Pytanie o ZUS

Data: 2009-04-06 15:05:42
Autor: WW
Pytanie o ZUS
Witam

Szukam informacji o zakresie ubezpieczenia i prawa do świadczeń medycznych dla niepracujących członków rodziny.
Ja pracuję - czy żona ( nie pracuje, nie jest zarejestrowana jako bezrobotna) ma prawo do świadczeń medycznych (leczenia) i do czego jeszcze ?

Pozdrawiam
i dzięki
WW

Data: 2009-04-06 13:09:27
Autor: jureq
Pytanie o ZUS
Dnia Mon, 06 Apr 2009 15:05:42 +0200, WW napisał(a):

[...]

Jeśli ją zgłosisz jako członka rodziny, to ma prawo.

Data: 2009-04-06 15:07:21
Autor: Liwiusz
Pytanie o ZUS
WW pisze:
Witam

Szukam informacji o zakresie ubezpieczenia i prawa do świadczeń medycznych dla niepracujących członków rodziny.
Ja pracuję - czy żona ( nie pracuje, nie jest zarejestrowana jako

   Musisz zgłosić żonę do swojego ubezpieczenia.

bezrobotna) ma prawo do świadczeń medycznych (leczenia) i do czego jeszcze ?

   Raczej do niczego innego.

--
Liwiusz

Pytanie o ZUS