuje Yamaha również FZR 600 tylko że 1995r. Oczywi¶cie z nami nasze dziewczyny. Planujemy trasę do Bieszczad, a następnie nad morze. Zastanawia mnie to czy ten motocykl będzie dla mnie dobrym wyborem. Lubię długie trasy na dobrym sprzęcie. Zdarzały mi się wypady na Kawasaki GPZ 500. Nie miałem z nim dużych problemów. Poszukuję motocykla nie przekraczaj±cego cenowo 3 500 zł. Chodzi o to że chciałbym żeby ten motocykl służył mi z 2 lata. Ponieważ póĽniej zamierzam zakupić sobie Yamaha R6. Dlatego zależy mi na ¶cigu żeby podszkolić się na zakrętach, przy¶pieszeniach i odpowiednim hamowaniu co na R6 będzie mi przydatne a raczej potrzebne. A w między czasie postawić go na koło ;P. Z góry dziękuję, i czekam na wypowiedzi do¶wiadczonych motocyklistów. LwG!

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-10-15 07:52:32
Autor: Piotr Klimek
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Dnia (Mon, 14 Oct 2013 10:14:05 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Reax
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

FZR600 to fajny motocykl, na pewno będziesz z niego zadowolony i sprawdzi
się w zastosowaniach o których napisałe¶. Mój kolega swoim FZRem robił
czasy na torze Poznań bardzo zbliżone do moich na SV1000S, więc motocykl
ma potencjał i wszystko zależy tylko od kierowcy :)

Musisz tylko znaleĽć znaleĽć egzemplarz w sensownym stanie. --
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2013-10-16 15:04:58
Autor: James
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
"Piotr Klimek" wrote...
[...]

A może zamiast szukać sensownego egzemplarza warto zastanowić się nad prawem jazdy??
FZR600, R6, SV1000... a po się rozdrabniać, może od razu zaproponować R1? Przecież to najlepszy motocykl dla kogo¶, kto ma 18 lat i bez prawa jazdy będzie jeĽdzić po całym kraju.

A tak bardziej serio, zrób prawo jazdy i kup motocykl, który będzie odpowiedni do kategorii jak± będziesz mógł mieć. Te kategorie nie s± wymy¶lone po to, żeby utrudniać życie młodym, tylko po to, żeby chronić tych młodych przed ich własn± fantazj±.

ROZSˇDKU!!

--
James

Data: 2013-10-16 20:05:03
Autor: reax
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
James napisal

"Piotr Klimek" wrote...
[...]

Kolego powiem ci tak. Posiadam kategorie A2 i mam możliwo¶ć zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km. Więc ja problemu nie widze prócz tego nie do końca rozumiałem twoja wypowiedĽ. Lecz fakt jeden stwierdze z którym się z tob± zgodzę. Pojemno¶ć 1000 jest dlamnię za duż± i na obecna chwilę nie wyobrażam sobie żebym tak± pojemno¶ć kupił bo zdaje sobie sprawę ze to nie jest byle co. Ale dziękuję tobię i reszcie osób za wypowiedĽ. LwG!

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-10-17 00:05:06
Autor: James
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
"reax" wrote...
James napisal
[...]

Kategoria A2 prawa jazdy uprawnia do kierowania:
motocyklem o mocy nieprzekraczaj±cej 35 kW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczaj±cym 0,2 kW/kg
Wymagany wiek do uzyskania kategorii A2 to 18 lat.

W zwi±zku z tym je¶li masz już skończone 18 lat i masz prawo jazdy kategorii A2 to możesz mieć motocykl o mocy maksymalnej 35kW czyli 47KM.
Nie rozumiem Twojego stwierdzenia "mam możliwo¶ć zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km". Zaznaczę tylko, że "km" oznacza kilometry.
Napisałe¶, że masz na oku FZR600, która ma 66,8kW (89,6KM). To oznacza, że znacznie przekracza to kategorię Twojego prawa jazdy.
Odpowiadaj±c na Twoje pytanie: to nie będzie dobry wybór dla Ciebie.
Nie wiem czego nie zrozumiałe¶ w mojej wypowiedzi. Chodziło mi o to, że FZR600 to motocykl za duży i za mocny, a różne kategorie prawa jazdy zostały stworzone nie po to, żeby robić młodym ludziom na zło¶ć. Nie masz prawa jazdy na taki motocykl. Masz natomiast jeszcze czas. Kup mniejszy o mocy do 47KM na którym będziesz mógł jeĽdzić legalnie. Nauczysz się dobrze jeĽdzić, wyrobisz nawyki, a jak zrobisz pełne A kupisz co¶ większego.
Powodzenia!
--
James

