Pytanie o PIT

Data: 2010-03-11 08:42:02
Autor: Xiant
Pytanie o PIT
Witam

Caly ubiegly rok nie gralem, zadnych tranzakcji. Dostalem z BM zerowy PIT, mam to tez rozliczac i taki z samymi zerami zglosic do US czy nie musze tego robic ?

Pozdrawiam
Xiant

Data: 2010-03-12 00:44:58
Autor: Dombrek
Pytanie o PIT

Użytkownik "Xiant" <xiant@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hna6sa$r7a$1news.onet.pl...
Witam

Caly ubiegly rok nie gralem, zadnych tranzakcji. Dostalem z BM zerowy PIT, mam to tez rozliczac i taki z samymi zerami zglosic do US czy nie musze tego robic ?

Nie musisz. Ale lepiej to zrób, żebyś miał ciągłość w US  - oni się na tym i tak nie znają, ale czasem lubi im palma odbić i będą Cię ciągać z pytaniem czemu nie złożyłeś PIT. W sumie to moga Cię też ciągać z pytanie czemu złożyłeś ;)
To jednak dziwne, że dom maklerski coś Ci wysłał, bo ja z martwych rachunków PITu nie dostawałem.
Dombrek

Data: 2010-03-14 23:23:26
Autor: Delfino Delphis
Pytanie o PIT
A ja się podłączę. Czy aby straty można było odliczyć w kolejnym roku, to
trzeba je już w tym roku wpisać do oświadczenia?

Data: 2010-03-15 08:05:28
Autor: RySZARd
Pytanie o PIT

   >A ja się podłączę. Czy aby straty można było odliczyć w kolejnym roku, to
trzeba je już w tym roku wpisać do oświadczenia?

tak i to koniecznie, w picie za dany rok musisz wykazać zyski/straty dotyczące tego roku
jak nie wykażesz
to w następnym nie odliczysz jak będziesz miał taką mozliwość

pozdrawiam
RySZARd

Pytanie o PIT