Pytanie o auto mniejsze/fajne

Data: 2009-04-22 00:44:19
Autor: Michał
Pytanie o auto mniejsze/fajne
Witam,

Mam pytanie typowe ale, dla mnie nie typowe bo sie nie znam na tym.
potrzebne małe(średnie?) auto (tak do 4.3 metra, do mniej więcej 2 litrów)
w cenie mniej więcej 20k do przebiegów mniej więcej 6kkm/rok.

jako że moje preferencje są zupełnie oddmienne to trochę zgłupiałem, nad czym się wogóle zastanawiać ? może napisze co mi chodziło po głowie:
-bmw 3 e46
-lexus is - ale za stare w tej cenie
-merc c - ale za słabe (chyba)
-fiat stilo - chyba jedno z lepszych tutaj ?
-audi a4 za słabe i stare chyba że się coś pozmieniało
-merc b - fajne - za drogie...
-hmm.....
-toyota??? małe infiniti ??? renaulty małe są fatalne... citroeny też, v40/
s40 złom... hmm ??? lancia mała ??

i dalej to.. brak pomysłów ???

auto się powinno nie psuć samo od stania, ma być bezpieczne małe i z automatem najlepiej a i klimą automatyczną. nie rdzewiec

Pozdrawiam.

Data: 2009-04-21 23:37:48
Autor: st1545
On 22 Kwi, 02:44, " Michał" <m...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Fiat Stilo z "automatem" ma pojemnosc dwa czterysta. Fajne auto (-:
Podobnie mocnych "zwyczajnych" kompaktow jest jednak jeszcze kilka,
glownie z silnikami 2.0 Ale jak Audi A4 B6 jest dla Ciebie za slabe
(do wyboru R4 turbo i R5 - ponizej dwoch litrow oraz wieksze V6 i V8)
to ja nie wiem jak pomoc.

Kup lepiej A3 1.8T i nie kombinuj. Jak wolisz cos rzadziej
spotykanego, to moze poszukaj Mazdy 323F FS z ASB (silnik 2.0,
skrzynia z opcja manualnej zmiany biegow w wersjach zza oceanu) ale
nie licz, ze to bedzie jakas rakieta.

pozdrawiam, tomek

Data: 2009-04-22 08:07:21
Autor: Michał
> [...]

spotykanego, to moze poszukaj Mazdy 323F FS z ASB (silnik 2.0,
skrzynia z opcja manualnej zmiany biegow w wersjach zza oceanu) ale

oj źle napisałem :( nie slinik słaby może to mieć 1.6 czy 1.4
tylko konstrukcja słaba/kiepska/stara :) pozdrawiam.

Data: 2009-04-22 11:59:35
Autor: klaus
  Michał pisze:
[...]

też szukam podobnego, jak coś znajdziesz to daj znać  ;)
ja założyłem do 30k i raczej nie starsze niż 2004, na mocy mi nie zależy bo samochód miałby być w 95% do jazdy po mieście więc nawet 1.4 byłby ok
- honda jazz/fit - trochę przekroczył budżet 35k z 2007
- mazda 2 lub 3 (trochę droższa)
- nissan note
- gm aveo
znalazłem też civica z automatem za 12k ale niestety z 1997 roku

Data: 2009-04-22 14:25:46
Autor: Michał
[...]

Tutaj celował bym (auto nie dla mnie :) ) własnie w coś około 2001, 20k pln, małe koło 2 litrów i bez awaryjne jak stoi (5000km/rok).

Raczej odrzucam renault megane (za słabe - w rozumieniu kiepskie), odrzucam lagune bo za duże, a4 bo też za kiepskie, citroeny i podobne też...

własnie kierunek myślenia byłby cos nowoczesnego i "fajnego":
bmw3, fiat stilo, hmmm ??? lexusy is są drogie... gm aveo odrzucam - jeździłęm chwile lanosem i zakładam że dramat to będzie.

generalnie fajne by było takie coś:
-małe, około 4 metrów
-klimatronik i może nawigacja
-wspomagania wszystko elektryczne, z przednią szybą włącznie
-jakies dobre miękkie zawieszenie, najlepiej regulowane
-silnik jakiś mały w okolicy 1.8 bęzyna
-raczej nowszy niż 2000rok, bezpieczny i do 20k pln

pozdrawiam.

Data: 2009-04-22 12:50:44
Autor: st1545
On 22 Kwi, 16:25, " Michał" <mttj.SKA...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie ma takiego auta. Szczególnie z automatem. Zwiększ budżet. Albo
zaakceptuj starsze auta. Albo zapomnij o segmencie premium i weź to,
co dają:
http://tiny.pl/zdmz
Alfa 147, Focus, Golf, Astra.
Z podgrzewaną przednią szybą to już tylko Ford. Udanych poszukiwań (-;
pozdrawiam, tomek

Data: 2009-04-23 19:28:31
Autor: Michał
Pytanie o auto mniejsze/fajne
> generalnie fajne by by=B3o takie co=B6:
> -ma=B3e, oko=B3o 4 metr=F3w
> -klimatronik i mo=BFe nawigacja
> -wspomagania wszystko elektryczne, z przedni=B1 szyb=B1 w=B3=B1cznie
> -jakies dobre mi=EAkkie zawieszenie, najlepiej regulowane
> -silnik jaki=B6 ma=B3y w okolicy 1.8 b=EAzyna
> -raczej nowszy ni=BF 2000rok, bezpieczny i do 20k pln

Nie ma takiego auta. Szczeg=F3lnie z automatem. Zwi=EAksz bud=BFet. Albo
zaakceptuj starsze auta. Albo zapomnij o segmencie premium i we=BC to,
co daj=B1:
http://tiny.pl/zdmz
Alfa 147, Focus, Golf, Astra.
Z podgrzewan=B1 przedni=B1 szyb=B1 to ju=BF tylko Ford. Udanych poszukiwa=
=F1 (-;
pozdrawiam, tomek

ok rocznika bym nie ruszał, ponad 2000, okolice 2001.
jak się ruszy budrzetem (i o ile) to co się pojawia :) ?

pozdrawiam.

Data: 2009-04-23 19:34:29
Autor: Michał
> [...]

ok rocznika bym nie ruszał, ponad 2000, okolice 2001.
jak się ruszy budrzetem (i o ile) to co się pojawia :) ?

kliknołem w link i się poajwił fajny citroen c5, tylko już za duży...
http://moto.allegro.pl/item611992726_c_5_salon_polska_automat.html

ale dokładnie takie coś tylko mniejsze :) czy to już ten rocznik kiedy tańsze sa bmw7 od bmw3 :) ? bo że safrany od clio to wiem.

pozdrawiam.

--

Pytanie o auto mniejsze/fajne