Data: 2013-10-17 09:01:31
Autor: AZ
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-16, James <no@ddress.for.spam> wrote:

W związku z tym jeśli masz już skończone 18 lat i masz prawo jazdy kategorii A2 to możesz mieć motocykl o mocy maksymalnej 35kW czyli 47KM.
Nie rozumiem Twojego stwierdzenia "mam możliwość zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km".
No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-17 09:44:41
Autor: masti
Pytanie dotycz±ce 1 moto.

On 2013-10-16, James <no@ddress.for.spam> wrote:

[...]

zarejestrować to może i ciężarówkę czy czołg

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-17 09:59:08
Autor: AZ
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-17, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

Jako motocykl do 47 KM na kat A2?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-17 10:10:27
Autor: masti
Pytanie dotycz±ce 1 moto.

On 2013-10-17, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

jako ciężarówkę lub czołg. Możliwość rejestracji czegokolwiek nie ma nic wspólnego zposiadaniem prawa jazdy. Co innego tym jeździć po drogach publicznych

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-17 10:25:08
Autor: AZ
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-17, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

Ale czytasz czy tylko piszesz? To, ze osoba bez prawka moze rejestrowac
co tylko chce (no bo co w tym dziwnego) to co innego niz rejestrowanie
duzego moto wpisujac w DR 47 KM albo >50ccm na motorower.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-17 11:07:54
Autor: masti
Pytanie dotycz±ce 1 moto.

On 2013-10-17, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

czytam. To teraz co do tego. Niestety w Polesce można choć nie wolno

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-17 12:32:55
Autor: Piotr Klimek
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Dnia (Thu, 17 Oct 2013 10:25:08 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
wyklawiaturowal co nastepuje:

No ma mozliwosc zarejestrowania duzego moto z 47 KM w dowodzie.

zarejestrować to może i ciężarówkę czy czołg

Jako motocykl do 47 KM na kat A2?

jako ciężarówkę lub czołg. Możliwo¶ć rejestracji czegokolwiek nie ma nic wspólnego zposiadaniem prawa jazdy. Co innego tym jeĽdzić po drogach publicznych

Ale czytasz czy tylko piszesz? To, ze osoba bez prawka moze rejestrowac
co tylko chce (no bo co w tym dziwnego) to co innego niz rejestrowanie
duzego moto wpisujac w DR 47 KM albo >50ccm na motorower.

Problem się pojawi w momencie gdy taki pojazd będzie uczestkiczył w
wypadku. OC nie zadziała i ubezpieczyciel zrobi regres, bo w każdym OWU
jest napisane, że musisz posiadać odpowiednie uprawnienia do kierownia
pojazdem, żeby ubezpieczyciel wypłacił pieni±dze.

Data: 2013-10-17 12:42:13
Autor: AZ
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-17, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

[...]

pojazdem, żeby ubezpieczyciel wypłacił pieniądze.

No ale to nie moj problem bo to nie ja chce rejestrowac FZR na A2 tylko
watkotworca.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-17 13:30:57
Autor: Piotr Klimek
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Dnia (Thu, 17 Oct 2013 12:42:13 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

Ani mój, bo w±tkotwórca chciał tylko wiedzieć czy FZR z 89 roku jest
fajny. Jednak pozwoliłem sobie o tym napisac, bo mam wrażenie że mało osób
o tym wie.

Data: 2013-10-17 12:56:57
Autor: Kuczu
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
W dniu 2013-10-17 11:01, AZ pisze:
On 2013-10-16, James <no@ddress.for.spam> wrote:

[...]

Bo ? I co to jest duzy motocykl ? Bo przepisy mowia jasno - liczy sie stosunek do masy i moc wyjsciowa.

