Pytanie, jakich było dużo

Data: 2012-03-13 20:49:02
Autor: to
Pytanie, jakich było dużo
begin megrims
Mam potrzebę zakupić akumulator.
Znalazłem w Poznaniu coś takiego:

http://sklepcentra.pl/centra/mapa-dojazdu.html

Czy ten sklep ma dobre ceny i asortyment? Obsługa coś wie?

Ja bym nie kupił nic tej firmy, bo kojarzy mi się z beznadziejnymi, PRL-
owskimi bateryjkami, które nie działały od momentu kupna, a tydzień później wylewał się z nich kwas. Takie czerwono-granatowe paskudztwo. Fuj.

Data: 2012-03-13 22:05:17
Autor: elmer radi radisson
Pytanie, jakich było dużo
On 2012-03-13 21:49, to wrote:

Ja bym nie kupił nic tej firmy, bo kojarzy mi się z beznadziejnymi, PRL-
owskimi bateryjkami, które nie działały od momentu kupna, a tydzień
później wylewał się z nich kwas. Takie czerwono-granatowe paskudztwo. Fuj.

Teraz to Centra tylko z nazwy, wlasciciel to Exide, koncernowy browar dla kwasozlopow, ktory klepie baterie do wielu marek. Jako Centra Futura
sprzedawano jakies ichnie importowane aku.

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-03-13 22:23:23
Autor: J.F.
Pytanie, jakich było dużo
Dnia 13 Mar 2012 20:49:02 GMT, to napisał(a):
begin megrims
http://sklepcentra.pl/centra/mapa-dojazdu.html
Czy ten sklep ma dobre ceny i asortyment? Obsługa co¶ wie?

Ja bym nie kupił nic tej firmy, bo kojarzy mi się z beznadziejnymi, PRL-
owskimi bateryjkami, które nie działały od momentu kupna, a tydzień póĽniej wylewał się z nich kwas. Takie czerwono-granatowe paskudztwo. Fuj.

Z tygodniem to przesadzasz, ale nie nalezy mylic wyrobow w dwoch roznych
technologiach. Szczegolnie po 20 lat, gdy duzo moglo sie zmienic.

Tak czy inaczej - mniej markowe akumulatory mozna kupic znacznie taniej niz
powyzej. A czy warto doplacac do marki ... osobiscie uwazam ze nie. Przynajmniej nie tyle, jesli nie idzie a tym przedluzona gwarancja i dobra
opinia klientow.

J.

Pytanie, jakich było dużo