Pytanie na śniadanie

Data: 2020-03-14 17:12:50
Autor: Jacek Bialy
Pytanie na śniadanie
Gdzie masz głowę pawianie?

Data: 2020-03-15 07:33:54
Autor: Runt
Pytanie na śniadanie białego pawiana
W dniu 2020-03-15 o 01:12, łysy pawian Jacek Bialy pisze:
Gdzie masz głowę pawianie?

Odpowiedż jest prosta!

Biały łysy pawian trzyma swój łeb w wiaderku ze swoimi szczynami. ;-)))

No co dziadzia? Udał się żarcik? ;-)))))
--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-03-15 01:10:41
Autor: Jacek Bialy
Pytanie na śniadanie białego pawiana
   -- - Udał się żarcik? (...)

W żadnym wypadku - to jest bardzo poważne pytanie (smacznego!)

JB

Data: 2020-03-15 09:23:54
Autor: Runt
Pytanie na śniadanie białego pawiana
W dniu 2020-03-15 o 09:10, Jacek Bialy pisze:
    -- - Udał się żarcik? (...)
W żadnym wypadku - to jest bardzo poważne pytanie (smacznego!)Wzajemnie! Nie udław sie bananem! ;-)))

Data: 2020-03-15 01:35:31
Autor: Jacek Bialy
Pytanie na śniadanie białego pawiana
    -- - Udał się żarcik? (...)
W żadnym wypadku - to jest bardzo poważne pytanie (smacznego!)Wzajemnie! Nie udław sie bananem! ;-)))

Wykupili w Biedronie, ale jutro będzie dostawa.   Nie dotykaj buzi, jak jesteś na ulicy, żebyś nie trafił pod jakiś namiot (wasz Boris idzie na totalną selekcję i nie będzie zmiłuj!)

JB

Data: 2020-03-15 09:37:45
Autor: Runt
W dniu 2020-03-15 o 09:35, Jacek Bialy pisze:
     -- - Udał się żarcik? (...)
W żadnym wypadku - to jest bardzo poważne pytanie (smacznego!)Wzajemnie! Nie udław sie bananem! ;-)))
Wykupili w Biedronie, ale jutro będzie dostawa.
Jakoś wytrzymasz, prawda? ;-)))
Nie dotykaj buzi, jak jesteś na ulicy,
Jeżdże samochodem ;-)
żebyś nie trafił pod jakiś namiot (wasz Boris idzie na totalną selekcję i nie będzie zmiłuj!)
Boris wg Angoli to sowiecki człowiek.

Data: 2020-03-15 06:27:38
Autor: Jacek Bialy
Pytanie na śniadanie białego pawiana
Nie dotykaj buzi, jak jesteś na ulicy,
   -- - Jeżdże samochodem ;-)

A drzwi ch... otwierasz?  ;-)))

JB

Data: 2020-03-15 19:22:37
Autor: Runt
W dniu 2020-03-15 o 14:27, Jacek Bialy pisze:
Nie dotykaj buzi, jak jesteś na ulicy,
    -- - Jeżdże samochodem ;-)
A drzwi ch... otwierasz?  ;-)))

Nie wiem czym ty otwierasz ale ja normalnie.
W rekawiczce zamszowej ;-)))

Data: 2020-03-15 11:43:12
Autor: Jacek Bialy
[...]

No to bardzo ładnie!   (tylko tym zamszem noska już nie wycieraj ;)

JB

Data: 2020-03-16 08:06:56
Autor: Runt
W dniu 2020-03-15 o 19:43, Jacek Bialy pisze:
[...]

Dam ci dobrą radę - nie dawaj mi rad.

Data: 2020-03-15 11:30:08
Autor: z
Pytanie na śniadanie
Dlaczego ludzie wykupują papier toaletowy?

Bo jak jeden kichnie to reszta się ZESRA ;-)

Data: 2020-03-15 14:38:27
Autor: z
Pytanie na śniadanie
Ja rąbię drewno a rżnę coś zupełnie innego.
A Ty?

Pytanie na śniadanie