"motocykl o mocy nieprzekracającej 35KW i stosunku mocy do masy własnej nieprzekraczającym 0,2kW/kg, przy czym nie może on powstać w wyniku wprowadzenia zmian w motocyklu o mocy przekraczającej dwukrotność mocy tego motocykla."

Czyli mamy max mase 175 kg i moc wyjsciowa max 70 kW. Czy to jzu duzy motocykl czy jeszcze nie ?
--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-10-17 11:03:00
Autor: AZ
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-17, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]

Ze inni to rozumiem, ale Ty zeby sie tak przypierdalac? ;-) Skrot myslowy -
duze moto w sensie takie na ktore trzeba kat. A.

Widzialem GSX-Fa rejestrowanego na 50ccm to czemu nie FZR z mniejsza moca?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-17 14:53:41
Autor: Kuczu
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
W dniu 2013-10-17 13:03, AZ pisze:
On 2013-10-17, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]

Ale co ja moge skoro klamiesz ?

Skrot myslowy -> duze moto w sensie takie na ktore trzeba kat. A.

i tu tez sie mijasz z prawda

Widzialem GSX-Fa rejestrowanego na 50ccm to czemu nie FZR z mniejsza moca?

Ja widzialem FZR 600 zdlawione legalnie do 27KM. Nie da sie ? A ZZR 1100 z 34KM tez wystepowalo na rynek niemiecki.

Data: 2013-10-17 12:57:22
Autor: AZ
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-17, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

[...]

Zaraz tam klamie, moze sie pomylilem?

Skrot myslowy -> duze moto w sensie takie na ktore trzeba kat. A.

i tu tez sie mijasz z prawda

Czemu mijam sie z prawda ze napisalem "duze moto" zamiast "motocykl o mocy
nieprzekraczajacej 35kW i stosunku mocy do masy wlasnej nieprzekraczajacym
0.2kW/kg"?

Widzialem GSX-Fa rejestrowanego na 50ccm to czemu nie FZR z mniejsza moca?

Ja widzialem FZR 600 zdlawione legalnie do 27KM. Nie da sie ? A ZZR 1100 z 34KM tez wystepowalo na rynek niemiecki.

A czy ja napisalem, ze tak sie nie da? Gosc napisal, ze ma mozliwosc zarejestrowac motocykl 95 KM jako 47 KM.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-17 14:05:51
Autor: doktorski
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
W dniu czwartek, 17 paĽdziernika 2013 14:57:22 UTC+2 użytkownik AZ napisał:

A czy ja napisalem, ze tak sie nie da? Gosc napisal, ze ma mozliwosc zarejestrowac motocykl 95 KM jako 47 KM.
Aktualnie motocykl o mocy do 70kW mozna w Polsce legalnie przerobic na 35kW i przerejestrowac. Moze wlasnie to mial na mysli wontkotfurca. --
pzdr, dr
1000/525/400

Data: 2013-10-17 21:50:27
Autor: masti
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Dnia pięknego Thu, 17 Oct 2013 14:05:51 -0700 osobnik zwany doktorski
napisał:

uwaĹĽaj bo uwierzÄ™ :)

--
BMW R1100GS '94
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-18 12:13:54
Autor: Monster
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.

napisał:

[...]

Najprędzej chciałby taką blokadę na pstryczek,35KW tylko na przeglądzie.

--
Tomek

Ducati 900SS
Dniepr z wozem
BMW R1100S

Data: 2013-10-21 22:59:18
Autor: ursyn
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
W dniu pi±tek, 18 paĽdziernika 2013 12:13:54 UTC+2 użytkownik Monster napisał:

Najprędzej chciałby tak± blokadę na pstryczek,35KW tylko na przegl±dzie.

Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych ¶wiec, a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy. Dobrze zamiast ¶wiecy zamontować tak± przelotówkę pust± w ¶rodku, to nikt nic nie zauważy. Sam tak robię co jaki¶ czas.

Pozdrawiam.

Ps. To prawda.

Data: 2013-10-22 13:02:25
Autor: Adam Wysocki
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
ursyn <ursynek@gmail.com> wrote:

[...]

Po co przelotówkę?

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-10-22 15:32:33
Autor: Andrzej Lawa
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
W dniu 22.10.2013 07:59, ursyn pisze:
[...]

