Pytanie laika o modemy GSM USB

Data: 2010-10-25 23:32:05
Autor: kogutek
Pytanie laika o modemy GSM USB
Po pierwsze czy są jakieś większe różnice w jakości działania takich modemów. Na allegro można kupić za 140zł
http://allegro.pl/modem-gsm-usb-huawei-e1750-2kol-mobilny-internet-i1270131923.html
jak i za 300zł. Zasięg mam 4 kreski na 3G - sprawdzałem telefonem

Czy warto kupować używane? Jak jest z trwałością tych urządzeń?

Jak się taki modem bez locka instaluje? Kupując modem od operatora wszystko robi się automatem. A jak kupię bez simlocka to muszę sobie sam skołowac oprogramowanie do niego do danej sieci? Czy ma on zaimplementowany jakiś soft i muszę tylko odpowiednie hasła, numery itd. powpisywać i już będzie git? Jak to wygląda?

Zamierzam korzystać z opcji na kartę (Play lub Orange Free - zależy co będzie lepiej śmigać). Zakup z abonamentem nie wchodzi w grę.

-- "[...] na produkcję kiepskiego czy przeciętnego piwa mogą sobie pozwolić
jedynie najwięksi. Dlatego, że dzięki olbrzymim nakładom na promocję
i reklamę są oni w stanie wmówić klientom, że tak właśnie ma smakować piwo."
(C) www.browar.biz
Jak masz w komputerze pcimcie to bież modem na nią. Te na usb mechanicznie są
kiepskie. Wyrwać można gniazdo w komputerze. Tamten jest głęboko i mało wystaje.
Do niektórych można podłączyć zewnętrzną antenę.

--

Pytanie laika o modemy GSM USB