Pytanie o Hurghadę

Data: 2010-01-18 07:59:03
Autor: Kompas
Pytanie o Hurghadę
Wybieramy się do Hurghady do hotelu Coral Beach.
Nigdy tam nie nurkowałem. W grupie są osoby, które będą zaczynać przygodę z nurkowaniem. Planujemy również nurkowania techniczne. Czy możecie polecić jakąś bazę nurkową? Gdzie warto zrobić kurs trimixowy?
Czy korzystał ktoś z usług bazy DiVe Point?
Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
Kompas

Data: 2010-01-18 09:44:47
Autor: ~BitPump
Pytanie o Hurghadę
bazę nurkową? Gdzie warto zrobić kurs trimixowy?

Chris Berry z TekGuru (dawna ekipa z Tekstreme).
www.tekguru-technicaldiving.com

Istnieje możliwość zrobienia części kursu w TekGuru, a egzamin i dodatkowe nurkowania (w zimnej wodzie) - w Polsce.

~BitPump

Data: 2010-01-18 14:09:24
Autor: nowy0WYTNIJTO
Pytanie o Hurghadę
> bazę nurkową? Gdzie warto zrobić kurs trimixowy?

Chris Berry z TekGuru (dawna ekipa z Tekstreme).
www.tekguru-technicaldiving.com

Ze strony wynika, ze baza jest w Sharm, a nie w Hurghadzie

Kompas

Data: 2010-01-18 14:24:52
Autor: ~BitPump
Pytanie o Hurghadę
Chris Berry z TekGuru (dawna ekipa z Tekstreme).
www.tekguru-technicaldiving.com

Ze strony wynika, ze baza jest w Sharm, a nie w Hurghadzie

Aaron siedzi w Sharm dlatego zaproponowałem Chrisa, który siedzi w Hurghadzie. Sprzęt trzymają w bazie Colona w Magawishu.

~BitPump

Pytanie o Hurghadę