I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?

PS: zawijaj wiersze.

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2013-10-23 08:35:10
Autor: Adam Wysocki
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> wrote:

Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych ¶wiec,
a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy.

I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?

To wtryskiwacze też odcinasz.

Albo przewód paliwowy z gaĽnika.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-10-23 08:57:19
Autor: AZ
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-23, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec,
a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy.

I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?

To wtryskiwacze teĹĽ odcinasz.

Albo przewĂłd paliwowy z gaĹşnika.

Zwlaszcza jak wszystkie 4 sa zasilane jedna linia :-)
Ale to wystarczy zle skrecic pokrywki przepustnic, ze nie bedzie
szczelnosci. Mialem tak. Od jakiegos czasu wydawalo mi sie, ze cos
ubylo mocy i bylem mega zadowolony ze spalania a sie okazalo, ze
jedna przepustnica w ogole nie pracuje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-23 12:33:55
Autor: Andrzej Lawa
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
W dniu 23.10.2013 10:35, Adam Wysocki pisze:
[...]

Ano wła¶nie. A to już trochę bardziej skomplikowane niż zdjęcie fajki ze ¶wiecy. I nie zawsze możliwe - nie wiem, jak w R4 czy R2.

Data: 2013-10-23 12:40:21
Autor: Kuczu
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
W dniu 2013-10-23 10:35, Adam Wysocki pisze:
[...]

najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.

Data: 2013-10-23 13:08:49
Autor: Roman Niewiarowski
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
W dniu 2013-10-23 12:40, Kuczu pisze:

najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie
wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy
byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.

tłoki lepiej wyjac, mniejsza masa = szybciej wchodzi na obroty !
a paliwo rureczkÄ… spoko moĹĽna wrĂłcic do baku, a jak ktos sie zapyta co to za rurka to wtedy mozna powiedziec ze to sie przy enduro i stuncie przydaje - starczy zerknac na zawodowcow!

pozdr
newrom

Data: 2013-10-23 12:37:36
Autor: Piotr Klimek
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Dnia (Wed, 23 Oct 2013 13:08:49 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
[...]

A je¶li kto¶ ma singla?

Data: 2013-10-23 12:39:43
Autor: AZ
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-23, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
[...]

A jeśli ktoś ma singla?

Tym lepiej! Potrzebna jest wtedy tylko jedna szmata i wklada sie ja
w wydech.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-23 12:53:56
Autor: Piotr Klimek
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Dnia (Wed, 23 Oct 2013 12:39:43 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
[...]

Sprawdzę może w weekend, bo ostatnio mnie mój singiel strasznie
sponiewierał :)

Data: 2013-10-23 12:41:19
Autor: Kuczu
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
W dniu 2013-10-22 07:59, ursyn pisze:
W dniu piątek, 18 października 2013 12:13:54 UTC+2 użytkownik Monster napisał:

Najprędzej chciałby taką blokadę na pstryczek,35KW tylko na przeglądzie.

Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec, a dla R2 od jednej. I już masz połowę mocy. Dobrze zamiast świecy zamontować taką przelotówkę pustą w środku, to nikt nic nie zauważy. Sam tak robię co jakiś czas.

Pozdrawiam.

Ps. To prawda.

Nie wkrecaj chlopakow bo lykaja wszystko jak mlode leszcze.

Data: 2013-10-24 04:11:28
Autor: p47
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-16, James <no@ddress.for.spam> wrote:

[...]

Nie, jak napisałeś, "max masę 175 kg", ale motocykl musi mieć MINIMALNĄ masę (tj. CO NAJMNIEJ) 175 kg!

Data: 2013-10-24 04:16:03
Autor: p47
Pytanie dotyczÄ…ce 1 moto.
On 2013-10-16, James <no@ddress.for.spam> wrote:

[...]

masÄ™ (tj. CO NAJMNIEJ) 175 kg!

Oczywiscie ta w/w min. masa dotyczy motocykli o max. mocy dopuszczalnej w PJ A2 .

