Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Pytanie o alternator

Pytanie o alternator

Data: 2013-02-05 20:41:04
Autor: PiteR
Pytanie o alternator
na  ** p.m.s **  Yogi(n) pisze tak:

Po wyłaczeniu silnika i odczekaniu ok. 10 minut na samym
akumulatorze jest 11,42 V

Czyli nie ładuje prawie wcale bo od 11,6 V do 14v daleko.


Diody prostownicze? Warto to rozbierać i naprawiać, czy wymieniać
cały?

Patrzyłeś po ile chodzą na szrocie? bo np w wypadku vw nie opłaca się naprawiać. Sam regulator kosztuje 50zł.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2013-02-05 20:56:55
Autor: Yogi\(n\)
Pytanie o alternator
Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl> napisał w wiadomości news:XnsA15ED269EFBE8elektroniklocalhost.net...
na  ** p.m.s **  Yogi(n) pisze tak:

Po wyłaczeniu silnika i odczekaniu ok. 10 minut na samym
akumulatorze jest 11,42 V

Czyli nie ładuje prawie wcale bo od 11,6 V do 14v daleko.


Diody prostownicze? Warto to rozbierać i naprawiać, czy wymieniać
cały?

Patrzyłeś po ile chodzą na szrocie? bo np w wypadku vw nie opłaca się
naprawiać. Sam regulator kosztuje 50zł.

Na allegro zamienniki od 200, regenerowany 250, oryginał prawie 600 zł. Używki w nieznanym stanie od 100. Regulator 90 zł, diody 60-90. Wymienić pewnie da się poszczególne elementy, niestety brak mi wiedzy czego szukać. Ale kumpel ma kanał, wyciągnie i posprawdza, a że to dłubek, to pewnie da radę. Pewnie najtańsza opcja będzie najlepszą, bo auto warte może 3000 PLN, nikt nie wpakuje w nie 600 za alternator. Chociaż, cholera go wie ;-)

--
Yogi(n)

Pytanie o alternator

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona