Pytanie dotycz�ce 1 moto.

Data: 2013-10-23 19:46:38
Autor: Jacek
Pytanie dotycz�ce 1 moto.
W dniu 2013-10-14 12:14, Reax pisze:
Witam.

Mam pytanie które kieruję w waszą stronę z nadzieją że pomożecie mi
wybrać prawidłowo żebym nie żałował decyzji. Sprawa wygląda tak, mam 18
lat
Skoro masz A2, to kup, jak Ci mądrzy ludzie radzą maszynę odpowiednią do kategorii. To, że "masz możliwość zarejestrowania 95 KM jako 37" do niczego dobrego nie prowadzi. Dopóki nic się nie stanie to luz, ale w razie wypadku motocykl idzie do badania i tam wierz mi - nie patrzą co w papierach, tylko co jest naprawdę, a wtedy d*pa blada.
Znam chłopaka, który miał Yamahę TZR 50 ze zdjętą blokadą i po tym jak potrącił jakiegoś typa jadącego na podwójnym gazie na rowerze ciągają go już rok po sądach i nie wiadomo, jak się skończy. Wszystko przez zdjętą blokadę.
Jacek

Pytanie dotycz�ce 1 moto.