Pytanie o Pb95/Pb98 - co lać do baku w nowym au cie ?

Data: 2009-05-31 05:40:13
Autor: dickyspam
Pytanie o Pb95/Pb98 - co lać do baku w nowym au cie ?
On 29 Maj, 21:38, "Katanka" <katank...@interia.pl> wrote:
Jako, że lada dzień przyjedzie do mnie nowe, wyśnione autko, a postanowiłem o
niego bardzo dbać, powiedzcie mi czy jest sens lania benzyny 98 do baku? Co daje
to paliwo, które jest sporo droższe od 95? Poprawia charakterystykę silnika,
przyspieszenie, prędkośc maksymalną? Pozwala silnikowi dłużej życ i mniej się
zuzywać? Czy jest jakakolwiek różnica w nowych silnikach w porównaniu do Pb95?
Szczerze powiem, że do tej pory jeździłem Seitkiem 1,1 l. i w 99,9% przypadków
tankowałem 95. Kilka razy dla sprawdzenia nalałem 98, ale nie czułem żadnej
różnicy. Czy w silniku nowym będzie podobnie?

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katank...@interia.pl | PSN: Katanka_PLwww.MojeJamniki.pl|www.DogsPassion.plwww.Katanka.vel.pl|www.PzwKobiernice.pl

Jeśli chodzi Ci o paliwa PREMIUM (Verva, VPower, Superma itd) to
paliwa te cechują się mniejszą ilością siarki oraz składnikami
czyszczącymi silnik. Pozwala to utrzymać silnik w dobrej kondycji.
Tyle w teorii.

Z mojego doświadczenia. Miałem Corsę C 1.8 16V 125KM do której
tankowałem od nowości paliwa premium. Rozbił mi ją jakiś pijak i
poszła do kasacji. Osoba która rozbierała silnik powiedziała, że był
on w praktycznie idealnym stanie. Brak śladów zużycia, wszędzie
czyściutko (przebieg pow. 100k). Ile w tym zasługi "dobrego" paliwa?
Nie wiem.

Data: 2009-05-31 15:14:22
Autor: MarcinJM
dickyspam@gmail.com pisze:
[...]

Taaa.....
Panweki szczegolnie lepiej sie maja na dobrym paliwie, odwrotnie niz na LPG, gdzie sie zuzywaja blyskawicznie.

MarcinJM

Data: 2009-06-02 14:09:07
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-31 15:14,  *MarcinJM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
dickyspam@gmail.com pisze:
[...]

Tu o czterosuwie jest mowa :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-06-02 14:56:53
Autor: MarcinJM
dickyspam@gmail.com pisze:
[...]

Owszem, o czterosuwie.
:)

MarcinJM

Pytanie o Pb95/Pb98 - co lać do baku w nowym au cie ?