Pytanie - kupiony samochód, nie przerejestrowany, dalsza odsprzedaż

Data: 2009-03-26 13:50:32
Autor: Rafal
Pytanie - kupiony samochód, nie przerejestrowany, dalsza odsprzedaż
 Witam!

Zakupiłem pół roku temu samochód Polonez FSO 1995r, od znajomowego

auta nie przerejestrowywałem, kolega go wcześniej nie wyrejestrował.
Mam umowe kupna sprzedaży, natomiast  OC, które był na kolege wypowiedziałem, zawierajać OC w innej firmie, które obecnie jest na   na mnie.

Czyli Dowód Rejestracyjny jest na kolege, a OC na mnie.

Teraz Poloneza chciałbym sprzedać, czy przyszły kupiec, nie będzie miał problemu
z zarejestrowaniem auta spisując umowe ze mną?

Czy wtstarczy, że uda sie do WK z 2 umowami kupna sprzedaży, tj z umową, którą spisze na mnie, oraz z umową, która ja spisałem wcześniej z kolegą?

dziękuję za pomoc

Tylko własciciel (lub jego pełnomocnik) może auto sprzedać, a ponieważ była zawarta prawnie ważna umowa KS (zakładam że nie miała wad prawnych czyniących ją nieważną), to ty jesteś właścicielem i mozesz auto sprzedać. Dane w DR nie maja tu nic do rzeczy, jedynie musisz wykazać prawo własności, więc nalezy zabrać do urzędu obie umowy (aby jasno wynikało co to za gostek w DR figuruje i skąd się w nim wziął)

Data: 2009-03-26 14:02:07
Autor: amir
[...]

Dziękuję Wam za odpowiedz
pozdrawiam

Pytanie - kupiony samochód, nie przerejestrowany, dalsza odsprzedaż