Pytanie o alternator

Data: 2013-02-05 19:50:13
Autor: M1SLQ
Pytanie o alternator
Ile da się przejechać bez świateł i wycieraczek - przy ładowaniu rzędu 11,6 V? Do domu mają 6-7 kilometrów. Akumulator się ładuje teraz i do rana będzie miał 12 V. Dojadą (zakładam, że nie pogorszy się bardziej)?

Raz mi w trasie w benzyniaku padł alternator (lekki mróz, konieczność używania wycieraczek, nadmuchu i świateł mijania). Na starym akumulatorze przejechałem ~60 km, z czego 20 po mieście. Naładować do pełna i jechać śmiało, na kilka km spokojnie wystarczy.

Data: 2013-02-05 20:50:46
Autor: Yogi\(n\)
Pytanie o alternator
Użytkownik "M1SLQ" <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyPRECZ.o2.pl> napisał w wiadomości news:51115467$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]