Data: 2013-10-17 03:38:14
Autor: KJ@noway.com
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
On Wednesday, October 16, 2013 10:05:03 PM UTC+2, reax wrote:

Kolego powiem ci tak. Posiadam kategorie A2 i mam mozliwosc zarejestrowania motocykla DO 95km ma 47 km. Wiec ja problemu nie widze

Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM. Wiec ja problem widze, FZR skusi Cie do odkrecenia zanim sie silnik nagrzeje bez wzgledu na to czy to bedzie odpowiednie do tego miejsce czy nie. Tak bedzie bo tak jest zawsze, tez bylismy mlodzi, a nawet jak bylismy starsi to madrzejsi ino ciut albo i nie. KJ

Data: 2013-10-22 13:08:29
Autor: Adam Wysocki
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
KJ@noway.com <kjsilaslow@gmail.com> wrote:

Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.

I na skuterze można się zabić... 90 KM i 65 Nm to nie s± kosmiczne warto¶ci.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-10-22 15:30:39
Autor: Andrzej Lawa
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
W dniu 22.10.2013 15:08, Adam Wysocki pisze:
KJ@noway.com <kjsilaslow@gmail.com> wrote:

Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.

I na skuterze można się zabić...

Zabić się to można i na piechotę.

90 KM i 65 Nm to nie s± kosmiczne warto¶ci.

Nie s±. Ale to już na tyle duża moc, że o bł±d znacznie łatwiej.

Data: 2013-10-23 06:59:10
Autor: Piotr Klimek
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Dnia (Tue, 22 Oct 2013 13:08:29 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje:

Powiem Ci tak, masz 18 lat, male doswiadczenie i chcesz moto 100 KM.

I na skuterze można się zabić... 90 KM i 65 Nm to nie s± kosmiczne warto¶ci.

Jak się przesiadłem po jednym sezonie z GS500 na RF600, która miała mniej wiećej takie same
osi±gi na papierze jak FZR to jednak czułem respekt do¶ć długo. --

Data: 2013-10-16 14:33:16
Autor: Jarek Pudelko
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
W dniu 2013-10-14 12:14, Reax pisze:

[...]

Ogolnie spoko tylko na autostradach, na ktorych mozna jechac z sensowna predkoscia winkle nie sa ciasne ;P
Oczywiscie na innych drogach znajda sie i takie, ktore przy dozwolonych tam 50 km/h trzeba brac dosc nisko, ale na 100% pocwiczysz tam hamowania - szczegolnie poza miastem, gdzie tuz za takim wlasnie zakretem zobaczysz zjezdzajacy z pola ciagnik z brona obrocona kolcami w twoim kierunku :)

--
jarek

Data: 2013-10-16 20:11:15
Autor: reax
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
Jarek Pudelko napisal

[...]

 Powiem ci że zdazyla mi się taka podobna sytuacja z kombajnem w roli głównej xp fart był taki ze za plecami foto pstryk to zwolniłem

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2013-10-22 13:19:26
Autor: Adam Wysocki
Pytanie dotycz±ce 1 moto.
reax <reax@_nospam_op.pl> wrote:

w roli głównej xp

Co to jest rola główna xp?

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2013-10-23 19:46:38
Autor: Jacek
Pytanie dotycz�ce 1 moto.
W dniu 2013-10-14 12:14, Reax pisze:
Witam.

Mam pytanie ktĂłre kierujÄ™ w waszÄ… stronÄ™ z nadziejÄ… ĹĽe pomoĹĽecie mi
wybrać prawidłowo żebym nie żałował decyzji. Sprawa wygląda tak, mam 18
lat
Skoro masz A2, to kup, jak Ci mądrzy ludzie radzą maszynę odpowiednią do kategorii. To, że "masz możliwość zarejestrowania 95 KM jako 37" do niczego dobrego nie prowadzi. Dopóki nic się nie stanie to luz, ale w razie wypadku motocykl idzie do badania i tam wierz mi - nie patrzą co w papierach, tylko co jest naprawdę, a wtedy d*pa blada.
Znam chłopaka, który miał Yamahę TZR 50 ze zdjętą blokadą i po tym jak potrącił jakiegoś typa jadącego na podwójnym gazie na rowerze ciągają go już rok po sądach i nie wiadomo, jak się skończy. Wszystko przez zdjętą blokadę.
Jacek

Pytanie dotycz±ce 1 moto.