Pytanie mam o film :)

Data: 2018-12-10 11:18:13
Autor: michal.piechowski
Pytanie mam o film :)
Witam

Jest sobie film ,,Tak tu cicho o zmierzchu" z 1972 roku (plus remake z 2015) w reżyserii Stanisława Rostockiego, oparty na powieści Borysa Wasiliewa pod tym samym tytułem (1969).

I teraz wyobraźcie sobie moje zdziwienie jak ktoś mi mówi, że gdzieś w czeluściach internetu widział zdjęcia POMNIKA tych dziewczyn, które poległy. Z tego wszystkiego wychodziłoby, że powieść została oparta na faktach :O

Ktoś, coś więcej wie na ten temat?

Pozdrawiam
Michał Piechowski

Pytanie mam o film :)