Pytanie o Sklep-Zakopane

Data: 2009-03-23 20:33:21
Autor: Macio
Pytanie o Sklep-Zakopane
Witam

Mam prosbe czy ktos z tej grupy zna nazwe sklepu sportowego w Zakopanym lub jaki kontakt.
Niestety moge opisac tylko jego lokalizacje
Idziemy z pod gore potem mijamy po prawej stronie stragany z roznymi upominkami potem salon Empik i dochodzimy do budynku murowanego i tam drugie czy trzecie drzwi to ten sklep.
Maja duzy wybor nart K2 a ja chyba mam smaka na fujasa calkiem przyzwoitej cenie. Tylko bylo juz za pozno.

Macio

Data: 2009-03-23 21:55:20
Autor: Izabela Wójcik
Pytanie o Sklep-Zakopane
Na moje oko to bedzie adres Krupowki  14.
Co prawda wg. mnie nie ma w Zakopanym a tym bardziej na Krupowkach salonu
Empik. To o czym piszesz to raczej "salonik prasowy" ( taka mala drewniana
chatka z gazetami :-).
W glebi jest Muzeum Tarzanskie ma numer 10 wiec logika nakazuje  jak wyzej.
Na stronie http://www.krupowki.biz/zakopane.html niestety nie ma wmienionego
tego sklepu.
Kiedys byl tam spozywczy to moze gdzies znajdziesz w ten sposob.
Obok tego "twojego" sklepu jest Cropptown.

Iza Wójcik

Data: 2009-03-23 22:19:26
Autor: Macio
Pytanie o Sklep-Zakopane

Co prawda wg. mnie nie ma w Zakopanym a tym bardziej na Krupowkach salonu
Empik. To o czym piszesz to raczej "salonik prasowy" ( taka mala drewniana
chatka z gazetami :-).

OOOO to to raczej chatka z gazetami o nazwie empik :)

Obok tego "twojego" sklepu jest Cropptown.
To chyba tak tak by sie zgadzalo to nie jest duzy sklep ale jak sie nazywa ? Jak przez mgle pamietam spozywaczak tam rzeczywiscie jakies 5 lat temu tam byl.

Macio

Data: 2009-03-23 22:30:17
Autor: Izabela Wójcik
Pytanie o Sklep-Zakopane
Niestety nijak nazwy sklepu nie znam .
Gdybym to ja byla absolutnie zdesperowana zadzwonilabym do tego Cropptowna ,
grzecznie poprosila o przysluge:
w wersji  "malonarzucajacej sie" :-) :
 "bardzo prosze mi powiedziec jak ten sklep sie obok nazywa, jestem z
daleka, zalezy mi na....., bede niezmiernie zobowiazany....."

w wersji "wszystko albo nic" :
"wiem, ze to bardzo glupie, ale nie jestem w stanie zdobyc nr. tel. do
sklepu obok , bardzo mi zalezy.... , czy bylaby Pani ( lepiej zeby byla to
jakas pani - moze ujmiesz ja swoim wrodzonym wdziekiem osobistym) tak mila i
zdobyla dla mnie nr. tel. do tego sklepu? Ja sie stokrotnie odwdziecze,
kiedy juz przyjade po te wymarzone narty. Wiem, ze to dziwna i nietypowa
prosba....."

No i dalej w tym stylu.
Mnie bys tym kupil, bo ja z natury uczynna jestem ;-). Jak bedzie z goralka
to nie wiem :-).

Sukcesow zycze.
Iza

?

Data: 2009-03-23 22:58:18
Autor: piter bolszoj
Pytanie o Sklep-Zakopane

Użytkownik "Izabela Wójcik" <iza@mieszanki.pl> napisał w wiadomości news:gq8v15$g19$1inews.gazeta.pl...

"bardzo prosze mi powiedziec jak ten sklep sie obok nazywa, jestem z
daleka, zalezy mi na....., bede niezmiernie zobowiazany....."

To ja proponuję następujaco:

" Dzwonię z Warszawy- musze kupić sobie wypasione deseczki a tam u Was na prowincji nie ma porządnego sklepu z profesjonalnym sprzętem. Słyszałem, że jedynie na Krupówkach koło jakiegoś tam kiosku coś jest. Może Pani teraz wyjśc ze sklepu aby sprawdzić jaki tam jest adres i telefon?. Potem proszę przesłać sms-a bo idę na spotkanie" ;)

pozdr.

p.

Data: 2009-03-23 23:22:14
Autor: Izabela Wójcik
Pytanie o Sklep-Zakopane

To ja proponuję następujaco:

" Dzwonię z Warszawy-

Aaaa, to zupelnie zmienia postac rzeczy ;-)))))))

Iza Wójcik ( z prowincji)

Data: 2009-03-24 08:33:04
Autor: MAcio
Pytanie o Sklep-Zakopane

To ja proponuję następujaco:

" Dzwonię z Warszawy-

Aaaa, to zupelnie zmienia postac rzeczy ;-)))))))

Jak to sie mowi

- dzwonie z Warszawy.
- chwileczke juz klekam.

A na powaznie dziekuje za rady wymyslilem ze zagram na czarze osobistym glos niski usmiech, na twarzy

Macio

Data: 2009-03-24 20:24:39
Autor: Macio
Pytanie o Sklep-Zakopane

No i dalej w tym stylu.
Mnie bys tym kupil, bo ja z natury uczynna jestem ;-). Jak bedzie z goralka
to nie wiem :-).

Udalo sie i z goralem ale obiecalem piwo :) z chlopem tez sie mozna dogadac :)
dzieki za pomoc

Maciej

Pytanie o Sklep-Zakopane