Data: 2013-02-05 20:41:04 | |
Autor: PiteR | |
Pytanie o alternator | |
na ** p.m.s ** Yogi(n) pisze tak:
Po wyłaczeniu silnika i odczekaniu ok. 10 minut na samym Czyli nie ładuje prawie wcale bo od 11,6 V do 14v daleko. Diody prostownicze? Warto to rozbierać i naprawiać, czy wymieniać Patrzyłeś po ile chodzą na szrocie? bo np w wypadku vw nie opłaca się naprawiać. Sam regulator kosztuje 50zł. -- Piter vw golf mk2 1.3 '87 vw passat B5 1.6 '98 |
|
Data: 2013-02-05 20:56:55 | |
Autor: Yogi\(n\) | |
Pytanie o alternator | |
Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA15ED269EFBE8elektroniklocalhost.net...
na ** p.m.s ** Yogi(n) pisze tak: Na allegro zamienniki od 200, regenerowany 250, oryginał prawie 600 zł. Używki w nieznanym stanie od 100. Regulator 90 zł, diody 60-90. Wymienić pewnie da się poszczególne elementy, niestety brak mi wiedzy czego szukać. Ale kumpel ma kanał, wyciągnie i posprawdza, a że to dłubek, to pewnie da radę. Pewnie najtańsza opcja będzie najlepszą, bo auto warte może 3000 PLN, nikt nie wpakuje w nie 600 za alternator. Chociaż, cholera go wie ;-) -- Yogi(n) |
|