Pytanie dziadka

Data: 2013-12-30 21:41:42
Autor: brum
Pytanie dziadka
1. Czy można kupić gry na jego koncie za pomocą mojej karty prepaidowej?
tak

2. Czy nie spowoduje to perturbacji przy zakupie gier?
tak

3. Czy ewentualne korzystanie (w przypadku rezygnacji z karty przedpłaconej) z mojej MasterCard (podanie numeru i CVV2) jest bezpieczne
tak samo bezpieczne, jak inne zakupy przez net
moze troche mniej, bo dane trzyma google
moze troche bardziej, bo dane sie podaje raz

czy sklep zaakceptuje moją kartę?
tak

4. Inne możliwości zakupu gier w sklepie?
nie znam
bezplatnych gier jest dosc sporo, nie widze sensu kupowania, aczkolwiek zaden ze mnie "target sprzedazowy" w tym zakresie

Pytanie dziadka