Pytanie - kupiony samochód, nie przerejestrowany , dalsza odsprzedaż

Data: 2009-03-26 13:37:28
Autor: Tadeusz
Pytanie - kupiony samochód, nie przerejestrowany , dalsza odsprzedaż

Użytkownik "amir" <> napisał w wiadomości news:.pl...

Czy wtstarczy, że uda sie do WK z 2 umowami kupna sprzedaży, tj z umową, którą spisze na mnie, oraz z umową, która ja spisałem wcześniej z kolegą?

dokładnie tak: musi mieć komplet umów, potwierdzających ciągłość własności
i nie będzie żadnych problemów

Tadeusz

Pytanie - kupiony samochód, nie przerejestrowany , dalsza odsprzedaż