Pytanie o PoRD- straz miejska

Data: 2009-10-14 17:33:59
Autor: Spider A.J.
Pytanie o PoRD- straz miejska

Użytkownik "Spider A.J." <neolith@toWywal.gmx.net> napisał

Pieknie dziekuje wszystkim za udzielenie odpowiedzi.
Przydalo sie :-)

    -=[Spider A.J.]=-
 Krakuff - RF900 RS2
http://www.foto-spider.pl

Data: 2009-10-14 19:42:47
Autor: sanczeski
Pytanie o PoRD- straz miejska
zdaje mi się, że tekst z paragrafem to raczej autorstwa Dzierżyńskiego był a od dzierżyńskiego do Wyszynskiego .................
--
sanczes -- -- -- Sopot
gsxf 600 -wydana

Data: 2009-10-14 21:31:31
Autor: Tytus
Pytanie o PoRD- straz miejska
Siemka
zdaje mi się, że tekst z paragrafem to raczej autorstwa Dzierżyńskiego był a od dzierżyńskiego do Wyszynskiego .................

DAJCIE MI CZŁOWIEKA, A JA JUŻ ZNAJDĘ NA NIEGO PARAGRAF -  to zasada działania sowieckiego prokuratora generalnego A. Wyszyńskiego powstała w komunizmie radzieckim dla skasowania opozycji....

Podobnie słynne jest jeszcze powiedzenie Dzierżyńskiego - jednego z twórców utopijnego komunizmu:

"Nie ma niewinnego, są tylko źle przesłuchiwani..."

A mi osobiscie bardziej sie podoba do dzis "ufac i kontrolowac"

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-10-14 22:51:46
Autor: Jasio
Pytanie o PoRD- straz miejska
Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości news:hb58u5$eco$1inews.gazeta.pl...
Siemka
[...]

Z czego wypączkowało: "Kontrola najwyższą formą zaufania"

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-10-15 13:52:46
Autor: huck

Użytkownik "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hb5h5n$j7g$1inews.gazeta.pl...
[...]

heheh...
jak to podobno mawiał towarzysz Stalin
"wszystkim wierzymy i wszystkich sprawdzamy"
huck

Pytanie o PoRD- straz miejska